Kid Cudi at Paris Fashion Week on January 17, 2019, in Paris, France; Megan Thee Stallion at New York Fashion Week on February 11, 2020, in New York City.

Kid Cudi در هفته مد پاریس در 17 ژانویه 2019 در پاریس فرانسه; مگان تو کیک گوشت گاو در هفته مد نیویورک در تاریخ 11 فوریه سال 2020 در شهر نیویورک است.
عکس: پاسکال لو Segretain (گتی ایماژ برای Louis Vuitton), دیمیتریوس Kambouris (گتی ایماژ برای NYFW: این نشان می دهد)

Kid Cudi و مگان تو Stallion با داشتن یک هفته خوب. در واقع این یک تاریخی در هفته برای هر دو هنرمندان در رابطه با شخصی نقاط عطف زندگی حرفه ای.

تبلیغات

با توجه به بیلبورد, Cudi در نهایت خود را به دست آورد اولین شماره یک آمار (او شده است در این بازی بیش از یک دهه!) با “اسکاتس” در حالی که مگ فرود در ده بالا برای اولین بار با “وحشی (Remix).”

“این اسکاتس” یک آهنگ توسط Cudi (متولد Scott Mescudi) و Travis Scott و به عنوان یک بازی در این واقعیت است که هر دو هنرمندان “اسکات” در نام خود را. آن را دریافت؟!

تبلیغات

به عنوان برای نمودار-دائم الخمر بیلبورد آن را تجزیه می کند:

“این اسکاتس” نیز راه اندازی در شماره 1 در جریان آهنگ ها, نمودار, با 42.2 میلیون دلار آمریکا در جریان هفته پایان مارس 30 با توجه به نیلسن موسیقی/MRC اطلاعات.

همچنین کمان در No. 1 on Digital آهنگ فروش با 67,000 محبوبیت فروخته شده در همان محدوده (با کمک 15 فیزیکی تنظیمات موجود در طول ردیابی هفته در اسکات رسمی webstore که در آن مصرف کنندگان قادر به خرید آن بر روی سی دی و کاست و یا وینیل همراه با یک دانلود دیجیتال; دانلود خواهد بود ارسال شده به مصرف کنندگان پس از خرید با نسخه های فیزیکی طی شش و یا بیشتر در هفته).

Cudi بود و بدیهی است که بسیار هیجان زده در مورد اخبار به توییتر در روز دوشنبه.

“این به این معنی بسیار به من!!!” او بانگ زد. “من شده است در این بازی برای 12 سال و من در نهایت این [با] من muthafuckin” برادر!”

تبلیغات

مگ بود به همان اندازه هیجان زده در مورد او Top 10 اولین—و آنچه که اولین آن را به عنوان او فرود آمد و در بالا 5 با “Savage Remix,” شامل Beyoncé! او همچنین در توییتی در جشن اما ابراز هیجان اضافی در Instagram.

تبلیغات

“من واقعا می خواهم به گریه در حال حاضر مانند oh my god !!!! این اولین top 10 سگ ماده; اول من بالا 5 !!!! Likeeeeee hottiessss ما واقعا انجام این گه! ما ain’t هرگز ما انجام همه چیز آنها گفت: ما نمی خواهد!!!!” او نوشت: در Instagram در دوشنبه قابل توجه عاطفی او بود.

تبلیغات

بیلبورد نیز crunched شماره مگ:

مگان تو نریان رسیدن به اولین Hot 100 top 10 به عنوان “وحشی” موج 14-4 پس از ظهر, مارس 29 انتشار آن remix با Beyoncé (یک روز قبل از این جریان و نمودار فروش ردیابی هفته به پایان رسید). آن roars 8-2 دیجیتال آهنگ فروش (26,000 تا 160%), 8-3 در جریان آهنگ ها (26.9 میلیون تا 48%) و 36-18 در رادیو آهنگ ها (40.5 میلیون دلار تا 52%) در مسافت 100 گرم بالا فروش, پخش و پخش مکملهای افزایش جوایز.

مگان تو نریان قبلا آمار شماره 11 Hot 100 بالا با “دختر داغ تابستان” شامل Nicki Minaj and Ty Dolla $ign آخرین ماه اوت است.

(Beyoncé است نه اعتبار در Hot 100 به عنوان یک هنرمند برجسته در “وحشی” را به عنوان نمودار کل امتیاز برای آن remix نیست سنگین تر بودن از کسانی که از نسخه اصلی در پیگیری هفته; هنرمند اعتبار خواهد بود دوباره مورد بررسی قرار هفته آینده پس از اولین ردیابی کامل هفته برای remix.)

تبلیغات

تبریک به Cudi و مگ!

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de