Gone with the Wind (1939)

بر باد رفته (1939)
عکس: Selznick بین المللی, تصاویر, Metro-Goldwyn-Mayer Loew را Inc.

آن بوده است 81 سال پس از انتشار بر باد رفته و همانطور که ما وارد یک فصل جدید از بحث بر روابط HBO حداکثر تلاش است تا دوباره 1939 فیلم در یکی دیگر از راه.

تبلیغات

با توجه به ان بی سی نیوزکه به تازگی راه اندازی جریان پلت فرم از WarnerMedia Entertainment تصمیم گرفته است به طور موقت پاک باد رفته بیش از “نژادپرستانه توصیفاتی” اما دوباره آپلود فیلم در تاریخ بعد با بیشتر زمینه.

یک HBO حداکثر سخنگوی انتشار بیانیه ای در سی ان ان:

“این نژادپرست توصیفاتی در اشتباه بودند و سپس در اشتباه هستند و ما احساس کردند که برای حفظ این عنوان بدون توضیح و denouncement از آن توصیفاتی خواهد بود غیر مسئولانه” سخنگوی گفت.

این سخنگو افزود که زمانی که این فیلم را برمی گرداند به HBO حداکثر آن “باز خواهد گشت با بحث از آن بافت تاریخی و denouncement از کسانی که بسیار توصیفاتی” و ارائه خواهد شد “را به عنوان آن را در ابتدا ایجاد شده چرا که در غیر این صورت خواهد بود که همان ادعا این تعصبات هرگز وجود نداشته است.”

“اگر ما به ایجاد یک مطلب فقط عادلانه و فراگیر آینده ما اول باید تصدیق و درک تاریخ ما” سخنگوی گفت.

تبلیغات

این حرکت است و نه شبیه به تصمیم گیری ساخته شده توسط دیزنی+ با توجه به آن کلاسیک فیلم Dumbo (1941) و آهنگ از جنوب (1946) که هر یک از آنها پر شده بود با گرايشات نژادپرستانه. علاوه بر وجود خبری از کمک روند در Netflix بکشد که به نظر می رسد به عنوان مرتب سازی بر اساس “تعمیر سریع” به آدرس نژادپرستی در خوش طعم راه است. تصمیم به حذف بر باد رفته بود در دیدار با برخی از واکنش های مختلفی با برخی از مقایسه این حرکت به “کتاب سوزی”:

بر باد رفته دریافت عظیم ده جوایز اسکار (هشت رقابتی دو honoraries) مهمترین بودن فیلم است که امن اولین اسکار برای یک آمریکایی آفریقایی تبار—هتی مک دنیل. در حالی که شخصیت او را “مامان” ممکن است معرفی یک نژادپرست استعاره به تصویر می کشد یک بردگی داخلی کارگر پاک کردن بخش بزرگی از تاریخ آمریکا نیست بهترین حرکت می کند. در حالی که ممکن است ناراحت کننده بصری آن نیز نشان دهنده یک جنبه نژادپرستی ما در حال حاضر هنوز هم حساب با. آن را حذف به طور کامل نیست و راه حل, بنابراین من به دنبال به جلو به دیدن چگونه HBO حداکثر reframes این که آن را می گرداند در آینده است.

تبلیغات

به طور کلی فیلمنامه-مدیر جان ریدلی ارائه یک تولیدی راه حل در یک اخیر op-ed برای لس آنجلس تایمز اشاره کرد که فیلم “می تواند زوج با گفتگو در مورد روایات و چرا از آن مهم است که صدای بسیاری از داستان های به اشتراک گذاری از دیدگاه های مختلف و نه صرفا کسانی که تقویت دیدگاه های غالب فرهنگ است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de