Illustration for article titled Solidarity Is in Style—but Is Fashion Media Really Ready to Reckon With Its Race Problem?

تصویر: گلپر Alzona (G/ای رسانه)

هر چند ما تا به مدت طولانی شناخته شده آن را می شود درست است در برخی از راه “Black Lives Matter” ناگهان تبدیل به سیاه کوچک لباس از مد صنعت: بارها فراموش شده و در عین حال ضروری و واجب شیک, راه برای نشان دادن همبستگی در یک لحظه از خشم جهانی. یک نیاز نگاه هیچ بیشتر از این سیل از خبرنامه روزانه فرستاده شده توسط مجموعه ای از نشریات مد در حال حاضر به طور ناگهانی لادن با سیاه و سفید متعلق به مارک ها و استعدادهای قبلا فقط ویژه در طول ماه تاریخ سیاه و recirculated مقالات از وبلاگ و اثرگذارندهها برای عدم هر گونه مطلب اساسی راه به می گویند که آنها در مورد مراقبت از سیاه و سفید زندگی می کند.

تبلیغات

به عنوان کسی انجام می شود که همان کار روزانه برای سال های ناگهانی همبستگی و شناخت از بقیه صنعت تلخ و شیرین. بزرگ یو پی اس به مارک گرفتن به خوبی سزاوار افزایش در میان رکود اقتصادی و بی معنی تراژدی اما به چشم انتقادی این انتشارات نیز ممکن است فقط گفت: “می بینید ؟ ما دوستان سیاه و سفید!”

Newsletter excerpts from Fashionista, top left, Allure, top right and bottom left, Glamour and Marie Claire

خبرنامه گزیده هایی از مد لباس بالا سمت چپ انجمن بالا سمت راست و پایین سمت چپ زرق و برق و ماری کلر
تصویر: مد لباس; جذبه; برق; Marie Claire

تبلیغات

اما آنها انجام دهید ؟

در ماه اوت سال 2018, Lindsay مردم واگنر و سپس مد ویرایشگر برش منتشر آشکار و سوزاننده گزارش با عنوان “همه جا و هیچ جا: آنچه در آن واقعا به مانند سیاه و سفید و کار در مد.” در آن “100, سیاه, افراد, از دستیاران به مدیران سبک مشهور, مدل, و هر کس در بین” به دست اول به حساب تعصب به حاشیه رانده و tokenism آنها مواجه می شوند در صنعت. و در عین حال نزدیک به دو سال بعد و پس از یک سری از مشخصات بالا نواخته اتهام روابط عمومی کابوس آن را ملی نژادی بحران به فاش کردن موازی و مداوم مشکل در صنعت مد—یکی از جالب اینجاست که باعث بی شماری تلخ platitudes پخش در سراسر رسانه های اجتماعی در مکان های عمومی, اگر منفعل نشان از همبستگی. (در مورد کسانی که regurgitated داستان, من می خواهم به سادگی آن را “تنبل.”)

برای کسانی از ما که میرم طولانی احساس صنعت مد نیاز بیشتر دوستان سیاه و سفید از پورنو در آن صفحات آن بیشتر شده است اثبات چگونه کور آن رسانه ها باقی می ماند به مسابقه خود را بدون مشکل و چگونه آمادگی آنها برای مقابله با آن در یک لحظه که خواستار بحث و گفتگو. به عنوان Jason کمپبل و هنریتا Gallina میزبان intersectional پادکست مکالمات که در ژوئن 3, op-ed در کسب و کار مد با عنوان “مد بخشی از مسابقه مشکل”:

[O]verall این [مد] صنعت آهسته و بدون زرق و برق پاسخ به نژادی و بی عدالتی در روز پس از قتل جورج فلوید تصویب شده است underwhelming همه بیش از حد اغلب متشکل از اظهارات مبهم و repurposed محتوا. و مردم در کسب و کار مد همه به خوبی می دانیم که این نمادها از حمایت هیچ بازتابی از واقعیت تیره تر در زیر سطح صنعت…

این هیچ راز است که ما تعداد بسیار کمی از مردم از رنگ و کمتر به هیچ سیاه مردم در رهبری تصمیم گیری gatekeeping نقش در این صنعت است. شاید پس از آن جای تعجب نیست که مد ایجاد کرده است, روایت است که به طور موثر پشتیبانی سفید برتری—از شیطانی اندازه گیری زیبایی با استانداردهای اروپایی به جرم جسم سیاه در فروشگاه لوکس به یک میراث از پاک کردن سیاه فرهنگ کمک به مد و زیبایی شناسی به ضد سیاه و شیوه های استخدام و محل کار دارد.

