چه #15PercentPledge? یک راه برای خرده فروشان عمده برای اثبات آنها واقعا در مورد مراقبت از سیاه زندگی

Category: کیمیا | No comments


Illustration for article titled Whats the #15PercentPledge? A Way for Major Retailers to Prove They Really Care About Black Lives

عکس: شاتر

شفق قطبی جیمز یک طرح. و همچنین به معنی شهروندان و برندها یکسان بپرسید آنچه آنها می توانند برای حمایت از سیاه و سفید زندگی سیاه زن بنیانگذار لوکس کفش و لوازم جانبی با نام تجاری برادر Vellies صادر کرده است یک چالش برای عمده فروشان—از جمله غذاهای کامل, Target, Walmart, Saks Fifth Avenue, Sephora, Net a Porter بارنز و شریف Home Depot و ملی شاهدانه خرده فروش Med مردان—برای ارتکاب به خرید 15 درصد از محصولات خود را از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار.

تبلیغات

جیمز برای اولین بار مطرح شده این چالش از طریق رسانه های اجتماعی در روز یکشنبه, مارس 29 نوشتن “برای همه” چه می تواند ما را کمک کند ؟ ‘ سوالات خارج وجود دارد این است که شخصی من پاسخ دهد. #15PercentPledge

بسیاری از کسب و کار خود را ساخته شده در هزینه های قدرت. بسیاری از فروشگاه های خود را در حال راه اندازی در جوامع است. بسیاری از شما حمایت پست ها دیده می شود در تغذیه. این حداقل شما می توانید برای ما انجام دهید. ما نشان دهنده 15 درصد از جمعیت و نیاز ما به نمایندگی از 15 درصد از فضای قفسه.

تبلیغات

به عنوان مثال جیمز به نام غذاهای کامل توضیح دقیقا چقدر تاثیر 15 درصد تعهد می تواند به یک صاحب کسب و کار کوچک تولید کننده و یا کشاورز.

اگر شما برای ورود به این تعهد می تواند بلافاصله درایو مورد نیاز پشتیبانی به کشاورزان است. بانک ها خواهد بود مجبور به آنها را به طور جدی چرا که آنها خواهد شد راه رفتن در با خرید عمده سفارشات از تمام مواد غذایی است. سرمایه گذاران برای اولین بار شروع خواهد شد به طور فعال به دنبال آنها. کسب و کارهای کوچک می تواند تبدیل به آنهایی که بزرگتر است. سرمایه گذاری واقعی شروع خواهد شد اتفاق می افتد در کسب و کار خواهد شد که پس از آن پرداخت می شود رو به جلو به ما سیاه جوامع است.

“من به شما گفتن ما می توانیم این را نمیفهمد” او خواست هر دو با اذعان به “پیچیدگی” از او درخواست و اشاره خود او الهام بخش مسیر از بازاری فروشنده با دلار 3500 سرمایه گذاری به صاحب یک برچسب است که به فروش می رسد میلیون ها نفر در کالا و افراد مشهور مورد علاقه خود را. “این یک فرصت است,” او نوشت. “این فرصت خود را به [در] سمت راست این است.”

روز سه شنبه Instagram تغذیه پر شد با جعبه سیاه و platitudes جیمز ramped تا درخواست, راه اندازی یک وب سایت و دادخواستو همچنین به عنوان یک پست مصور توسط هنرمند مونا چلبی ارائه آمار در مورد نامتناسب تاثیر COVID-19 همه گیر بر سیاه و سفید, کسب و کار و همچنین تحقیقات در مورد طیف وسیعی از صنایع که در آن 124,000, سیاه, کسب و کار وجود دارد.

تبلیغات

این بار جیمز’ پیشنهاد بخوانید:

سیاه و سفید متعلق به کسب و کار قلب و روح جوامع ما و آنها در حال بسته شدن درست قبل از چشم ما در یک سرعت سریع. آنها آسیب پذیر هستند و باید با دریافت حداقل مقدار اقتصادی پشتیبانی می کند. همه در حالی که کسب و کار مانند تمام مواد غذایی و هدف [و] خارج شده و رشد است. برابری اقتصادی به معنی تصویب تغییر واقعی…

تبلیغات

و به عنوان بازرگان او جیمز نیز گذاشته سه بخش برنامه ریزی برای خرده فروشان و مصرف کنندگان به طور یکسان به در نظر گرفتن چگونه و در کجا صرف پول خود را.

1) حسابرسی و در نظر گرفتن سهام از جایی که شما هستند. نگاه های موجود خود را در قفسه های چوب لباسی اتاق و رسید. چگونه بسیاری از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار شما خرید? چگونه بسیاری از زنان هستند که خود را در C-Suite? انجام این کار.

2) مالکیت که در آن شما در حالت ایده آل publicly. شاید تنها 2 درصد از کارکنان خود را سیاه 1% از مطالب خود را, هر آنچه در آن است که فقط آن را خود. آن را قبول کند. پاسخگویی را.

3) متعهد به رشد است. چه استراتژی خود را برای رسیدن به حداقل 15% و چگونه قصد شما باید پاسخگو?

تبلیغات

“من نمی گویم این است که آسان است. من میگویم این کار لازم است,” او به این نتیجه رسیدند بار دیگر اصرار کسب و کار به خوبی به وعده های خود از حمایت و همبستگی با در نظر گرفتن 15 درصد تعهد.

“من به متون که این دیوانه است,” او نوشت. “من می توانید تماس های تلفنی این است که بیش از حد مستقیم بیش از حد بزرگ یک درخواست بیش از حد این که بیش از حد. اما من فکر نمی کنم آن را بیش از حد هر چیزی در واقع من فکر می کنم این فقط یک شروع است. شما می خواهید به عنوان یک متحد? این چیزی است که من درخواست شده است.”

تبلیغات

و اگر زنان مانند جیمز هستند و عادت کرده اند به انجام این کار در تلاش برای نجات جهان (حتی از خود) او آگاه است که ارزش او و مطمئن شوید که به او اجازه پیروان می دانیم ،

“و در عین حال دوباره این اطلاعات و آموزش و پرورش برای شما به ارمغان آورد, رایگان,” او نوشت. “قابلی ندارد.”

تبلیغات

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست در خواست کسب و کار به ارائه بیش از لب و سرویس و بازدید 15 درصد تعهد سایت.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>