پدر و مادر مینه سوتا به ما بگویید که چه چیزی آنها واقعا فکر می کنم از آموزش آنلاین

Category: کیمیا | No comments

استار تریبیون, خواسته والدین, مینه سوتا, K-12 دانش آموزان به وزن در مورد چگونگی یادگیری آنلاین در جریان بوده است. پدر و مادر از حدود 525 خصوصی و عمومی دانش آموزان مدرسه پوشا تمام نمرات در پاسخ از مارس 17 مارس 24.

این پاسخ نشان می دهد که برخی از دانش آموزان پر رونق هستند و برخی نیستند. اما اکثریت گفت: همه چیز خوب است.

نظر از پدر و مادر در بازه زمانی از شور و شوق و قدردانی برای آنچه که معلمان باید انجام شود بسیار زیاد نا امیدی در مورد حجم کار اضافی آنها گرفته ام ،

نیمی از بچه ها گفت که به طور کلی آموزش آنلاین می گذرد خوب یا که آنها در حال رشد است. که سهم کمی پایین تر در پایین مدرسه ابتدایی کودکان و نوجوانان ،

پدر و مادر از یک کلاس دوم گفت: فرزند خود “فکر می کند این است که تعطیلات تابستان بدون بازی با دوستان خود.” پدر و مادر اشاره کرد که او و همسرش به نوبت تلاش برای مطمئن شوید که او باقی می ماند متمرکز اما این واقعا سخت است برای پسر خود.

در انتهای دیگر این طیف از یک پدر و مادر از یک سوم کلاس گفت که آنها “بسیار خوش شانس” از آنجا که فرزند خود را در مدرسه صرف سه ساعت هر روز درگیر شدن کلاس در گوگل ملاقات کند. “او بسیاری از فعالیت های که در آن کلاس یاد می گیرد با هم آن را تکمیل برگه و توزیع آنها در. او چک در با آنها به صورت جداگانه.”

پدر و مادر 12-گریدر گفت: از آن شده است به خوبی پیش میرود و اشاره کرد: “این بی سابقه ای در تاریخ معاصر و مدارس بودند گرفتار کردن گارد. آن را بسیار سخت برای تنظیم در وسط سال است.”

ویدئو کنفرانس

“زنده تعامل کلیدی است” نوشت: یک پدر و مادر از یک کلاس دوم.

به طور کلی حدود 30 درصد از دانش آموزان یا هیچ ندارد زنده ویدئو کنفرانس و یا آن را اختیاری و یا تا به حال رخ داده است تنها در آغاز و این صادق است در سراسر سطوح درجه.

“من فکر می کنم شنیدن معلمان خود را صدای/چهره ها در فیلم ها برای کلاس بسیار مفید و اطمینان بخش است. و باعث می شود آنها را به یاد داشته باشید معلمان خود را از روی علاقه” نوشت: پدر و مادر 6-گریدر.

بسیاری از کسانی که به گفته بچه های خود را’ معلمان نیست با استفاده از زنده ویدئو کنفرانس ذکر شده است که به عنوان چیزی است که می تواند بهبود یافته است.

“آنها باید با استفاده از تکنولوژی به واقع آموزش و ارائه محتوا به جای فقط ارسال اسلاید پاورپوینت برای کودکان و نوجوانان به عنوان خوانده شده” نوشت: یک پدر و مادر یک ششم کلاس.

پدر و مادر از یک هفتم کلاس گفت: “تمام درس ها نوشته شده در درجه اول گوگل اسلاید. صفر معلم تعامل است. این نتواند بسیاری از سبک های یادگیری.”

مقدار زمان

به طور متوسط والدین گفت: دانش آموزان خود را صرف حدود سه ساعت در روز در مدرسه کار می کنند اما آن مقدار از زمان است که کمترین میزان در میان K-2 دانش آموزان و بالاترین در سطح دبیرستان.

نزدیک به 20 درصد از دانش آموزان دبیرستانی گزارش هزینه های بیش از پنج ساعت در روز کار خود را — دو سهم از اواسط دانش آموزان و یا فوقانی دانش آموزان مدرسه ابتدایی.

حدود 60 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفت: میزان کار مورد نیاز است “در مورد حق” و مشابه در صد نیز گفت که “به چالش کشیدن به اندازه کافی.”

در نظر برخی از پدر و مادر واجب تر است.

“آنها در حال نگه داشتن آن واقعی نیست قریب به اتفاق بچه ها گفت:” پدر و مادر 10-گریدر.

پدر و مادر از یک چهارم کلاس گفت: حجم کار است “بسیار روشن است” و اشاره کرد: “پسر من از خواب بیدار در 9:45 سیاهههای مربوط در ساعت 10 صبح پس از آن انجام می شود ظهر و پس از آن خواهد شد بازی Fortnite تا زمانی که ما دور از تلفن خود را.”

پدر و مادر از یک kindergartner گفت: “20 دقیقه بعد از فعالیت است که تنها به سختی بهتر از هیچ چیز است. علاوه بر این وجود دارد که بدون تخصص در آنچه ارائه شده است — آن است که بشود به پایین ترین سطح یادگیری به طوری که تمام دانش آموزان در کمی کمتر از متوسط به بالا-سطح متوسط هستند به چالش کشیده و در همه. ما تا به حال برای قرار دادن در زمان قابل توجهی و منابع برای پیدا کردن فعالیت های دیگر به اشغال کودک ما در حالی که ما هر دو نیاز به ادامه به کار تمام وقت و در طول کسب و کار سنتی ساعت.”