در واقع صنعت مد شده است و هنوز هم یکی از بزرگترین نژادی ستمگران در جهان یک واقعیت است که باعث می شود تمام کسانی که در رسانه های اجتماعی پست های خیلی کمتر معتبر.

تبلیغات

و پس از آن وجود دارد نظرها است. جرم آنچه بسیاری تصور می شود تماما نمایشی نشان دادن حمایت خود از چندین مد سیاه و سفید و فرهنگ و روزنامه نگاران شروع به صحبت کردن در رسانه های اجتماعی تماس نفاق از رسانه ها علنا ابراز نگرانی برای سیاه و سفید زندگی می کند در حالی که گفته می شود حاشیه و tokenizing کسانی که خود را کارکنان. از توجه خاص بود مقاله مجله در حال حاضر-سابق فرهنگ ویرایشگر مایکل عشق مایکلکه توضیح اخیر خود استعفا در حال حاضر ویروسی جیر که شامل یک تا حدودی بی اعتنا ارز بین خود و مجله مدیر عامل شرکت تام Florio پس همه کارکنان یادداشت از Florio وعده داده که همبستگی و “افزایش سرمقاله پوشش ماکرو مسائل نژادپرستی.”

تبلیغات

مایکل سیاه, غیر دودویی خلاق است که با استفاده از “آنها/آنها” ضمایر رنگ یک عکس متفاوت از فرهنگ در کاغذ و جایی که آنها صرف گذشته 2 1/2 خود را از 10 سال در رسانه ها. پس از پیوستن به کاغذ به عنوان یک permalancer و پیشرفت به خبرنگار فرهنگ (نقش مایکل می گوید ایجاد شده برای آنها) آنها به ترویج فرهنگ ویرایشگر در نوامبر سال 2019. اما آنها می گویند خود را ارتقاء سخت بود-برنده در مقایسه با کسانی که از سفید همکاران.

“البته همه همیشه سعی کردم به نوعی تطهیر [آن را] و می گویند آن را…اما من فقط فکر می کنم چگونه من می دانم چگونه موجب شد توزیع به افراد خاصی قبل از من” مایکل گفت: ریشه. “من ارشد ترین فرد در دیجیتال ما تیم قبل از سفید دیگر افرادی که به ترویج و من ناگهان خودم را در گزارش نه فقط برای یک نفر اما برای سه نفر—دو نفر از آنها تا به حال تجربه کمتر از من.”

تبلیغات

آن را خود مایکل درخواست برای ارتقاء و بالا بردن که مشخص شده در پایان از آنچه آنها می خواهم که قبلا به عنوان یک “ماه عسل” با کاغذ. توسط خود برآورد و آن را در زمان نزدیک به دو ماه برای دریافت هر پاسخ آنچه به درخواست رسمی خود را برای افزایش و یا ارتقاء می گفت هیچ. در آنلاین ارز با Florio مدیر عامل شرکت حاکی از این موضوع دور در مایکل درخواست پول بیشتر از این شرکت مایل به ارائه برای نقش خواستار هر گونه که اشاره شد یک عامل “ریاکارانه است.”

تبلیغات

“خوب بله البته—من لیاقت خیلی بیشتر از من قادر به دریافت” گفت: Michael که اضافه شده است که با وجود اینکه گفته کار خود بود و ستارگان آنها “اساسا امتحان” برای این سرمقاله نقش آنها در نهایت به دست آورده است. “این واقعا یک میدان کشیده کردن فرآیند; اما پس از آن من تو را دیدم که چگونه از آن آسان بود برای سفید دیگر افرادی که با من کار کرده با…من واقعا نشان داد تا به عنوان کامل من خود قرار داده و من کامل خود را به [من] و من واقعا احساس می کردم که تشویق می شد اما پس از آن من فقط نوع متوجه شد که در آن به طور کامل گرفته شده برای اعطا شده است.”

