شروع دوشنبه, جدید, رانندگان نوجوان در ویسکانسین می توانید درخواست چشم پوشی است که اجازه می دهد آنها را برای به دست آوردن یک آزمایشی گواهینامه رانندگی بدون نیاز به تصویب که nerve-racking تست جاده.

دوره گرد دولت در حال راه اندازی خلبان در پاسخ به COVID-19-مربوط به خاموش شدن ناگهانی از خدمات دولتی که مجبور بررسی ایستگاه های نزدیک به ترک هزاران نفر از 16 و 17 ساله بدون راه خود را به پشت-چرخ تست.

جاده تست نمی رزومه در ویسکانسین تا مارس 26 و یا زمانی که دولت اقامت-صفحه اصلی سفارش است که در نهایت برداشته تا به یک ترافیک, دولت اعطای مجوز به نوجوانانی که کامل درس و پشت-چرخ راهنما به علاوه 30 ساعت تحت نظارت رانندگی. نوجوانان نیز باید پدر و مادر یا قیم “قبول مسئولیت و تایید برای رانندگی ایمن توانایی های دانش آموز جدید” با توجه به ویسکانسین بخش حمل و نقل است.

گرجستان ساخته شده مشابه حرکت ماه گذشته و نوادا است که با توجه به آن. برخی از درایو خوانندگان تعجب می کنم اگر مینه سوتا را به دنبال خواهد داشت.

چیزی قریب الوقوع است زیرا waiving جاده تست مورد نیاز برای رانندگان نوجوان در مینه سوتا نیاز به تصویب قانونی گفت: مگان لئونارد, اطلاعات عمومی افسر برای Minnesota Department of Public Safety.

در این سال قانونی در جلسه تنظیم شده است موکول مارس 18 و “ما ترکیب جدید جنجالی چیزهایی که شنیده نشده است” گفت: Rep. فرانک Hornstein DFL-مینیاپولیس, صندلی های حمل و نقل سرمایه گذاری و سیاست تقسیم.

رانندگی یک مراسم از تصویب و Hornstein گفت: او همدردی با نوجوانان خواهد شد که باید صبر کنید تا سوتا تست جاده رزومه به دریافت مجوز خود را. اما تست جاده یک کلید اندازه گیری برای ارزیابی راننده آمادگی او گفت:.

“هنگامی که آنها آن را کسب آنها باید آن را” Hornstein گفت. “بسیاری از مردم وجود دارد که تکمیل این جاده آماده سازی و برنامه درسی و موفق آزمون. ما می دانیم که نامتناسب رای دادن در آن هستند درگیر در تصادفات است. ما می خواهیم به مطمئن شوید که جاده ها و ایمن هستند.”

است که می گویند که قوانین در مینه سوتا تغییر نمی دهد. وجود دارد برخی از بحث ها اتفاق می افتد در کنگره.

“زمانی که یک کشور همسایه تغییرات سیاست ما باید نگاهی به آن” Hornstein گفت.

46 خیابان ارتقاء ایمنی

رانندگان و دوچرخه سواران, روروک مخصوص بچه ها کاربران و پیاده می توانید انتظار برای برخورد خط و پیاده رو تعطیل همراه 46 خیابانی در جنوب مینیاپولیس با شروع این هفته است.

این تابستان Hennepin County, در کنسرت با شهر مینیاپولیس, مینه سوتا, گروه حمل و نقل و حمل و نقل مترو را ارتقاء ایمنی عابر پیاده در 21 تقاطع بین گارفیلد و 18 راه های. آنها عبارتند از رمپ و پیاده رو است که مطابق با قانون آمریکایی های معلول دستورالعمل با دوام عبور نشانه گذاری و در دسترس عابر پیاده سیگنال و تایمر شمارش معکوس در برخی از signalized تقاطع ها.

این پروژه خواهد بود تقسیم به هشت مرحله و هر مرحله در نظر گرفتن حدود دو هفته کامل. کار شروع خواهد شد در سمت شمال 46 در خیابان 16, 15, 14, 13, کلمب و اوکلند راه. سپس کار را تغییر جهت به سمت جنوب از 46 در همان مکان است. مرحله نهایی خواهد بود بین Pillsbury و Blaisdell راه.

در طول ساخت و ساز این شهرستان را حفظ کند یکی رانندگی خط در هر جهت اما ممکن است به طور موقت نیاز به دوچرخه سواران و رانندگان برای به اشتراک گذاشتن یک خط. پارکینگ خواهد بود محدود در مناطق کار.

 

به دنبال اخبار در مورد ترافیک و رفت و آمد در رانندگی در startribune.com. کردم ترافیک و یا حمل و نقل سوال و یا ایده ؟ E-mail drive@startribune.com صدای جیر جیر@stribdrive و یا تماس با تیم هارلو در 612-673-7768.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

دانلود رایگان مقاله