چند ذکر برای شکستن سوتا ‘slowpoke’ قانون

Category: کیمیا | No comments

دولت دست آزاد قانون ممنوعیت رانندگان از برگزاری های همراه و دیگر دستگاه های الکترونیکی در حالی که پشت فرمان بدست کاملا کمی توجه از آن به اثر رفت Aug. 1. و بسیاری از رانندگان شده است یکی.

در ماه ژانویه استار تریبیون گزارش داد که اجرای قانون صادر شده بیش از 9,700 استناد به رانندگان که شکست قانون در پنج ماه است که آن را در اثر.

داستان درخواست درایو خواننده اریک Kohnke و چند نفر دیگر بپرسید اگر پلیس شده اند به عنوان فعال در اجرای “slowpoke” قانون که نیاز به کندتر رانندگان به سمت راست حرکت می کند. همچنین در اثر Aug. 1.

“آیا شما برنامه های با خوانندگان تعدادی از مردم که ذکر شده نقض خط سمت چپ قانون؟” Kohnke نوشت: در یک e-mail پس از ژانویه مقاله. “من می بینم مردم به طور مداوم در خط سمت چپ و سپس رانندگی همان سرعت به عنوان وسیله نقلیه در حق خود.”

خوب, Eric, چند ذکر شده است. داده ها از دولت, دادگاه مدیر دفتر نشان می دهد که ایالت از اوت. 1 دسامبر. 31, 2019, فقط 25 رانندگان بودند یکی برای عدم به “حرکت از سمت چپ ترین خط اجازه می دهد تا وسیله نقلیه دیگری به تصویب هنگامی که عملی تحت شرایط موجود” را به عنوان نیاز به قانون در جاده ها مانند بزرگراه با دو یا بیشتر از سفر خطوط رفتن در همان جهت. نه بیشتر بودند ذکر شده بین Jan. 1 و مارس 24 از این داده ها نشان می دهد.

از کسانی که ذکر شده 15 محکوم شدند و در ارزیابی 50 دلار جریمه به علاوه هزینه های دادگاه. سه رانندگان خود را به حال موارد را رد کرد و از 16 تا به حال موارد ادامه داد: برای اخراج معنی استناد خواهد بود کاهش یافته است و اگر راننده ندارد هر بیشتر تخلفات در عرض یک مقدار مجموعه ای از زمان.

این قانون همچنین متحده در جاده ها تنها با یک خط در مسیر سفر است که رانندگان رانندگی آهسته به اندازه کافی برای ایجاد یک خطر ترافیک باید کار وسیله نقلیه به عنوان نزدیک به حق محدود کردن یا لبه جاده به عنوان عملی است.

سرهنگ گوردون Shank دولت گشت گفت: در سمت چپ خط قانون منجر به فوت رانندگان مجوز به سرعت. خشم جاده اتفاق می افتد زمانی که آهسته و سریع رانندگان ممزوج شدن. برای جلوگیری از آن “حرکت می کند و اجازه می دهد دیگران برای رفتن به اطراف.”

چرا جدید I-94 شیب دار نیست 2 خطوط

مینه سوتا بخش حمل و نقل (MnDOT) ساختمان جدید روگذر سطح شیب دار برای حمل ترافیک از عازم شمال بزرگراه بین ایالتی 35W به westbound I-94 به عنوان بخشی از مرکز شهر بزرگتر به تالار گفتمان بازسازی I-35W از طریق جنوب مینیاپولیس.

این روگذر سطح شیب دار خواهد بود یک خط درست مثل یکی از قدیمی باعث یک درایو خواننده بپرسید چرا آن نیست ،

جدید سطح شیب دار قرار داده خواهد شد رانندگان رفتن از عازم شمال I-35W به westbound I-94 را به خود خط در سمت چپ اتوبان به جای حق. با این تغییر رانندگان دیگر برای ادغام به عنوان آنها زمانی که آمدن کردن, پیر شیب دار گفت: MnDOT سخنگوی دیوید Aeikens.

“اعتقاد ما این است که امن تر و کمک خواهد کرد که کاهش پشتیبان گیری در I-35W به I-94 غرب که مشترک بودند در اوج دوره قبل از سطح شیب دار بسته شد,” او گفت:.

حدود 75 درصد از ترافیک با استفاده از رمپ روگذر در ادامه westbound I-94 گذشته من-394. جدید شیب دار خواهد شد که ظرفیت بیشتر و می تواند شامل گسترش خط دوم Aeikens گفت.

که ممکن است در حال حاضر به دلیل وجود ندارد اتاق در westbound I-94 به تحمل یک دوم خط از ترافیک ورود از I-35W. اگر MnDOT قادر به افزایش ظرفیت از طریق لوری تپه تونل وجود دارد خواهد بود که گزینه re-خط خطی روی سطح شیب دار به دو خط اگر تقاضا وجود داشته Aeikens گفت.

 

به دنبال اخبار در مورد ترافیک و رفت و آمد در رانندگی در startribune.com. کردم ترافیک و یا حمل و نقل سوال و یا ایده ؟ E-mail [email protected] صدای جیر جیر @stribdrive و یا تماس با تیم هارلو در 612-673-7768.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>