این همه را با رویای در حال رشد گل رز در مریخ.

که چشم انداز, Elon Musk, چشم انداز بدل به لرزش تا از فضای صنعت و ناوگان خصوصی جدید موشک. در حال حاضر کسانی که راکت را پرتاب فضانوردان ناسا از فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی—اولین بار برای سود شرکت حمل فضانوردان به جهان هستی است.

این یک نقطه عطف در تلاش برای commercialise فضا. اما برای مشک شرکت SpaceX آن را نیز به آخرین نقطه عطف در یک سوار وحشی آغاز شد که با حماسه شکست و خطر ورشکستگی.

اگر شرکت های گریز از مرکز موسس و مدیر عامل شرکت خود را در راه این فقط آغاز است: او در حال برنامه ریزی برای ساخت شهر بر روی این سیاره قرمز و در آنجا زندگی می کنند.

“آنچه که من واقعا می خواهید برای رسیدن به در اینجا این است که مریخ به نظر می رسد ممکن است آن را به نظر می رسد به عنوان اینکه آن چیزی که ما می توانید انجام دهید در طول عمر ما و که شما می توانید به” مشک گفت: تشویق کنگره از فضای حرفه ای در مکزیک در سال 2016.

مشک “یک تغییر انقلابی” در فضای جهانی می گوید: دانشگاه هاروارد اخترفیزیکدان جاناتان مک داول که جاناتان فضا گزارش به دنبال راه اندازی و شکست برای چند دهه.

Ex-فضانورد سابق و تجاری Spaceflight رئیس فدراسیون مایکل لوپز-Alegria می گوید: “من فکر می کنم تاریخ به عقب نگاه در او مانند داوینچی شکل است.”

مشک تبدیل به بهترین و شناخته شده برای تسلا خود را بی پروا تلاش برای ساخت یک خودرو الکتریکی شرکت. اما SpaceX predates آن است.

در 30 مشک بود در حال حاضر به طور گسترده غنی از فروش خود را در اینترنت مالی شرکت پی پال و سلف خود Zip2. او مرتب یک سری از ناهار در دره سیلیکون در سال 2001 با G. اسکات هوبارد که به گفته ناسا مریخ تزار و پس از آن در حال اجرا آژانس مرکز تحقیقات Ames.

مشک و می خواستند به نوعی رشد یک گل رز بر روی این سیاره قرمز, نشان می دهد, آن را به جهان و الهام بخش کودکان مدرسه به یاد می آورد هوبارد.

“خود واقعی تمرکز داشتن زندگی در مریخ می گوید:” هوبارد, یک دانشگاه استنفورد استاد دانشگاه که در حال حاضر صندلی SpaceX خدمه ایمنی پانل مشاوره.

مشکل بزرگ هوبارد گفته او ساخت یک موشک مقرون به صرفه به اندازه کافی برای رفتن به مریخ است. کمتر از یک سال بعد Space Exploration Technologies به نام SpaceX متولد شد.

وجود دارد بسیاری از فضای شرکت و مانند همه آنها SpaceX طراحی شده برای سود است. اما آنچه متفاوت است که در پشت است که انگیزه کسب سود هدف است که به سادگی به “الون به مریخ” مک داول می گوید. “با داشتن آن دیگر-چشم انداز بلند مدت است که تحت فشار قرار دادند و آنها را به بلند پروازانه تر و واقعا همه چیز تغییر.”

هر کس در SpaceX از معاون ارشد رئیس جمهور به barista ارائه می دهد که خود را در خانه cappuccinos و FroYo “آیا به شما بگویم که آنها در حال کار به انسان چند سیاره ای می گوید:” سابق SpaceX مدیر عملیات فضایی گرت Reisman یک زن فضانورد در حال حاضر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است.

مشک تاسیس این شرکت فقط قبل از ناسا ramped تا مفهوم فضای تجاری.

به طور سنتی, شرکت های خصوصی ساخته شده و یا خدمات ارائه شده برای ناسا است که باقی مانده و متعلق به تجهیزات. ایده بزرگتر نقش شرکت های خصوصی شده است در اطراف برای بیش از 50 سال است اما در بازار و تکنولوژی نیست و در عین حال درست است.

ناسا دو مرگبار شاتل فضایی حوادث—چلنجر در سال 1986 و کلمبیا در سال 2003 — بودند محوری می گوید: W. Henry Lambright یک استاد سیاست عمومی در دانشگاه سیراکوس.