تبلیغات

اما حتی پس از به دست آوردن عنوان مایکل می گوید آنها داده نشده است متناسب استقلال.

“من گفته بخشی از رهبری اما من واقعا تحت درمان مانند یک رهبر در برخی از راه” گفتند. “من به اطراف نگاه کنید و من همه را سفید و آنها برخی از قابلیت های که من نیست و من فقط می خواهم, ‘است وجود دارد برخی از ناخودآگاه تبعیض در رفتن ؟ مانند چه خبر است؟’

تبلیغات

آوردن نگرانی های خود را به سرپرست مایکل به سرعت تبدیل شد “نوع تغذیه” با این تنور از جلسات خود و با نزدیک شدن به کاغذ HR امید میانجیگری. به جای مایکل گفت: در این جلسه شد “عاطفی” یکی از آنها را تنها فرد از رنگ در اتاق.

“[T]او صبح روز بعد من به نام در نشست با رئیس و مدیر منابع انسانی…رئیس من به پایان رسید تا منجر جلسه و نوع قرار دادن من در این نقطه و مانند “من می خواهم شما به من بگویید که همه چیز را به شما گفته HR’…این فقط احساس مثل این راه اندازی…من احساس می کنم مثل من می گویند: “نه.”

تبلیغات

“من در سمت چپ آن جلسه احساس نوع مانند آن را فقط یک راه برای آنها را به نوعی نقطه خود من را با عبور خود را به” مایکل ادامه داد: “و نه این که آنها تا به حال هیچ گونه نگرانی واقعی برای من و یا رفاه یا چه این فرآیند به نوع انجام به من نظر من اعتماد و روحیه من—که در حال حاضر فقط در حال غرق شدن پایین تر و پایین تر است.”

سرخوردگی تنها مرکب از شیوع کروناویروس. مایکل به ما گفت که کاغذ مانند بسیاری از رسانه های همراه اطلاعیه از همه گیر مربوط به پرداخت با کاهش انتظارات از افزایش بهره وری است. پس از مایکل ابراز نگرانی درباره سلامت احساسی از کارکنان به خاک سپرده شد در یک معناشناسی بحث که احساس معادل تن-پلیس و “gaslighting” آنها در نهایت تصمیم به استعفا تنها به احساس “لبه” و به ظاهر با توجه به سکوت درمان نهایی خود را دو هفته در کاغذ بدون اعلام شده در مورد خروج خود را (یک تجربه تایید شده توسط یکی دیگر از همکاران از رنگ).

تبلیغات

“این فقط احساس من بود که مجاز به ترک خواهم واقعا بدون تشریفات به عنوان اگر من ارزشمند از اعضای تیم گفت:”: “ریشه.

تبلیغات

Kayla گریوس ارشد زیبایی سردبیر مجله InStyle, پژواک مایکل تجربه هنگامی که صحبت کردن در مورد قبل از موقعیت خود را در صنعت. او اعتبار InStyle با بودن “ساده ترین و راحت ترین, آرامش حمایت, محل [او را] تا کنون کار کرده”و همکاران او برای انجام بلند کردن اجسام سنگین در هفته های اخیر بدون اینکه خواسته—اما زمان در محل کار نشسته در تضاد کامل با تجربیات خود را در دیگر رسانه ها. (گریوس کاهش یافته است به نام, نام, اما یک نگاه اجمالی در پروفایل LinkedIn نشان می دهد سابق نقش در شلوغی دیجیتال گروه کانتمپو رسانه S, مجله و HuffPo, predated با موقعیت های مجلل و da what).

