چه خاموشی شنبه? صنایع مارک و بیشتر سیاه و سفید در همبستگی Black Lives Matter


Illustration for article titled What Is Blackout Tuesday? Industries, Brands and More Go Black in Solidarity of Black Lives Matter

گرافیک: جیم کوک (G/ای رسانه)

اگر شما در حال اسکرول پایین Instagram امروز شانس هستند شما در حال دیدن هیچ چیز اما صفحه نمایش سیاه و سفید. این چیست ؟

تبلیغات

خاموشی شنبه یک اقدام جمعی رویداد آغاز شده توسط سیاه زن موسیقی کارگران صنعت Jamila توماس (مدیر ارشد بازاریابی در Atlantic Records) و Brianna Agyemang (ارشد هنرمند مدیر کمپین در جوخه) بود که در ابتدا در نظر گرفته شده برای توقف صنعت موسیقی در ژوئن 2 به منظور نشان دادن همبستگی برای زندگی مهم جنبش در پی اعتراضات ناشی از قتل جورج فلوید در مه 25. توقف صنعت موسیقی شد و به منظور جلوگیری از هنرمندان و برچسب ها از انتشار آهنگ جدید و عملیات کسب و کار در فضای موسیقی به مکث. هشتگ به معنای استفاده می شود با ابتکار #TheShowWillBePaused.

“صنعت موسیقی یک صنعت چند میلیارد دلاری. یک صنعت است که سود و عمدتا از سیاه و هنر” ابتکار عمل را Instagram ارسال می خواند. “ماموریت ما این است که به نگه داشتن صنایع بزرگ از جمله شرکت های بزرگ + شرکای خود را که بهره مندی از تلاش های مبارزات و موفقیت های سیاه مردم پاسخگو باشد.”

تبلیغات

اما مارک ها و کسب و کار در خارج از فضای موسیقی گرفتار شده اند و در حال تشویق پیروان رفتن به سیاه و سفید در رسانه های اجتماعی با استفاده از هشتگ #BlackoutTuesday. به جای ارسال آن است که شرکت ها را تشویق به خود را رسانه های اجتماعی جنگ های صلیبی و علاقه به جنبش و حتی بیشتر با ارسال لینک به منابع است که مردم قادر خواهد بود برای رفتن به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونه آنها می توانند کمک به جامعه سیاه و سفید. آنها همچنین خواسته شده برای خرید یا فروش هر چیزی به منظور نمایش و اقتصادی شکیبایی و خویشتن داری.

سازمان نیز تشویق کمک های مالی برای خانواده های قربانیان و همچنین به جامعه وثیقه بودجه و یادگیری بیشتر در مورد مبارزات مردمی. در خود سایتآنها شامل لینک کلیک کنید برای حمایت از خانواده های جورج فلوید, Breonna تیلور و Ahmaud Arberyو همچنین جامعه وثیقه بودجه و منابع برای یادگیری بیشتر در مورد چگونه برای جلوگیری از نژادپرستی است.

آن است که از بیشترین اهمیت است که کسانی که در حال شرکت در خاموشی روز سه شنبه در سایت های رسانه های اجتماعی (به خصوص Twitter و Instagram) آیا استفاده از هشتگهای #BlackLivesMatter یا #پل در پست های خود را. به منظور بیشتر چشم به پتانسیل حوادث رخ داده در تظاهرات در سراسر کشور از طریق #BlackLivesMatter یا #پل هشتگهای ضروری است که کاربران رسانه های اجتماعی پرهیز از استفاده از آنها در پست های خود را. اگر شما در حال حاضر ارسال شده خود را در مربع سیاه و سفید با این هشتگ ما خواهش که شما خود را ویرایش کنید و عنوان و حذف آنها. بهتر هشتگهای خواهد بود #BlackoutTuesday و #TheShowWillBePaused.

تبلیغات

امیدوارم کسانی که شرکت را به مطمئن شوید که این فقط یک 24 ساعت در حرکت است و آنها در آن برای مسافت های طولانی.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de