Guests at K-pop boy band BTS’ visit to the “Today” show on February 21, 2020, in New York City. ; A BIC Wite-Out mini twist correction tape dispenser

مهمانان در K-pop boy band BTS’ سفر به “امروز” نشان می دهد در فوریه 21 سال 2020 در شهر نیویورک است. ; یک BIC Wite-از مینی پیچ و تاب و اصلاح نوار تلگراف
عکس: قطر Dipasupil (گتی ایماژ), شاتر

ما باید اعتراف—#BlackOutTuesday رفتن نیست راه خود را مؤلف در نظر گرفته شده. هر چند ما سعی در کاهش کمی از سردرگمی با سریع مبین است که صبح امروز برخی از فزاینده اجتناب ناپذیر بود و متاسفانه در نظر گرفته شده و پیام از دست داده بود در مبهم ظروف سرباز یا مسافر.

تبلیغات

اما امروز یک نام تجاری جدید و یک فرصت جدید برای کباب یک دسته از نژادپرستانه saltines. درست است: حتی زمانی که ما یک شکست مایو غارتگران هستند هنوز هم در معرض خطر هر نوع نمایندگی برای مردمی است.

قهرمانان روز ؟ طرفداران K-pop! با توجه به انواعجرم پیروی از محبوب کره جنوبی ژانر موسیقی تصمیم به استفاده از رسانه های اجتماعی خود قدرت خوب و ربودن #WhiteLivesMatter و #WiteOutWednesday هشتگهای به طوری که نژادپرستان خمیری تبلیغات غرق شد با دریایی از برشته پاسخگویی و K-pop bops. البته هر برچسب یک پاسخ به #BlackLivesMatter و #BlackoutTuesday (شما ببینید که چگونه من ربط این و نه آن دسته دیگر آنهایی است ؟ Totes عمدی سگ ماده!) چون ما واقعا نمی توانیم گه.

تبلیغات

افشای کامل: من برای اولین بار واقعی معرفی K-pop بود که در یک بازی دوستانه تابع در یک کره ای کباب مشترک. به طور معمول, رستوران بازی ها موسیقی بر روی صفحه نمایش در حالی که شما لذت بردن از بی پایان خود را bulgogi و گوشت های دیگر (که شما نیاز پروبیوتیک ها برای بعد از آن—مگر اینکه شما به اندازه کافی غذا خوردن کیمچی به عنوان تب و تاب بودن تا سردبیر Maiysha کای اشاره کرد). بله هر ترانه bop. هر موزیک ویدیو جذاب و کشنده.

من یک بخشی از K-pop, جامعه, آنچه می دانم این است که آنها شدیدا نیروی غالب در توییتر—منظورم این است که چگونه شما می توانید از دست آنها؟! این که آیا شما آشنا با این نوع یا نه, شما در حال رفتن برای پایان دادن به دیدن آنها را در جدول زمانی خود را و یا در کناری که لیست موضوعات روند برای روز.

تبلیغات

شما می خواهید یک WhiteOut چهارشنبه ؟ ما به شما یک Wite-از شنبه.

تبلیغات

با توجه به آستانهاین همبستگی وجود دارد متوقف نمی. زمانی که unseasoned اتحادیه اقدام به منحرف در این ماموریت با اضافه کردن #BlueLivesMatter و #MAGA هشتگهای کسانی که با آب گرفتگی K-pop, انرژی نیز هست.

تبلیغات

فکر می کنم در مورد آن—این نژادپرستان واقعا رو سفید پس از تلاش برای ماست مالی کردن یک حرکت قابل توجهی در جامعه است. این موسیقی به گوش من.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de