با تشکر از شفق قطبی جیمز, Sephora فقط متعهد 15 درصد از آن فضای قفسه به سیاه و سفید متعلق به برندهای

Category: کیمیا | No comments


Designer Aurora James attends the 2019 Footwear News Achievement Awards on Dec. 3, 2019, in New York; Sephora store in Kuala Lumpur.

طراح شفق James حضور 2019 کفش اخبار جوایز دستاورد on Dec. 3, 2019 در نیویورک; Sephora فروشگاه در کوالالامپور.
عکس: اوان Agostini (تالار گفتگو/AP)

در اینجا به جعبه سیاه است که نمی نمایشی: زیبایی مرکز فروش Sephora تبدیل شده است برای اولین بار به قبول #15PercentPledge پیشنهاد شده توسط طراح شفق جیمز (برادر Vellies) ارتکاب به اختصاص 15 درصد از آن فضای قفسه به سیاه و سفید متعلق به محصولات.

تبلیغات

“چه تفاوت یک هفته می سازد” جیمز نوشت: در Instagram. “کمی بیش از یک هفته پیش نوشتم یک Instagram پست و نام چهار نفر از بزرگترین خرده فروشان در امریکا به ارتکاب به یک #15PercentPledge. این ایده به سرعت تبدیل به یک جنبش و [یک] کل سازمان است. و در حال حاضر ما در حال هیجان زده تا اعلام کند که از چهار کسب و کار, ما, نام, Sephora اولین بار است که به این تعهد است. با بی نظیر نفوذ و قدرت نه تنها در صنعت زیبایی اما در خرده فروشی در بزرگ Sephora در حال ساخت یک تاریخی سهم به مبارزه با نژادپرستی نظاممند اقتصادی, نابرابری و تبعیض با در نظر گرفتن این تعهد است. ما ستایش خود را در اوایل رهبری و نگاه به جلو به کار کردن با آنها در پاسخگویی و تعهد به عنوان ما به هم ملحق شوند و در این ماموریت برای قرار دادن میلیاردها بازگشت به سیاه و سفید جامعه است.”

تبلیغات

صحبت کردن با رواججیمز توضیح داد که چرا Sephora یکی از چندین خرده فروشان عمده—از جمله هدف و تمام مواد غذایی—که او به طور خاص به نام پس از زمانی که او را به چالش راه اندازی شد در تاریخ 1 ژوئن. “Sephora مانند یک شرکت بزرگ است بنابراین بسیاری از فروشگاه ها و چنین اصلی در touchpoint برای بسیاری از زنان—و من نیز می دانم که چگونه نوآورانه آنها” جیمز گفت: بعد از اضافه کردن. “Sephora مانند یک کسب و کار بزرگ و تمایل خود را برای پرش در هیئت مدیره و انجام این کار در چنین معنی دار, جامع, راه واقعا نوار دور این بهانه که بسیاری از فروشندگان دیگر ممکن است…آنها همچنین متعهد به به واقعا به به اشتراک گذاری استراتژی های خود را با روشها و اهداف علنا به طوری که خواهد شد و همچنین ذخیره کردن یک نقشه راه برای شرکت های دیگر قادر به دنبال دارد.”

برای کسانی که جریان توسط این ایده از 15 درصد این تعداد در نظر گرفته شده است تا منعکس کننده درصد از مردم در ایالات متحده (که سرشماری در واقع تخمین می زند که فقط بالاتر از 13 درصد). برای یک شرکت مانند Sephora که منابع زیبایی از سراسر جهان است اما در حال حاضر تنها سهام یک تعداد انگشت شماری از سیاه و سفید متعلق به مارک های (Fenty, زیبایی, پت مک گراث آزمایشگاه و Briogeo در میان آنها) به تلاش عمدی برای ایجاد ارائه خود را منعکس جمعیت کشور یک درخواست معقول و منطقی برای نمایندگی. و در حالی که توسعه آن را آسان تر برای کسانی از ما که ترجیح می دهند به #BuyBlack به انجام این کار زمانی که توقف توسط یک Sephora, آن را نیز به ارزش فریاد سیاه و سفید متعلق به بازار است که تا به مدت طولانی است که انجام این کار ترویج تقریبا به طور انحصاری, سیاه, مارک های زیبایی مانند Marjani زیبایی و Blk + Grn.

