هیچ بهبودی کامل در بخش هواپیمایی قبل از 2023: مودی

Category: کیمیا | No comments

سنگاپور: هوایی مسافر و تقاضا در سطح جهان باقی خواهد ماند و به شدت افسرده در سال 2021 و نمی خواهد ببینید بهبودی قابل توجهی قبل از 2023 با توجه به مودی صهیونیستی خدمات سرمایه گذاران.

نگرانی های سلامت, تغییرات, در, شرکت, سفر, سیاست های بالقوه محدودیت در ورود بین المللی و کاهش هزینه های اختیاری به دلیل رشد تولید ناخالص داخلی و بیکاری بالاتر را محدود هوایی مسافری تقاضا به 2022, مودی گفت: در اعتبار آن چشم انداز روز دوشنبه منتشر شد.

تقاضا در سال 2023 می تواند رویکرد که از سال 2019 اما نامشخص زمان coronavirus عقب تر صورت دائمی باعث می شود پیش بینی یک چالش است.

بسیاری از شرکت های هواپیمایی را بهبود نقدینگی اما در هزینه از افزایش بار بدهی. قوی تر و دولت-پشتیبانی از شرکت های هواپیمایی را به طور قابل توجهی بهبود نقدینگی از مارس.

امتیاز شرکت های هواپیمایی باید نقدینگی کافی برای زنده ماندن به طور متوسط حدود 450 روز در زمان فعالیت کم سطح. برای ضعیف تر از خطوط هوایی این ممکن است کافی اگر groundings باقی بماند به 2021.

مودی مدل دو سناریو با فرض بازیابی توسط 2023 یا سال بعد. اکثر شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد قابل ملاحظه ای بیشتر بدهی در سال 2023. ما سریع تر و کندتر بهبود موارد فرض 2023 مسافر حجم بازیابی به حدود 95 درصد و 85 درصد از 2019 سطح بود.

خطوط هوایی مودی رای انجام خواهد شد به طور متوسط 20 تا 30 درصد بیشتر بدهی در سال 2023 در مقایسه با سال 2019 با اهرم به طور متوسط 0.5 x به 1.5 x بالاتر است.

Moody’s 13 خطوط هوایی از 25 مه و تایید شش. این رتبه بندی قرار داده شده برای 22 شرکت های هواپیمایی در نقد و بررسی برای جمع و جور کردن در ماه مارس است. کفایت نقدینگی و بالقوه برای شرکت های فردی بازنشسته بدهی های متحمل شده برای بازگرداندن اعتبار از طریق معیارهای 2023 بودند ملاحظات کلیدی در حل و فصل بررسی است.

“این صنعت را تحت توجهی دائمی تغییرات ساختاری. پتانسیل شکست ضعیف هوایی و مداخله دولت به ترک کمتر بزرگتر شرکت های قطبی بین کارآمد تر اپراتورها و استراتژیک دولت-پشتیبانی از شرکت های هواپیمایی گفت:” مودی.

سلامت غربالگری و خطرات ناشی از رد شبانه روزی را تحت تاثیر قرار مسافران بالقوه فراتر از این بیماری همه گیر. سفر شرکت است که به احتمال زیاد اختلال به 2023. دولت ها ممکن است نیاز به عمیق تر کربن کاهش تولید گازهای گلخانه ای از شرکت های هواپیمایی.

وجود خواهد داشت عمیق پیامدهای سراسر بخشهای مرتبط به ویژه تجاری هوافضا تولید کنندگان و تامین کنندگان فرودگاه, سفر, توزیع کنندگان و شرکت هواپیمایی شرکت خدمات.

ارائه دهندگان سوخت جت و هواپیما lessors نیز عمیقا تحت تاثیر قرار.

در مقابل دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد توسط 750 میلیون تا 900 میلیون تن بیش از 2020-21 گفت: مودی.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>