مینه سوتا كانون بریس برای مسافت های طولانی به عنوان ویروس باعث می شود آنها را ضروری کارگران

Category: کیمیا | No comments

راننده کامیون خواهد هارت شده است تخلیه یک چیز و یا دیگر برای بسیاری از زندگی بزرگسالی خود را.

اما هرگز در یک بیماری همه گیر.

این COVID-19 شیوع و عوامل مرتبط با آن خاموش شدن این بهار منجر به ناگهانی قدردانی از نقش افرادی مانند هارت 44-سال کهنه راننده از بلومینگتون بازی در قفسه های مواد غذایی, کارخانه کف و مراکز توزیع محبوب برای خرده فروشان آنلاین است.

“هر کس در صنعت حمل و نقل است که قربانی” هارت گفت. “این چیزی است که ما باید انجام دهیم.”

این کشور 2 میلیون رانندگان کامیون ضروری کارگران در این بیماری همه گیر در حال حاضر مشاهده شده توسط برخی به عنوان قهرمانان — درست مانند پزشکان و پرستاران و فروشگاه مواد غذایی کارمندان.

“رانندگان کامیون در حال گرفتن اعتبار آنها به مدت طولانی سزاوار در این بحران گفت:” جان Hausladen, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت حمل و نقل مینه سوتا انجمن.

با کامیون در حال حرکت در حدود 71% از کشور حمل و نقل صنعت “فراهم می کند کالاهای ضروری است که ما نیاز,” او اضافه شده است.

به عنوان مصرف کنندگان تجربه فلش کمبود کاغذ توالت ضد عفونی کننده دست و دیگر به ظاهر تصادفی خانوار کالاهای اساسی, آنها ممکن است به طور ناگهانی در تعجبم که از کجا آمده است. “در آن طول می کشد یک رکود و توقف در اقتصاد برای تغییر دیدگاه در چگونه از آن همه کار می کند گفت:” استفان Burks, یک استاد اقتصاد و مدیریت در دانشگاه مینه سوتا موریس.

هنوز هارت به نظر می رسد کمی ناراحت کننده با تمام قهرمان صحبت کنید.

“من هرگز در ارتباط خودم را با پزشکان و پرستاران و یا افرادی که با پنج درجه متصل به خود را به نام” او گفت: به تازگی در حالی که تخلیه یک بار برای ارتش خود را در 18-ویلر Va., به لانسینگ, میشیگان.

“من انجام بهترین من می تواند برای کشور” هارت گفت.

رانندگان کامیون و کارفرمایان خود را پیدا کرده اند در ماه های اخیر است که بسیار مسری ویروس و اقتصادی خود را خرید اینترنتی در حال حاضر به چالش کشیدن کار حتی سخت تر. فقط پیدا کردن یک محل برای غذا خوردن در وسط یک ملی shutdown مشکل ساز است چرا که بسیاری از رستوران ها و کامیون متوقف می شود بسته اند و یا قطع به منظقه خدمات.

بسیاری از رانندگان در حال حاضر مجهز خود کابین با یخچال فریزر اجاق گاز آهسته coffeemakers و اجاق های مایکروویو را به زندگی در جاده ها بیشتر راحت واسوده.

“من و همسرم باعث می شود مطمئن شوید که من از غذا. او باعث می شود آن را در خانه و سپس من آن را در یخچال و فریزر در کامیون” گفت: تیم پورتر یک راننده مستقر در منکیتو. اما گاهی اوقات او فقط می خواهد به کشش پاهای خود و خارج شدن از کامیون برای یک وعده غذایی لوکس دیگر در دسترس است.

در این ماه تیم رژیم صهیونیستی است. Walz یک فرمان اجرایی را امضا اجازه کامیون مواد غذایی به کار در شش حالت استراحت توقف در طول مشغول ایالتی 94, I-35 و I-90 راهروها طوری که کامیونداران و مسافران می تواند یکی دیگر از گزینه برای وعده های غذایی. روز جمعه Walz تمدید قبلی دستور اجرایی که معاف وسایل نقلیه و رانندگان تخلیه کالاهای اساسی از برخی مقررات از جمله محدودیت در وزن و ساعت خدمات.

پیدا کردن دستشویی و حمام و دوش را می توان به چالش کشیدن بیش از حد.

“من یک ظرف دستمال مرطوب و من پاک کردن کانتر دائما” گفت: پورتر که همسر یک پرستار سرطان بازمانده و گیج کننده برای مطابق با اصول بهداشتی.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) به تازگی به روز شده راهنمایی برای رانندگان کامیون با توصیه به “یک برنامه را با کارفرمای خود و خانواده خود را به عنوان به آنچه که به انجام اگر شما را تبدیل به بیمار در حالی که شما در جاده هستید. عبارتند از: که در آن برای جلوگیری از کجا و چگونه به دنبال توصیه های پزشکی و درمان و برنامه ریزی برای حمل و نقل تحویل.”

