ترافیک پشتیبان گیری از یک مایل یا بیشتر رخ می دهد اغلب در طول دوره اوج در روزهای هفته تا کی و تعطیلات آخر هفته تابستان در این بخش از بزرگراه. 10 که می گذرد از طریق رمزی که در آن یک تصادف اتفاق می افتد در هر هشت روز به طور متوسط.

این Anoka County, حمل و نقل, بخش و شهرستان رمزی هستند که منجر به تلاش برای حذف دو چراغ شناسایی به عنوان ریشه مشکلات و جایگزین کردن آنها با درجه جدا مبادلات شبیه به یک قرار در آرمسترانگ بلوار در سال 2016.

“هدف این است که به تبدیل های موجود در بزرگراه راهرو به یک جریان آزاد آزادراه سبک راهرو گفت:” جو مک فرسون یک Anoka County traffic مهندس.

سیگنال های ترافیک در حال حاضر برنامه ریزی شده بود برداشته و مبادلات بازسازی شده در Thurston و Fairoaks راه به شرق در آنوکا. به غرب MnDOT در نظر دارد برای ارتقاء Hwy. 169 که در آن انشعابات از بزرگراه. 10 در الک ریور به یک اتوبان.

زمانی که این پروژه تکمیل سیگنال در شمال غربی. رمزی و Sunfish دریاچه بلوارها خواهد بود تنها دو نفر باقی مانده در حیاتی رفت و آمد و حمل و نقل راهرو که حامل مورد 55,000 وسایل نقلیه در روز است که بیش از I-35W حمل از طریق بلین و لینو لیکس.

“این چیزی است که باعث می شود این خیلی مهم است که شما باید رایگان-شرایط جریان از مرکز شهر تمام راه را و پس از آن دو چراغ سیگنال” گفت: Elwyn Tinklenberg که در خدمت به عنوان دولت کمیسر حمل و نقل از سال 1998 تا 2002 و یک لابی برای رمزی دروازه پروژه. “دولت باید صرف صدها میلیون دلار برای بهبود راهرو. اگر شما نمی خلاص شدن از شر آن دو سیگنال آنها می توانند مانع از تحقق کامل از مزایای پیشرفت های که ساخته شده اند.”

آن را در مورد هزینه $138 میلیون برای ارتقاء تقاطع ها و تغییر مسیر در مجاورت جاده ها. شهرستان رمزی که قبلا امن 3.5 میلیون دلار برای حق از راه اکتساب و ارائه کمک هزینه فدرال برنامه های کاربردی برای کمک های مالی بیشتر. Anoka County نیز کاربردی برای کمک های مالی فدرال و در حال آماده سازی برای درخواست پول بیشتر از طریق 2020 ملاقات شورای منطقه ای درخواست برنامه ای است که توزیع فدرال حمل و نقل دلار است.

هر دو شهرستان و شهرستان به دنبال منابع مالی دیگر از جمله کریدور بازرگانی بودجه اختصاص داده شده توسط MnDOT. آنها همچنین به دنبال $40 تا 45 میلیون دلار را شامل می شود در این سال مطابق با لایحه هنوز به بحث در کنگره.

به عنوان بسیاری از 80 قطار حمل و نقل و 14 مسافر قطار کار روزانه در آهنگ های بعدی به بزرگراه که بدتر تنگناها گفت: شهرستان رامزی مدیر Kurt Ulrich.قطار او گفت: تداخل با سیگنال دنباله محدود کردن مقدار از زمان برای ترافیک جنبش است. در نتیجه ترافیک در بزرگراه به وقفه می آید و پشتیبان گیری در جاده های شهرستان که نشت بر روی جاده های محلی.

بیش از پنج سال گذشته MacPherson گفت: وجود داشته است در مورد 218 تصادفات و چهار مرگ و میر در امتداد راهرو گسترش از Anoka در رامزی مرز شرقی به الک ریور در غرب با درصد بالایی از آنها عقب-end نوع تصادفات است. که نشان می دهد تراکم یک موضوع است, او گفت:.

بر اساس پیش بینی های فعلی پشتیبان گیری در 2045 می تواند بیش از چهار مایل اگر هیچ پیشرفت در حال ساخته شده, MacPherson گفت.

سقوط روند در حال حاضر در دو دمای مشابه چهار خط بزرگراه در دولت انتظار می رود به افزایش بدون هر گونه پیشرفت با توجه به 2019 مطالعه توسط مهندسی برنامه ریزی و مشاوره شرکت بولتون & Menk. و راهرو را “مناطق مختلف با شکست عملیات” را به عنوان به زودی به عنوان 2025 اگر هیچ پیشرفت در حال ساخته شده و تحلیل گفت.

این اعداد اصلا تعجب Anoka County کمیسر مت نگاه که گفت: بزرگراه. 10 پروژه از اولویت بالا برای شهرستان.

“ما تا به حال سطح پهن هرچیزی تصادفات و پیاده شدن آمار” نگاه گفت. “این یک بزرگراه ساخته شده است به 1950s استانداردها و بهبود یافته است پس از آن. این یک پروژه لازم.”

 

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

دانلود رایگان مقاله