“[T]در اینجا به جاهای دیگر من در گذشته کار کرده که در آن شده است از نظر ذهنی خسته شده است مالیات آن بوده است دلسرد به نقطه ای که پایان زمان من وجود دارد, من خیلی بررسی…این چنین مبارزه به انجام هر کاری فقط به انجام چیزی است که تا به حال با سیاهی” او به یاد می آورد. “و سپس مردم از من خواست به overexplain به آنها [و آن را] خوش طعم تر برای مردم را در…و هنگامی که شما یک شرکت مانند آن است و این نوع از چیزهایی که شما فشار را بر روی کارکنان خود را از رنگ و به طور خاص ، کارکنان—چگونه شما انتظار می رود برای حفظ این مردم ؟ هیچ کس جاوا می خواهید به ماندن در یک محیط شبیه به آن.”

تبلیغات

گریوز’ کلمات و تبهکاری به عنوان دیگر روزنامه نگاران از رنگ به طور همزمان پخش نارضایتی آنلاین در پاسخ به اظهارات کارفرمایان سابق خود را. در میان آنها بود سابق Refinery29, ویرایشگر, اشلی Alese ادواردز که شروع به یک موضوع از خود او در مورد سابق خود را در محل کار در پاسخ به آن #BlackoutTuesday پست, به tweeting, “من صبر برای نمایشی allyship است.”

تبلیغات

تبلیغات

روز چهارشنبه ادواردز دو برابر کردن تماس در دیگر فعلی و سابق Refinery29 کارکنان برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از “تبعیض و microaggressions [آنها] با تجربه از مدیریت است.” درخواست خود را به دست آورد پاسخ های متعدد از جمله یک حکایت از نویسنده Sesali بون در مورد اشتباه برای یک وراج توسط یک برتر و خاطره از نویسنده Channing Hargrove از اینکه از او خواسته به نوشتن “عذرخواهی قطعه به زنان سفید” پس از یک قطعه او نوشته بودم در مورد تخصیص بودجه فرهنگی ویروسی رفت. یکی از محکم ترین حساب آمد از نویسنده Ashley C. فورد نوشت که:

من مشغول به کار در Refinery29 کمتر از نه ماه به دلیل سمی فرهنگ شرکت که در آن زنان سفید غرور حکومت در نزدیکی غیر موجود سرمقاله فرآیندهای. یکی از بنیانگذاران همواره اشتباه خودم و یکی از ما وقت جلوی میز همکاران و پرداخت اختلاف شد و بی رحم.

این است که می گویند که *من* شخصا شد underpaid به من شد اما آن را به یاد بگیرند که دیگر هیچ زن سیاه و سفید در این شرکت به ساخت هر چیزی به من حقوق و دستمزد در حالی که آنها در حال overworked و قدردانی است. من رفت و برگشت به مستقل.

تبلیغات

تبلیغات

البته حالات توصیف اجرا بر خلاف تصاویر عمومی از Refinery29 و کاغذ که هر دو به مدت طولانی بالید خود را در فراگیر محتوا و تصاویر—از جمله Refinery29 محبوب, سیاه, زن محور اسپین آف “Unbothered.” و در عین حال چند توییتهایی ادعا که Refinery29 نژادی و نابرابری فراتر از سیاه و کارکنان. “[I]n روح همبستگی” Latinx روزنامه نگار Andrea González-رامیرز توییتی که او می خواهم پرداخت شده است به طور قابل توجهی کمتر از سفید همکاران در همان نقش در طول دوره تصدی خود را در حالی که زمان ارشد نویسنده ویژگی های کانی وانگ بازگو او تنزل از یک کارگردان نقش پس از این ادعا که سایت باید تمرکز بر روی کیفیت بیش از کمیت است. وانگ همچنین به یاد می آورد که انتظار می رود برای انجام این کار از غرور استخدام چرخاند بالاتر از او خواستار تجربه “خسته کننده و تحقیر آمیز.”

“این هفته به من نشان داد که چگونه به انجام همه چیز “راه راست” —چیزی WOC انجام شده است در محل کار خود را برای همیشه لطفا برای برای امنیت و ایمنی—کار ممکن است در سطح فردی بلکه آن است که عمیقا بی اثر در از بین بردن وضع موجود” او توییتیعذرخواهی به کسانی که او ممکن است “اجازه دهید پایین.”

