که میلیون ها نفر از آمریکایی ها گرم کردن به یک ایده قدیمی (پلیس بد هستند!) و مینیاپولیس به نظر می رسد آماده به انحلال آن اداره پلیس اجازه دهید من پیشنهاد گام دیگری در مسیر لغو امریکا پلیس و تشکیل یک مطلب فقط در کشور است. بیایید راست بالا را در تمام ترافیک متوقف می شود. با آنها به پایان رسید. همانطور که معلوم است آنها تنها در یک چیز است که نژاد پرستی. من می تواند توضیح دهد که چرا.

تبلیغات

چه ترافیک متوقف می شود انجام دهید ؟

ترافیک متوقف می شود در امریکا در حال حاضر بسیار نامتعادل جوانب مثبت و منفی از لیست. اسمی ترافیک متوقف می شود به معنای انجام کارهایی مانند جلوگیری از سرعت و نگه داشتن ناامن اتومبیل خاموش جاده ها است. (این است که چگونه ادارات پلیس آنها را ببینید اما ما که در یک دقیقه.) ایده این است که دوقلو تهدیدات بین المللی از مردم نورد از طریق نشانه های توقف و رانندگی با شکسته چراغهای عقب هستند شجاعانه combatted توسط ادارات پلیس در سراسر کشور است. اجازه دهید من این رفتن پرسیدن:

فراموش ترافیک متوقف می شود و ما را امن نگه دارید?

فکر می کنم در مورد هر درایو شما گرفته شده به تازگی. آیا شما فکر می کنم ترافیک متوقف می شود باید ثابت ملت ما شکسته ش? باید افسران پلیس متوقف نور قرمز دونده یا رانندگان مست یا speeders? البته که نه.

حتی اگر ما به کار پلیس ترافیک به طور جدی و اگر ما واقعا می ترسم از گفتن مسافران انجام 78 55, آن مهم است به رسمیت شناختن است که پلیس واقعا نمی جلوگیری از این نوع تخلفات. من هرگز رانده در هر بزرگراه در تمام زندگی من و دیده نمی شود حداقل کسی سرعت و یا شکستن برخی دیگر قانون ترافیک. اگر ما به معنای فکر می کنم که ترافیک متوقف می شود برخی در توجیه شر یک نژادپرست قیمت به پرداخت هزینه برای ایمنی ما باید بپرسید اگر آنها موثر در تامین ایمنی خود را. دهها هزار نفر از مردم کشته در جاده ها در هر سال ما به این باور است که پلیس در حال ساخت است که تعدادی کوچکتر ؟ زمانی که من خرد سوار دوچرخه من به ساحل برخی از تعطیلات آخر هفته آفتابی توسط یک SUV راننده ای که نمی تواند ببینید من خواهد مرد خدا را شکر که پلیس ها در جایی خارج hassling کسی برای داشتن منقضی شده است برچسب ها و یا برخی از گه.

اگر ترافیک متوقف نمی حفاظت از رانندگان چه کار می کنند ؟

در بخشی از ترافیک متوقف می شود پول است. من در تلاش برای انجام کار بیشتر از من به طوری که من به نقل از نیویورکر عالی 2016 قطعه “ارتباط بین پول و تهاجمی پلیس.” (من می توانم فکر می کنم از برخی دیگر از کلمات است که می تواند به جای “تهاجمی” که در تیتر.) یک موضوع در محدوده زمانی معین در حالی که تحقیق در این داستان این است که وجود دارد تعداد زیادی از تحقیقات در اطراف شکنندگی پلیس در امریکا شده است نگاه به زمان و زمان دوباره و به طور گسترده ای درک. آنچه که ما لازم نیست عمل است. از نیویورکر:

قهر کردن هریس به عنوان استاد جامعه شناسی در دانشگاه واشنگتن و نویسنده کتاب “یک پوند از گوشت.” منتشر شده در خرداد, کتاب تجزیه و تحلیل ظهور پولی تحریم ها در جنایی-سیستم عدالت. هریس معتقد است که حوزه های قضایی باید به طور فزاینده ای متکی به وضع جریمه برای تخلفات جزئی—broken tail-چراغ های ولگردی, ترافیک, نقض—به عنوان یک راه برای ایجاد شهرداری درآمد. مثلا وزارت دادگستری تحقیقات نشان داد که در سال 2013 پلیس در فرگوسن میسوری, صدور حکم بازداشت برای نه هزار نفر تقریبا همه برای شهرداری-کد تخلف مانند عدم پرداخت جریمه و یا از دست رفته حضور در دادگاه. انجام این کار اجازه این شهرستان برای جمع آوری 2.4 میلیون دلار جریمه و هزینه دومین منبع درآمد برای شهر پشت مالیات است.