پاسخ در حال حاضر قریب به اتفاق به عنوان سیاه و سفید مارک های زیبایی را در پاسخ یکهو به Sephora آنلاین اطلاعیه امید در نظر گرفته شده برای آرزو فضای قفسه. Sephora هنوز برای فاش کردن دقیقا چگونه آنها را شناسایی پتانسیل برندهای اما در بیانیه ایمیل به رواج آرتمیس پاتریک, Sephora اجرایی معاون رئیس جمهور و رئیس بازاریابی افسر گفت:

ما الهام گرفته شد به 15 درصد تعهد زیرا ما معتقدیم آن چیزی که حق انجام برای مشتریان صنعت ما و برای جامعه ما است. در نهایت این تعهد است که در مورد بیش از اعتبار محصولات در قفسه های ما. این شروع می شود با یک برنامه بلند مدت ما تنوع زنجیره تامین و ساخت یک سیستم است که ایجاد یک پلت فرم بهتر برای سیاه و سفید متعلق به مارک به رشد در حالی که اطمینان سیاه, صدای, کمک به شکل دادن به صنعت ما. ما می دانیم که ما می توانیم بهتر انجام دهید و این تعهد بر اساس ما کار مداوم به استفاده از منابع خود را به درایو معنی دار و در دراز مدت تغییر برای Sephora و صنعت ما.

تبلیغات

در دراز مدت تغییر—به عنوان مخالف به یک بار اظهارات و کمک های مالی—جیمز’ هدف او گفت وگ. “بخشی از دلیل من ایجاد 15% تعهد به عنوان یک سازمان پس از اعلام کردم آن را به عنوان یک ایده بود به طوری که ما می تواند همچنان به چوب در اطراف و در واقع آنها را نگه دارید پاسخگو و کار با آنها در گرفتن بیش از سکسکه و hangups است که می تواند در طول راه آمده…من فکر می کنم که تفاوت بین این کمک مالی درخواست در مقابل 15 درصد تعهد,” او گفت: تماس با برخی از بیشتر نمایشی اما در نهایت موقت اقدامات انجام شده توسط برخی از دیگر شرکت های بزرگ او خواست برای شرکت.

تبلیغات

جیمز که برادر Vellies نام تجاری مورد علاقه در میان مد خودی است و به خوبی تمرین در شمول است. ثانیهer نام تجاری کمک می کند تا حفظ صنعتگر فرهنگ در سراسر جهان است. به عنوان یک زن سیاه و سفید در مقابله با رویدادهای کنونی مانند بقیه از ما او اذعان می کند با شروع این ابتکار جدید در حالی که helming یک کسب و کار بوده است “یک سویه” که هر دو از لحاظ عاطفی و حرفه ای. با این وجود جیمز متعهد است به این علت onboarding دیگر رهبران صنعت برای کمک به او و همچنین قرار دادن مد خرده فروشان در مناظر خود را.

“من میخواهم” او گفت وگ. “این است که واقعا در مورد ایستاده تا برای برابری اقتصادی و نژادی عدالت است. مردم مانند ” خوب این یک مقدار زیادی از کار.’ شما می دانید چه ؟ مردم سیاه و سفید در آمریکا کار کرده اند واقعا برای یک مدت زمان طولانی واقعا. من فکر نمی کنم که بهانه ای. زمان عمل است و در حال حاضر من فکر می کنم که ما همیشه به یاد داشته باشید شرکت هایی که ایستاده بود با ما و کسانی که تصمیم به موضع سکوت در این لحظه به دلیل سکوت خود را پر سر و صدا است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>