بمبئی: حتی به عنوان ویژه Shramik قطار و اتوبوس در حال اجرا توسط دولت به کشتی رشته کارگران مهاجر از ماهاراشترا و کشورهای دیگر بسیاری از آنها هنوز هم ترجیح می دهند به سفر در وسایل نقلیه مانند کامیون ها و tempos برای بازگشت به خانه و موازین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

مهاجران پیدا کردن کامیون ها و tempos مناسب عمدتا به دلیل آنها رها کردن آنها را به خانه خود را در کشورهای مربوطه بر خلاف اتوبوس که حمل آنها را تنها تا مرز دولت, در حالی که قطار و کشتی آنها را به دولت خانه خود را از جایی که آنها را به ترتیب برای وسایل نقلیه خود را برای رسیدن به مکان.

اما سفر خود را در کامیون ها و tempos امن نیست به این وسایل نقلیه تقریبا همیشه محکم بسته بندی شده که به دلیل خطر ابتلا COVID-19 عفونت بالاتر است.

کوچک tempos حمل حدود 20 نفر در حالی که متوسط آنهایی که می تواند به جای 25 تا 40 نفر. کامیون کوچک می تواند 40 تا 60 نفر در حالی که آنهایی که بزرگتر هستند در بر داشت حمل تا 100 یا حتی بیشتر با چند تا از آنها را نشسته در بالای.

منابع گفت که کامیونداران شارژ در هر نقطه در محدوده تومان 1500 تا 4,500 تومان هر نفر برای سفر به, Madhya Pradesh, Uttar Pradesh, بیهار و Jharkhand بسته به فاصله تا مکان های مادری خود از بمبئی و مجاور ،

صحبت کردن به PTI چند مهاجر کارگران گفت که خودرو اپراتورهای اتهام تومان به 1500 تا 2000 برای MP تومان 3,000-3,500 برای بالا و 3,000 تومان-4,500 برای بیهار.

مهاجران گفت که آنها ترجیح می دهند کامیون و tempos برای رفتن به مکان های مادری خود به عنوان کامیون رها کردن آنها را به روستاهای خود در حالی که اتوبوس رها کردن آنها را تنها تا مرز دولتی از جایی که آنها باید برای پیدا کردن یکی دیگر از حالت های حمل و نقل برای رسیدن به خانه.

چند تن از آنها گفت که آنها مجبور به انجام سفر در وسایل نقلیه مانند کامیون ها به عنوان تلاش خود را در به دنبال مجوز برای Shramik قطار ویژه نیست هر پاسخ.

Umesh کومار Maurya یک کارگر از یک فروشگاه شیرین در Kalyan بود که از رفتن به لکنو گفت: “برای قطار سفر من تا به حال برای اولین بار اعمال می شود به صورت آنلاین و بعد از بازدید از ایستگاه پلیس محلی در Kalyan سه بار. اما من هر پاسخ و از این رو تصمیم گرفت به سفر جاده ای.”

پس از مرکز گسترش مستند و به خصوص برای بار دوم تعداد زیادی از مهاجران شروع به بازگشت به خانه توسط هر حالت از حمل و نقل در دسترس به آنها. تعداد زیادی از آنها حتی شروع به سفر خود را در بازگشت به خانه ،

با توجه به ساکنان روستاهای واقع در امتداد بزرگراه ها تا هفته گذشته تعداد زیادی از مهاجران دیده می شود می تواند راه رفتن در گروه ناچیز اموال خود را سر و پشت.

اما به آرامی تعدادی از آنها را با پای پیاده آغاز شده و رو به کاهش, به عنوان بسیاری از آنها در حال حاضر استخدام کامیون و tempos. بمبئی که یکی از بزرگترین COVID-19 نقاط کشور با بیش از 17,500 موارد تا کنون خانه های lakhs شدند.

در طول یک دیدار در روز پنج شنبه شب, Maharashtra کمیسر حمل و نقل Shekhar Channe بررسی چند کامیون و tempos در بمبئی آگرا بزرگراه. در طول بازرسی در بیواندی Phata او در بر داشت بیش از 55 مهاجران کهنه داخل یک کامیون.

او کارگردانی RTO مقامات به نگه داشتن بالا-ثبت نام کامیون بود که بدون هر تعداد صفحه و اقدام لازم را در برابر این اپراتور است. او همچنین خواسته مقامات به ترتیب برای اتوبوس های رایگان برای مهاجران در داخل کامیون.

جدا از Shramik ویژه قطار در حال اجرا برای کارگران از شهرهای مختلف در ماهاراشترا از جمله بمبئی دولت مرتب اتوبوس های رایگان برای رها کردن آنها را تا مرز دولت است. حدود 22 مهاجران انجام شده در هر یک از اتوبوس.

با توجه به ایالت ماهاراشترا شرکت حمل و نقل جاده (MSRTC) آن را تقبل قایق از آب عبور بیش از 1.34 لاخ مسافران در 10,000 اتوبوس تا جمعه.

Channe گفت: “RTO مقامات خواسته شده است به اقدام علیه کامیون و tempos به طور غیر قانونی حمل مهاجران. آنها همچنین خواسته شده است به ترتیب اتوبوس های رایگان برای مردم در بر داشت سفر در وسایل نقلیه مانند.”

با توجه به RTO مقامات قبل از سفر در کامیون ها و tempos این مهاجران اعمال نمی شود برای e-عبور صادر شده برای داخل دولت و بین دولت سفر. حتی کامیون اپراتورها انجام هر گونه مجوز به کشتی آنها و از این رو کل ورزش غیر قانونی است.

منابع گفت که کامیون ها بازگشت به بالا بیهار MP و Jharkhand ترجیح می دهند به کشتی مهاجران به جای خالی در حال اجرا و برخی از عوامل انجام رزرو برای کارگران.

از بمبئی شهری منطقه (MMR) کامیون اپراتورهای انتخاب کنید تا مهاجران از Majiwade در قهوهای مایل به زرد, Ghodbandar ترانس Bhayander و بسیاری از نقاط دیگر در بمبئی آگرا بزرگراه جدا از Anjur phata و بیواندی phata.

کوچک tempos شارژ Rs 100-500 هر فرد رها کردن مهاجران خارج بمبئی از جایی که کامیون ها و tempos انتخاب کنید تا این مهاجران. بسیاری از آنها حتی به راه رفتن از بمبئی به این انتخاب کنید تا امتیاز.

منابع گفت که بسیاری از بار مقامات نوبه خود چشم به سمت کامیون ها و tempos گذر گاه کارگران به طور غیر قانونی و بدون زیر هر اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de