هفته مد خود را از دست داده, فوت فتیش, اما نشان می دهد و می رود در یک مستند جدید توسط Pyer خزه

Category: کیمیا | No comments


Illustration for article titled Fashion Week Has Lost Its Footing, but the Show Goes on in a New Documentary by Pyer Moss

تصویر: Pyer ماس (YouTube)

یکی از داغترین دعوت از بهار و تابستان هفته مد 2020 شد Pyer ماس ” باند ادای احترام به سنگ پیشگام خواهر رزتا Tharpe سپتامبر گذشته در بروکلین. صحنه در افسانه ای پادشاه تئاتر در طراح Kerby Jean-ریموند بومی محله Flatbush ارائه یک جشن سیاهی و ماندگار نفوذ بر آنچه امریکا به مدت طولانی از ادعا برای خود به عنوان “rock ‘n roll”.

تبلیغات

نیازی به گفتن نیست, هفته مد نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده این سپتامبر—در واقع این گذشته فوریه ارائه ممکن است در گذشته که به هیچ وجه شبیه دوسالانه صدای ناهنجار و خشن از مجموعه این صنعت شده است عادت کرده اند (و برخی از ما با آن خوب). و به عنوان طراحان در نظر گرفتن چگونه—و یا حتی اگر آنها باید مرحله مجموعه در یک فضای که در حال حاضر هر دو مشخص شده توسط بهداشت عمومی بحران و رکود اقتصادی Pyer خزه است که ما به یک زیرچشمی نگاه کردن در پشت پرده از یکی از تحسین شده ترین نشان می دهد.

تبلیغات

ما نمی توان انتظار کامل مجموعه جدید از Pyer خزه این سقوط اما در روز دوشنبه با برچسب عرضه تریلر برای آمریکا نیزیک فیلم “مستند دو سال منتهی به مرز فشار Pyer خزه دیدنی” با “پشت صحنه فیلم از نشان می دهد در تاریخی نیویورک نقطه عطفی” رواج گزارش. مجموعه برای اولین بار در ماه سپتامبر در طی چه بوده است در هفته مد این فیلم سینمایی را گزارش مراسم افتتاحیه در شهر نیویورک به عنوان “یک درایو در مد اتفاق می افتد” از احترام به ما مداوم اجتماعی فاصله با یک سری بعدی نمایش در سراسر کشور است. “همانطور که با قبلی Pyer خزه حوادث guestlist خواهد بود ترکیبی از دعوت مطبوعات و دوستان از نام تجاری با یک درصد از بلیط های در دسترس عمومی” رواج گزارش. یک کپسول از لباس است که انتظار می رود به رها کردن در پشت سر هم با این فیلم.

اما اگر لحظه ای به نظر می رسد مناسب برای لحظه ای ژان-ریموند توضیح می دهد که آن را در گشاد گشاد راه رفتن با Pyer خزه بزرگتر ماموریت; برچسب یکی از اولین به محوری برای تهیه ماسک و مکمل بودجه هنگامی که شیوع بیماری برای اولین بار رخ داده است.

“این همیشه ماموریت ما برای نشان دادن میزان تفکر و کارگر می رود که در پشت قرار دادن با هم یک مجموعه بوده ایم کاهش سرعت چقدر ما تولید و بهبود کیفیت از آنچه ما تولید در طول سال” ژان-ریموند گفت: این مجله از طریق ایمیل. “این فیلم با هدف نشان دادن عشق و مراقبت از کل شرکت ما قرار می دهد به هر لحظه ما ایجاد خواهد شد و نشان می دهد که ما قدر مد به عنوان یک هنر و ابزار ارتباطی است که ما استفاده می شود برای تشویق جامعه اطراف ما است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>