تبلیغات

تبلیغات

در Refinery29 بود که به تازگی به دست آورد توسط معاون حسابرسي خواهد ظاهر شود سویفت. در صبح روز دوشنبه, سایت اتحادیه اعلام کرد که از بنیانگذاران و جهانی EIC Christene Barberich شد پله پایین از سایت باعث فوری جستجوی جایگزینی برای او “که شامل یک ‘به طور کامل فراگیر فرآیند استخدام.'” یک یادداشت از معاون مدیر عامل شرکت نانسی Dubuc ادعا گذار بوده و در آثار پس از کسب و تنها شده بود شتاب شکایات; پیگیری توییت از R29 اتحادیه بخوانید: “اما وجود دارد بسیاری از تغییرات در سمت چپ ساخته شده در این شرکت به حساب محیطی که ما در گذشته و حال کارکنان مواجه شده اند. ما امیدواریم که برای ادامه مصرف رهبری به وظیفه در وعده های خود برای ترویج متنوع [و] فراگیر محل کار در آینده است.”

تبلیغات

این نوع اقدام اصلاحی ما باید قادر به انتظار از هر شرکت است که ادعا می کند به ارزش تنوع. اما به عنوان مشتریان از بیش از حد بسیاری از روزنامه نگاران نشان می دهد کسانی که ادعا—که گسترش فراتر از مد رسانه—اغلب به عنوان نمایشی و خالی به عنوان مجموعه ای از جعبه های سیاه و سفید که پیشی گرفت و ما جدول زمانی یک هفته پیش. و در حالی که پاسخ قابل قدردانی است “چرا آن را افراطی و خشونت آخر هفته از تظاهرات و شورش برای شما واقعا توجه دارد ؟” مایکل می پرسد عشق مایکل. “ما حق در اینجا—ما اینجا بوده ام این همه زمان.

“کاغذ است و این چیزی است که برای بالا بردن جوامع به حاشیه رانده شده. اما این بسیار فقط در سطح” آنها گفت و اشاره کرد که بسیاری از درک عمومی سابق خود کارفرما برخوردار است که با توجه به موفقیت آن در رسانه های اجتماعی. “مقاله واقعا immaculately گردد دیجیتال با حضور, اما این نیز [با توجه به] درخشش زنان و…آن را به خوبی شناخته شده در صنعت و است که چرا ما این صداها از زنان در حال اجرا به حساب…اما تا آنجا که نوشتن [و] به عنوان یک ویرایشگر وجود دارد فقط مرا در نظر مردم سیاه و سفید.”

تبلیغات

تبلیغات

و در یک لحظه که reinvigorated بحث از راه های بی شمار که در آن ضد سیاه نژادپرستی آشکار مایکل دقیق برای مشخص کردن راه های که در آن سیاه و استعداد خاص است کنار. “من می خواهم صنعت رسانه به خصوص در حال حاضر و در این لحظه واقعا باید با این ایده که [آن را] زنده می ماند در پشت, سیاه, کار, سیاه و سفید, فرهنگ, و غیره.” آنها بعدا اضافه شده است. “توقف بهره برداری ما. توقف استفاده از شباهت ما برای سود به خط جیب خود و احترام ما است. احترام ما استعداد; احترام ما ارزش است.”

“من می خواهم برای دیدن و شرکت ها را به یک نگاه سخت در خود” Kayla گریوس به توافق رسیدند. “بسیاری از مردم ما را دیده اند که در حال تقلا در این زمان اگر شما در تقلا بودند شما گفتن در خود” او ادامه داد. “شما باید در مردم…استخدام افراد سیاه و سفید, سرمایه گذاری در مردم ترویج سیاه و سفید از مردم برای مراقبت از خود را سیاه و کارکنان. اجازه دهید آنها را به یک صندلی در جدول به آنها اجازه تصمیم گیری به آنها اجازه انجام چیزی که خود را. مردم سیاه و سفید هستند tastemakers فرهنگ و…پس از آن تنها یک به نفع شما و به مردم سیاه و سفید در کارکنان و در تصمیم گیری. ما نمی خواهد هدایت شما اشتباه است; ما هرگز. بنابراین من فکر می کنم که چیزی است که شرکت ها باید برای انجام آنها نیاز به چوب است که—اگر آنها می گویند آنها ایستاده سیاه و کارکنان آنها فقط یک کارمند سیاه و سفید برای مقابله با آنها نیاز به فکر می کنم در مورد آن.”