زمانی که کلمبیا از هم پاشیده ناسا تا به حال به تامل یک پست-شاتل فضایی جهان است. که در آن شرکت های خصوصی در آمد Lambright می گوید.

پس از کلمبیا, آژانس با تمرکز بر بازگشت فضانوردان به ماه اما هنوز هم تا به حال برای دریافت محموله و فضانوردان به ایستگاه فضایی می گوید: شان اوکیف که ناسا مدیر در زمان. یک سال 2005 پروژه آزمایشی با کمک شرکت های خصوصی توسعه کشتی به همراه محموله به ایستگاه.

SpaceX کردم که برای تامین بودجه اولیه. این شرکت برای اولین بار سه راه شکست خورده است. این شرکت می تواند فقط به عنوان به راحتی شکست خورده بیش از حد, اما ناسا گیر توسط SpaceX و آن شروع به پرداخت Lambright می گوید.

“شما نمی توانید توضیح SpaceX بدون واقعا درک چگونه ناسا واقعا نوع پرورش یافته آن در اوایل روز” Lambright می گوید. “در راه SpaceX نوع یک کودک از ناسا.”

از سال 2010 ناسا صرف 6 میلیارد دلار برای کمک به شرکت های خصوصی مردم را به مدار با SpaceX و بوئینگ بزرگترین دریافت کنندگان می گوید: Phil McAlister ناسا تجاری spaceflight مدیر.

ناسا قصد دارد به صرف یکی دیگر از $2.5 میلیارد دلار برای خرید 48 صندلی فضانورد به ایستگاه فضایی در 12 پرواز مختلف ، در کمی بیش از $50 میلیون سوار شدن آن را بسیار ارزان تر از آنچه ناسا پرداخت می شود, روسیه برای پرواز به ایستگاه.

شروع از ابتدا داده است SpaceX یک مزیت بیش تر شرکت های ناسا که گیر با استفاده از میراث فناوری و زیرساخت اوکیف می گوید.

و SpaceX در تلاش برای ساخت همه چیز خود به خود این شرکت بیشتر کنترل Reisman می گوید. این شرکت موجب صرفه جویی در پول با استفاده مجدد از موشک و آن را به مشتریان گذشته از ناسا.

کالیفرنیا شرکت در حال حاضر از 6000 کارمند دارد. آن کارگران جوان بسیار کافئین دار قرار داده و در مدت 60 تا 90 ساعت در هفته هوبارد و Reisman می گویند. آنها همچنین در آغوش خطر بیشتر از خود ناسا همتایان.

تصمیم گیری است که می تواند یک سال در ناسا ساخته شده می تواند در یک یا دو جلسه در SpaceX می گوید Reisman که هنوز هم توصیه شرکت است.

در سال 2010 یک موشک فالکون 9 بر روی سکوی پرتاب بود cracked نازل فرمت در موتور. به طور معمول این بدان معنی نورد موشک پد و ثابت است که تاخیر در راه اندازی بیش از یک ماه است.

اما با ناسا اجازه SpaceX مهندس فلورانس Li شد برافراشتند به موشک نازل با یک جرثقیل و مهار. سپس با استفاده از آنچه که در اصل باغ قیچی او “قطع چیزی که ما راه اندازی شد و روز بعد و آن کار می کرد” Reisman می گوید.

مشک است SpaceX عمومی و غیر متعارف صورت—سیگار کشیدن ماری جوانا در یک محبوب پادکست اختلافات با مقامات محلی در مورد افتتاح کارخانه تسلا در طول همه گیر نامگذاری کودک تازه متولد شده خود را “Æ X A-12.” اما خودی می گویند صنعت هوا و فضا جانباز Gwynne Shotwell رئیس جمهور و رئیس اجرایی نیز کلید موفقیت این شرکت.

“این SpaceX راه است که در واقع ترکیبی از مشک تخیل و خلاقیت و رانندگی و Shotwell را مدیریت صدا و مسئول مهندسی” مک داول می گوید.

اما این همه می آید به مشک رویای. سابق ناسا رئیس اوکیف می گوید مشک خود را گریز از مرکز بزرگ دوز اعتماد به نفس و پشتکار و آخرین بخش کلیدی است: “شما باید این ظرفیت را از طریق یک شکست و نگاه … به سمت جایی که شما در حال تلاش برای رفتن.”

برای مشک آن مریخ است.

با کلیک بر روی دکن کرونیکل تکنولوژی و علم برای آخرین اخبار و بررسی است. ما را دنبال کنید Facebook Twitter.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de