بسیاری از شهرهای دوقلو بوتیک را تا زمانی که شرکت یا قرار دادن تجارت آنلاین در پشت رایتر — و یا کاملا آن را رد کرد — چرا که آنها در نظر چهره به چهره خدمات به مشتریان خود را به عنوان لبه.

خاموش کردن از فروشگاه ها به دلیل coronavirus اقامت-صفحه اصلی سفارشات تغییر کرده است که برخی از آنها در بر داشت یک بازار جدید به دلیل آن است. دیگران بر این باورند که آنها باید در حداقل نگه داشته و خود را با نام تجاری در ذهن مشتریان.

خرید آنلاین افزایش یافته است و نزدیک به 40 درصد از این بیماری همه گیر آغاز شد با توجه به یک مطالعه آنلاین دیجیتال-شرکت بازاریابی تاثیر مرکزی بیش از 700 مصرف کنندگان است.

تایلر کنراد که صاحب هفت GoodThings مغازه در شهرهای دوقلو آغاز فروش آنلاین به دلیل بیماری همه گیر. علاوه بر وب سایت فروشگاه او ویژگی های تغذیه از طریق Facebook و YouTube.

او انتظار دارد که این تغییر به طور دائم.

“ما همچنان آنلاین است ؟ آن را قریب به اتفاق قربانیان بله,” او گفت:. “ما در حال حمل و نقل در سراسر کشور در حال حاضر است. از آن خواهد شد مانند دیگر فروشگاه. من با 11 سال نشان Eggmazing تزئین تخم مرغ کیت on Facebook. پاسخ دیوانه بود و ما تا به حال تنها تعداد کمی باقی مانده است.”

هنوز خرید و فروش آنلاین به سختی پرداخت سربار خود را به نگه داشتن هفت مغازه — و حاضر عملیات سود آور. GoodThings تا به حال تنها 10 درصد نرمال درآمد پس از اقامت-صفحه اصلی سفارش.

منحنی یادگیری را دشوار می سازد. “با Facebook Live, ما باید به کارکنان اضافی برای پاسخ به سوالات. من می خواهم به انجام بیشتر ویدئوها اما پس از آن ما باید برای مدیریت سهام و مطمئن شوید این اقلام آپلود آنلاین” کنراد گفت. “ما باید بیشتر کارکنان برای رسیدگی به آنچه که ما در حال تلاش برای رسیدن به.”

مصرف کنندگان استفاده می شود برای حمل و نقل رایگان و قیمت های پایین تر از در فروشگاه ها ایجاد چالش های بیشتری. کنراد به حال برای قرار دادن رایگان-حمل و نقل در آستانه 100 دلار برای سفارشات آنلاین. سنگین و حجیم اقلام هزینه بیش از حد به کشتی پس از او انجام تنها منظقه وانت در باغ هنر یا تزئین سنگ.

برای گل رز و لون دو ساله هدیه فروشگاه در رزدیل مرکز محلی میانه و صنعتگر ساخته کالا, e-commerce شده بود در پشت رایتر تا آوریل است.

با نزدیک به 60 سازندگان کمک به فروشگاه را انتخاب مدیر خلاق Jerrod اسکات سامنر ایجاد پنج جعبه های هدیه که آنلاین به فروش می رسد. تم ها از محدوده پخت و پز به آرامش و تنقلات. فقط اضافه شده بودند روز مادر و فارغ التحصیلی جعبه.

در حال حاضر برنامه وجود دارد به بازار جعبه که طیف وسیعی از $25 $110 برای بسیاری از آنها را به مشتریان شرکت های بزرگ به عنوان به خوبی.

ویژه “تجربه جعبه” در قیمت 7500 دلار عرضه شده با 20 سازندگان و شامل یک تور خصوصی از Amana پشمی آسیاب چیز قابل و مورد تور پیاده روی در خیابان و یک آب نبات-کارخانه تور رایگان کارامل برای یک سال. آن همچنین می افزاید: در سفال و شیشه ای-باد کلاس برای چهار نفر یک بسته آبگرم برای دو نفر و 1000 اعتبار نسبت به سفارشی چرخه.

