Virgil Abloh attends the Lanvin show as part of the Paris Fashion Week Womenswear Fall/Winter 2020/2021 on February 26, 2020, in Paris, France.

ویرژیل Abloh حضور Lanvin نشان می دهد به عنوان بخشی از هفته مد پاریس زنانه پاییز/زمستان 2020/2021 در فوریه 26, 2020, در, پاریس, فرانسه.
عکس: پاسکال لو Segretain (گتی ایماژ)

هنگامی که یک لحظه به عنوان قابل توجهی به عنوان جورج فلوید تظاهرات تکامل را به چه لقب گرفته است “تغذیه-تا-افزایش” مردم موظف هستند به نظر در مورد آن. در سمت تلنگر, کسانی که نظرات بسیار باز هستند به نقد به خصوص در دوره ای که در آن سرخوردگی و نومیدی و خشم و غم و اندوه دارد حباب در زیر سطح سال گذشته است با توجه به زمان برای یک عاطفی انفجار.

تبلیغات

نشانه تجاری لوکس خاموش سفید مدیر عامل ویرژیل Abloh: یک 2019 ریشه 100 honoree, Abloh قطعا به دست آورده سهم عادلانه خود را از تمجید. اما هیچ کس معاف از نقدبه ویژه هنگامی که یک دیدگاه—به طور خاص کسی است که ادعا کرده برای ایجاد هنر به عنوان صدای جامعه سیاه و سفید—در حال تداوم مضر فصاحت و بلاغت است.

تبلیغات

در غلط نمایش احترام سیاست و مدارا, Abloh گرفت و به دفاع از شان Wotherspoon را دست دوم فروشگاه دور دو بود که غارت بیش از آخر هفته.

“این است fucked up” Abloh نوشت: در یک Instagram نظر. “شما دیدن شور و خون و عرق و اشک شان قرار می دهد در فرهنگ ما است. این به من disgusts. به بچه ها که غارت مغازه اش و RSVP FRANCES و تمام فروشگاه های ما در صحنه ما فقط می دانیم که محصول خیره به شما در خانه خود را آلوده است و یک یادآوری از یک فرد امیدوارم شما نیست.”

نه تنها نظرات خود را به ایستادگی کردن در خود را دارند اما مردم متوجه تضاد بین خود و Marc Jacobs’ پاسخ در رسانه های اجتماعی آخر که با استفاده از پلت فرم خود را به یاد داشته باشید, “ملک می تواند جایگزین انسان زندگی می کند نمی تواند.” Jacobs همچنین تایید کرد یکی از فروشگاه ها شده بود هدف از غارت ،

تبلیغات

توییتر به سرعت در زمان Abloh به وظیفه حساس, نظرات, همچنین اشاره کرد که تلاش های بشردوستانه خود را به حال شده است کمتر از ستارهای با توجه به ثروت(و این واقعیت است که خود را 50 دلار مقدار کمک مالی به FemPower آزادی صندوق همان است که بسیاری از افراد دیگر کمک های مالی مختلف شهرستان به قید وثیقه بودجهبسیاری از آنها بسیار فقیرتر از او).

تبلیغات

تبلیغات

زمانی که من شاهد لعنتی تمام تمدید مونتاژ مرده سیاه بدن خرابکاری یک ساختمان کافی بیمه (و ظاهرا داوطلبان مایل به انجام این لعنت برای آنها کار می کنند!) است که دست کم از نگرانی های من. بیشتر, آن را بسیار آشکار است که در یک وضعیت ایده آل, غارت نمی خواهد نیاز به وجود داشته باشد. اما این یک وضعیت ایده آل. این است که سال ها و سال ها از مقید کردن احساسات است. مطمئن شوید که وجود دارد ممکن است گزارش ها از خارج از آشوبگراناما ما نمی توانیم انکار معتبر سرخوردگی از مردم سیاه و سفید, آیا آنها سقوط تحت رده از uprisers, تظاهر, غارتگران و یا آنارشیست ها. آن را بی اعتنا و کاملا نادان به پست کردن به این افراد به ویژه هنگامی که بیشتر احترام “صلح آمیز” تظاهرات منجر به همان واکنش خشونت آمیز از پلیس (که باید به عنوان دستگاه خود را). به انکار حق ما خشم است که به انکار انسانیت ما.

یک ساختمان و محتویات آن را می توان ترمیم و جایگزین شده است.

تبلیغات

می تواند به ما می گویند همان چیزی که در مورد فلوید Breonna تیلور Ahmaud Arbery و تونی McDade? من فکر می کنم جهنم نیست.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de