تبلیغات

در عوض به نظر می رسد برخی از شرکت ها شده است مطالب به تکیه بر ناامیدی پرورش داده شده توسط به طور مداوم تنگی چشم انداز رسانه—نه به ذکر است افزایش بیکاری—برای ارعاب در حال حاضر به حاشیه رانده شده کارکنان به سکوت.

تبلیغات

“جالب است که چگونه در رسانه های ما مانند purveyors از حقیقت و عدالت و در عین حال هر زمان که مردم تجربه این نوع از مسائل—از آنجا که آنها بسیار می ترسم از: الف) از دست دادن کار خود و یا b) گرفتن در لیست سیاه و یا c) داشتن هیچ دیگر فرصت های شغلی—ما صدف و ما overintellectualize واقعی چیزهایی که اتفاق می افتد بر روی زمین است که در حال سوء استفاده از سمی و گفت: Michael که راه اندازی هشتگ #blackerthanaPAPERbag برای تقویت نگرانی از کارکنان دیگر. “ما دفن درد ما و پس از ما به دیگری خروجی است, و پس از آن که [آخرین] خروجی فقط به خاطر سمی بودن و سوء استفاده و هیچ کس چیزی و آن را فقط می خواهم که. اما به نظر من هدف از سفید برتری: به معنای این است که ما را به سکوت; آن را به معنای ما را به سوال خودمان. این به معنای به ما احساس می کنیم هیچ گزینه های دیگر به طوری که آن را می توانید در ادامه به تداوم آن را در دستور کار خود ادامه برای سود کردن از ما در حالی که بهره برداری ما.

تبلیغات

“اگر شما در حال تجربه یک سمی, سوء استفاده از محیط زیست است که موثر برای سلامت روانی خود را در راه منفی, من متاسفم [اما] مردم نیاز به دانستن در مورد آن چرا که شما نیز به طور بالقوه انجام مردم در آینده بعد از شما که مانند شما جدی زیانی به” مایکل اضافه شده است.

برای یک بار اگر لحظه ای, صنعت مد در واقع ممکن است گوش دادن.مقاله مدیر عامل شرکت تام Florio از عموم عذرخواهی به مایکل در یک سری از توییت, , امیدوار کننده برای “مطمئن شوید که هر عضو از تیم ما از هر زمینه احساس ارزش و قدردانی است.” در حالی که Florio افتخار “یک جامعه پر جنب و جوش با تقریبا 40 درصد مردم رنگ” (h/t, New York Post); این رقم نتواند به رضایت بیشتر جنبه متفاوت از مایکل شکایت.

تبلیغات

“من فکر می کنم مردم این را می دانند اما من فکر می کنم بسیاری از افراد زمانی که آنها فکر می کنم که black lives matter’ آنها به معنای واقعی کلمه فیزیکی بدن یا چیزی چون آنها فکر می کنم از قتل و آنها فکر می کنم از این کشتار و این چیزی است که ما می بینیم در سراسر همه ما جدول زمانی” مایکل اشاره کرد. “اما به نظر من نیز به معنی داخل کشور زندگی معنوی زندگی یک فرد سیاه و سفید سیاه و سفید ، مانند سیاه روح ماده…زندگی ما mattering همچنین بدان معنی است که ما یک ارزش خود که به معنای واقعی کلمه نمی توان آن را خریداری و آن را نمی توان به فروش می رسد, آن را کاملا ارزشمند است. بنابراین من حدس می زنم این چیزی است که من امیدوارم که ما فقط حمل است که با ما در هر روز است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de