“هنگامی که مردم نمی توانند به فروشگاه جعبه نگه داشتن ثبت نام زنگ” اسکات سامنر گفت. “ما در حال ارسال آنها را به مردم در مینه سوتا میسوری کانزاس و نبراسکا.”

در حالی که جعبه را نمی خواهد به طور کامل جایگزین درآمد از دست رفته از هنر و صنعت نشان می دهد و فروشگاه های خرده فروشی آنلاین حضور همچنین درایوهای مشتریان به سازندگان وب سایت های فردی.

بسیاری از خرده فروشی تحلیلگران فکر می کنم coronavirus را به طور دائم شیب مصرف کنندگان رفتار نسبت به تجارت الکترونیکی است. جورج جان استاد بازاریابی در دانشگاه مینه سوتا را کارلسون دانشکده مدیریت فکر می کند آن است که راه خیلی زود به آن تماس بگیرید.

“اکثر مردم تجربه آنلاین پس از coronavirus شده است یکی از سرخوردگی,” او گفت:. “شاید آن را در فروشگاه مواد غذایی ساخت جایگزین شما نمی خواهید و یا آمازون نارضایتی عظیم نمرات در دهه 60 و 70 در آخرین 90 روز. مردم نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به حالت عادی است.”

دانا کلاه بردار مالک مشترک از پاتریک مارتین 3 در مینیاپولیس’ شمالی, حلقه متقاعد نشده است طولانی مدت e-commerce ارزش خود را حتی اگر آن را اضافه شده تبلیغات آنلاین برای ماندن-صفحه اصلی دوره است.

کلاه بردار گفت او صحبت کردیم و به تعدادی از محلی آجر و ملات خرده فروشان پوشاک که آیا ارائه خرید و فروش آنلاین برای سال. “آنها به من بگویید که آن را سود آور نیست قبل یا بعد از ویروس” او گفت:. “این سخت است برای صرف $200,000 در بالای سر برای $10 ، 000 در ماه در فروش است.”

مارتین پاتریک هدف این است که برای ماندن در بالای ذهن برای مشتریان از طریق هدفمند آنلاین روش. این کار با فروشندگان مانند Eleventy به جمع آوری چندین کار از خانه لباس مدل دهید توسط فروشگاه کارکنان قرار می گیرد و در Shopify و Instagram.

فروشگاه نیز راه اندازی آنلاین تنه را نشان می دهد با یک نام تجاری مختلف در هر هفته. مشتریان باید تا 10 روز به خرید آنلاین.

“ما نزدیک به 10 نفر در روز به خرید از طریق این روش ها,” او گفت:. “اما ما هرگز نمی تواند زنده ماندن در آنچه در آینده است. حتی نزدیک است.”

کسب و کار پایین است 90% در ماه آوریل, او گفت:.

ناتالی Sudberry نیز نقل مکان کرد و به تجارت آنلاین با اکراه برای سبک او تو رفتگی در دیوار بوتیک در Rosemount.

“بسیاری از بوتیک آنلاین هستند اما ما همیشه تحت فشار قرار دادند در فروشگاه خدمات به مشتریان به جای” او گفت:. “ما خریداران حتی نمی فهرست بسیار در فروشگاه زیرا آنها تکیه می کنند خیلی به ما کمک کند.”

Sudberry در حال حاضر دیده می شود اثبات کاربران خود نمی یکپارچه حرکت آنلاین در سبک تو رفتگی در دیوار. آنها مانند جعبه قفل خارج از مغازه خود را که اجازه می دهد تا آنها را به استفاده از یک کد را انتخاب کنید تا و یا بازگشت خود را آنلاین سفارش, اما آنها به خرید تنها یک یا دو مورد در مقایسه با چهار یا پنج زمانی که فروشگاه باز بود.

“بسیاری از مشتریان ما خرید با ما آنلاین می گویند که آنها دست از آمدن به فروشگاه” او گفت:. “آنها پیام ما درخواست چه چیزی را مناسب و یا اگر آنها باید یک خرید کوچک یا متوسط. مشتریان هنوز هم می خواهید به تعامل شخصی.”

 

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دانلود رایگان مقاله