دستگاه ها و فن آوری

حدود 60 درصد از دانش آموزان داده شد یک دستگاه توسط مدرسه خود را — در حدود نیمی بودند لپ تاپ در حالی که نصف شد و قرص. اکثر کسانی که نمی توانید یک دستگاه بودند در کلاس های ابتدایی.

نزدیک به 40 درصد گزارش شده داشتن به طور منظم و یا گاه به گاه با مشکلات فن آوری و یا پلت فرم یادگیری استفاده می شود توسط مدرسه. یکی دیگر از 19 درصد گفت: آنها تا به حال مشکلات اما تنها در آغاز راه است.

چند اشاره کرد که قرص ها ایده آل نیست دستگاه.

“متاسفانه آموزش در اپل است که در مورد بدترین راه من می توانید تصور کنید که من 1خیابان درجه, پسر ‘رفتن به مدرسه است.’ اپل فعال ضربه بی تاب بخشی از مغز او که نمی توان به سادگی منجر به یادگیری. من نمی تواند تولید یک بدتر راه را برای او به یاد بگیرند که اگر من سعی کردم” یکی از والدین نوشت.

و برخی از خواسته برای بیشتر کردن خط آموزش.

“من می خواهم بیشتر در خارج از خط فعالیت های به طوری که آنها می توانید تمرین دست خط و دیگر دستی مهارت و چابکی و مهارت” نوشت: پدر و مادر از یک سوم کلاس.”

برخی از والدین اظهار نظر که آن را آشکار معلمان در تلاش بودند با تکنولوژی دیگران گفت: فرزند خود را در مدرسه با استفاده از فن آوری است که تا به حال شده است در محل و قبل از همه گیر است و به وضوح ساخته شده انتقال آسان تر است.

تنها سهم کوچکی گزارش منظم و یا گاه به گاه با مشکلات خانه خود اینترنت است.

یک پدر و مادر با سه تا از بچه ها در ابتدایی مدرسه و دو کار پدر و مادر در خانه نوشت: “من برای در خواست کمک از مدرسه ما را آن گروه تنها به ملاقات با یک ایمیل به من گفتن که آن را برای تلفن های موبایل مانند ما بیش از حد بسیاری از دستگاه های موجود در شبکه و می تواند ما برخی از آنها را خاموش. آه هیچ! دو نفر از ما در حال تلاش برای کار و سه تن دیگر در حال تلاش برای انجام e-learning.”

ما نمی پرسند مستقیم سوال در مورد حجم کار برای پدر و مادر, اما بسیاری از اظهار نظر در مورد آن در یک بخش که در آن خواسته ما برای ایده های در مورد آنچه می تواند انجام شود متفاوت است.

“اکثر 7 ساله هستند نه خود انگیزه و یا خود به اندازه کافی به اندازه کافی برای مدیریت کار خود را. آنها خیلی نیاز به توجه مداوم به کار را از طریق هر یک از ماموریت است که فوق العاده به چالش کشیدن برای دو کار پدر و مادر است. این مدرسه در گسل اما یک محدودیت قابل توجهی از آموزش از راه دور” نوشت: پدر و مادر از کلاس اول.

‘انجام بهترین خود را’

در یک بخش از بررسی درخواست از آنچه در جریان است به خوبی متعدد پدر و مادر ارائه شده ستایش برای معلمان و مدیران.

بسیاری از نظر صدا شبیه به این یکی از پدر و مادر یک kindergartner: “آنها واقعا و عمیقا و مراقبت در حال انجام بهترین خود را.”

پدر و مادر از اول کلاس اشاره کرد: “من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته با آنچه که معلمان ما شده اند قادر به قرار دادن با هم در یک مقدار کوتاه از زمان. البته این ایده آل نیست و من پسر واقعا نتواند جنبه های اجتماعی از مدرسه.”

یکی از والدین ذکر یک کتابدار کمک به کودک خود را با یک تاریخچه روز پروژه. دیگری گفت: یک معلم ارسال شده آموزش ویدئوها به عنوان های مختلف Snapchat شخصیت ها که بسیار خنده دار است.

دیگری گفت: یک معلم می کند “رقص به آخر هفته” می نامد که در آن بچه ها به لباس و احمقانه است. “یک راه خوب برای شروع آخر هفته در طول منحصر به فرد این بار” پدر و مادر نوشت.

پدر و مادر که گفت: آموزش آنلاین بود خیلی خوب شد بیشتر احتمال دارد به نظر که معلمان بودند ارتباط خوبی با هر دو دانش آموزان و والدین.

پدر و مادر از یک پنجم کلاس ستایش کودک خود را برای “گرفتن وقت برای بررسی در هر روز اطمینان پدر و مادر است که اگر اشک وجود دارد یا ذوب فراز به گام به عقب. این خوب است اگر چیزی تمام نشده است, آنها رفع آن در سال آینده و تمرکز بر ایمنی و سلامت روان.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>