بمبئی: این Covid-19 pandemic آمده است به عنوان دو whammy برای هند در بخش خودرو است که در حال حاضر در وضعیتی وخیم تحت رکود اقتصادی برای بیش از یک سال در حال حاضر. با توجه به جامعه هند تولید کنندگان خودرو (سیام) مسافر و وسایل نقلیه دو چرخ و فروش خودرو, هر دو, کاهش 18 درصد در ماه مارس-آوریل سال 2020 در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. اما بررسی های اخیر ارائه می دهد یک بارقه امید برای صنعت خودرو.

گزارش تغییر چرخ دنده ها: تاثیر Covid-19 در صنعت خودرو توسط carandbike.com تا هوا امکان V-شکل بازیابی — تیز کاهش اقتصادی و به دنبال آن سریع و بهبود مستمر.

این گزارش نشان می دهد که مقید کردن تقاضا و خریداران بار اول می تواند کمک به بخش خودرو دوباره بجای اول برگشتن در پست Covid عصر. این نظرسنجی همچنین نشان می دهد یک تغییر در تنظیمات با مصرف کنندگان به احتمال زیاد برای رفتن برای یک وسیله نقلیه شخصی از سفر با حمل و نقل عمومی.

بررسی انجام شده در ماه آوریل میان coronavirus ناشی از مستند آمده است که نزدیک به 75 درصد از کسانی که در نظر سنجی بودند مایل به خرید یک وسیله نقلیه پس از مستند برداشته شده است. در آنچه که می تواند موسیقی به گوش تولید کنندگان 66 درصد از enquirers مایل به خرید ظرف 3 ماه از پایان مستند. آن است که این تقاضا را بررسی نتیجه می گیرد که می تواند کمک به این بخش در پست Covid عصر.

افزایش وسایل نقلیه خصوصی?

در این پست Covid دوران بررسی گزارش نشان می دهد که اولویت برای یک وسیله نقلیه خصوصی برای رفت و آمد روزانه می تواند به افزایش 15 درصد است. افزایش تعداد اگر آن را تبدیل به واقعیت می توان به افراد بالای سن 35 به بیش از 60 درصد از افراد مورد بررسی در گروه سنی که ترجیح به استفاده از وسایل نقلیه خصوصی از سفر با حمل و نقل عمومی.

“اجتماعی فاصله خواهد بود و عامل عمده در تغییر نسبت به وسایل نقلیه خصوصی در پست Covid-19 جهان است. در سیستم حمل و نقل عمومی در سراسر هند وجود دارد اندک توجه به اجتماعی فاصله. به علاوه قطار و اتوبوس های همیشه پر ازدحام در ساعات اوج. مردم از ترس از ابتلا به این ویروس هستند به احتمال زیاد برای وسایل نقلیه خصوصی” گفت: یک بخش خودرو خودی که نخواست نامش ذکر نشده.

در حالی که اجتماعی فاصله گرفته است هند و روان در سمت تلنگر به افزایش خودروهای شخصی است که افزایش ترافیک و آلودگی هوا – که هر دو را تبدیل به یک نوع از حافظه دور در حال انجام lockdown. علاوه بر این با بسیاری از دولت های ایالتی به احتمال زیاد به افزایش کرایه اتوبوس, آن می تواند تشویق بیشتر مردم ترجیح می دهند به یک وسیله نقلیه خصوصی.

“وجود دارد قابل درک است اضطراب در میان بخش گسترده ای از مشتریان در مورد بهداشت و ایمنی است که رانندگی اولویت برای وسایل نقلیه خصوصی. این بررسی نشان می دهد که یک نوسان در اولویت – از قبل از آن 40 درصد به 55 درصد” گفت: Ashutosh Panday مدیر عامل و MD, Mahindra اولین انتخاب چرخ Ltd.

اتومبیل استفاده می شود می تواند بازی را تغییر دهند

پیش متعلق به ماشین می تواند عطر و طعم از پست-Covid-19 جهان است. این بررسی متوجه شده است که سوالات در مورد اتومبیل استفاده می شود دو برابر طول مستند دوره است. در واقع تمایلات مصرف کننده قوی تر به نظر می رسید در میان کسانی که پرسید: در مورد اتومبیل استفاده می شود – 77 درصد از آنها مایل به رفتن پیش با خرید خود را پس از مستند.

از آن آسان است به حدس زدن دلیل اصلی محبوبیت پیش متعلق به وسایل نقلیه – قیمت های پایین تر. بررسی های اخیر توسط Cars24 تایید عقل است. آن را یافت که درصد قابل توجهی از پاسخ دهندگان ترجیح به خرید خودروهای فرسوده با توجه به محدودیت های مالی است. با توجه به خودی صنعت وجود دارد 10 درصد افزایش در فروش اتومبیل استفاده می شود در FY2020.

“متعلق به قبل از بخش ممکن است بیشتر بهره مند شوند چرا که مردم در حال حرکت از حمل و نقل عمومی به وسیله نقلیه خصوصی به خوبی انجام دهید برای شروع با” بینام خودی اشاره کرد. با اقتصاد رو به رکود پس از بیش از یک سال و Covid-19 مستند تنها به احتمال زیاد به بدتر شدن محدودیت های مالی از وسط-کلاس, اتومبیل استفاده می شود می تواند در نهایت تبدیل شدن به “به به” انتخاب.

EVs – راه پیش ؟

با “محیط زیست” تبدیل شدن به buzzword از اواخر سال, چشم انداز از وسایل نقلیه الکتریکی را نمی توان رد کرد ، در حالی که چندین مسائل مهم – شارژ امتیاز برای چنین ماشین خود را تعمیر و نگهداری و قیمت بالا – باقی می ماند و هند در حال حاضر سوار بر بلند پروازانه ماموریت برای تبدیل شدن به “ماشین الکتریکی دوستانه”.

با توجه به 2013 برق ملی تحرک ماموریت برنامه ریزی دولت می خواست شش تا هفت میلیون برقی و خودروهای هیبریدی در جاده ها تا سال 2020. دولت نارندرا در زمان این ایده بیشتر با wowing اجازه می دهد تا تنها خودروهای برقی تا سال 2030.

“EV بخش است که در حال حاضر در حال رشد در هند است. پس از مستند قوی وجود دارد دامنه برای EVs,” بینام خودی گفت. در این پست Covid-19 جهان, خودرو, غول هستند به احتمال زیاد به ادامه بازاریابی خود را EVs به عنوان “سبز تحرک” هجی کردن محیط زیست مزایای داشتن چنین ماشین.

شور و شوق خود را که با حمایت برخی از جامد آمار فروش در سال مالی 2019-20 برقی, فروش وسایل نقلیه به استثنای e-rickshaws رشد 20 درصد در 1.56 لاخ واحد هدایت می شود و عمدتا توسط دو چرخ.

تا آنجا که به کل تصویر مربوط به بخش خودرو است به احتمال زیاد به صورت یک تقاضا مشکل اما احتمال عرضه مشکل است. ناشناس صنعت خودی گفت که شرکت های ساختمان وسایل نقلیه را یک بحران نیروی انسانی به عنوان هزاران نفر را از خانه بازگشت و در طول مستند. این می تواند منجر به طولانی مدت انتظار مردم برای تحقق رویای خود را به ماشین خود را.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de