راننده کامیون باب استانتون گفت: چشم انداز گرفتن بیمار در حالی که در جاده ها کاملا ترسناک است. “اگر راننده بیش از حد دور از خانه یا بیمار نیست به اندازه کافی برای رفتن به بیمارستان چه چیزی شما را انجام دهید ؟ پاسخ این است که ” من نمی دانم.’ شما می توانید ورود به هتل خود به قرنطینه اما برخی را به شما را ندارد.”

با تست در حال حاضر کمیاب کامیونداران می تواند در از دست دادن برای پیدا کردن مناسب مراقبت های بهداشتی در جاده ها گفت: استانتون که بر اساس نزدیکی شیکاگو اما اغلب hauls به مینه سوتا.

شرکت های حمل و نقل می گویند که آنها تا به حال به کشف کردن آنچه با این نسخهها کار بهترین برای حفظ کارکنان امن است. “هستند بسیاری از افراد دشوار در داخل و اطراف این صنعت گفت:” برنت Bois رئیس جمهور از شهرهای دوقلو مبتنی بر Calhoun کامیون خط. “اما با داشتن یک راهکار این است که خسته کننده ترین بخش آن است.”

CDC می گوید منابع بالقوه قرار گرفتن در معرض برای مسافت های طولانی کامیونداران شامل تماس نزدیک با کامیون-جلوگیری از مسئولین فروشگاه و کارگران بارانداز کارگران و همکار رانندگان کامیون.

در حالی که برخی از شرکت های ارائه کارکنان با ماسک های ضد عفونی کننده دست و دستمال مرطوب آنها در حال رقابت برای همان محافظ کالاهای مورد نیاز دیگر کارمندان ضروری است.

“ما در حال مبارزه با هر کس دیگری در Costco و خارج به آنها گفت:” استانتون. “من خوش شانس هستم که خانواده من آن را بخرد.”

در یک نظرسنجی از رانندگان کامیون با تجزیه و تحلیل شرکت WorkHound و 18 درصد از 750 پاسخ دهندگان به سوالات در مورد COVID-19 مسائل گفت: آنها می خواستند کارفرمایان خود را برای اطمینان از تجهیزات خود را امن است و مقادیر.

“حتی اساسی ترین اقدامات احتیاطی مانند اغلب شستن دست یکی تبدیل غیر ممکن است اگر صابون در دسترس نیست در ترمینال حمام” بررسی یادداشت ها. “رانندگان انتظار می رود شرکت های خود را به قادر به ارائه نیازهای اساسی. بدون آنها رانندگان نه تنها احساس ناامنی بلکه بی احترامی.”

علاوه بر این حدود یک چهارم از رانندگان در پاسخ به WorkHound بررسی ویروس مسائل ابراز نا امیدی بیش نیست دریافت “خطر” پرداخت در حالی که کار در این بیماری همه گیر. رانندگان کامیون “به شدت احساس می کنم که خود را جبران کند به دقت منعکس کننده ضروری خود را وضعیت” مطالعه یادداشت ها.

این موضوع ممکن است جمع آوری بخار در ماه های آینده به عنوان اقتصاد در تلاش به دست آوردن مجدد آن در امان باشد.

اولیه افزایش تقاضا در آغاز همه گیر کند شده است و در حال حاضر برخی از رانندگان نگران امرار معاش خود را به عنوان بخش هایی از اقتصاد تعطیل. ماه گذشته وجود دارد در مورد 88,300 مردم کمتر کار در کامیون حمل و نقل صنعت از در ماه مارس با توجه به مقدماتی آمار و ارقام منتشر شده توسط اداره آمار نیروی کار.

“در حال حاضر ما در بدترین زمان زیادی از گوشه و کنار اقتصاد نیست عملکرد در تمام و یا در صورت محدود” استانتون گفت.

به عنوان Burks اشاره کرد “وجود دارد رفتن به اخراج و یا افرادی که رانندگی کمتر مایل برای برخی از زمان آن متفاوت خواهد بود توسط شرکت و توسط بخش.”

در اوایل بیماری همه گیر هارت بريدن هزار پوند از کوکی ماکارونی میله گرانولی را کنار بگذارید و دیگر کالاهای اساسی به بانک های مواد غذایی در سراسر کشور است. او در بر داشت خود را به فکر کردن در مورد چه کسی می تواند آنها را گرفتن.

“این می تواند من و پسر همسایه, این بی سر و صدا اقلیت از مردم می خواهد به طور معمول در رستوران ها و مکانیک در گاراژ کارمندان در فروشگاه های خرده فروشی” هارت گفت.

همه گیر او گفت: “داشتن یک اثر در همه.”

 

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>