فرگوسن تنها نیست که هر کسی با احساس می تواند به شما بگویم اما از آنجایی که من یک مورد من به استناد به برخی مطالعات بیشتر. در اینجا Governing.com نوشتن “معتاد به جریمه: شهرهای کوچک در بسیاری از کشور هستند خطرناکی وابسته به تنبیهی جریمه و هزینه” در سپتامبر سال 2019:

در سراسر کشور و شهرهای کوچک با شهرهای تولید عمده دلار از انواع مختلف جریمه گاهی اوقات حسابداری برای بیش از نیمی از درآمد خود را. برخی از مکان های شناخته شده برای سرعت تله. دیگران سرپا نگه داشتن بودجه خود را با استفاده از دوربین های ترافیک و پارکینگ استناد یا کد اجرای نقض.

برای دریافت یک تصویر چقدر شهرها و شهرستانهای تکیه بر جریمه و هزینه های حاکم انجام بزرگترین ملی تجزیه و تحلیل به تاریخ خوب درآمد و میزان که آنها صندوق بودجه گردآوری داده ها از هزاران مالی سالانه حسابرسی و گزارش های واصل شده به سازمان های دولتی.

آنچه ما دریافتیم این است که در صدها نفر از حوزه های قضایی سراسر کشور جریمه استفاده می شود به صندوق بخش قابل توجهی از بودجه. آنها حساب برای بیش از 10 درصد از کل درآمد صندوق در حدود 600 ایالات متحده در حوزه های قضایی. در حداقل 284 از آن دولت آن را بیش از 20 درصد است. برخی از دولت های دیگر اختصاص درآمد خارج از این صندوق به طور کلی. زمانی که خوب و جریمه درآمد در همه وجوه در نظر گرفته شده بیش از 720 محلات گزارش درآمد سالانه بیش از 100 دلار برای هر فرد بزرگسال ساکن ، و این اعداد خواهد بود و حتی بالاتر اگر آنها شامل جوامع گزارش کمتر از 100000 دلار جریمه; کسانی که در حوزه های قضایی شدند از تجزیه و تحلیل ما. در برخی از مکان های, ترافیک خوب درآمد در واقع بیش از محدودیت های مشخص شده در قوانین ایالتی.

من می توانم تعجب می کنم اگر همه این رانندگان احساس مانند پول از آنها استخراج می رود به ساخت آنها احساس امنیت در جاده ها و یا برای مراقبت در جامعه خود را, اما من نمی خواهد ساکن در این سوال. به جای آن بیایید بپرسید اگر آن را به ارزش آن را به دلیل این ترافیک متوقف می شود در یک متمایز هزینه.

آنها به طور نامتناسبی هدف سیاه مردم و کشتن آنها بودند. ما فراموش نمی Philando کاستیا که متوقف شد حداقل 46 بار قبل از پلیس کشته او را به عنوان NPR که در سال 2016 از ویژگی های “رانندگی مرگ و زندگی از Philando کاستیا.” این قطعه توضیح می دهد که کاستیا “صرف بیشتر از رانندگی خود را با زندگی مبارزه بلیط” چگونه آنها به دام افتاده در یک چرخه بلیط و بدهی و چگونه خود را از وضعیت غم انگیز رایج:

“آنچه آقای کاستیا نماد برای بسیاری از ما در کار دفاع عمومی است که جرائم رانندگی به طور معمول فقط جنایات فقر می گوید:” اریک Sandvick یک مدافع در شهرستان رمزی که شامل پل و حومه آن است.

زمانی که او شنیده ام در مورد کاستیا در اخبار خود نام صدا خیلی آشنا است که Sandvick نگاه کردن سوابق و دیدم نام خود را به عنوان ذکر شده کاستیا را مدافع یک سال 2006 مورد. او به طور مبهم به یاد کاستیا اما خود داستان است که مانند بسیاری از دیگر مشتریان او بودند. آنها بلیط آنها نمی توانند پرداخت و سپس آنها یکی بیش و بیش از این برای رانندگی با مجوز به حالت تعلیق و یا نداشتن بیمه است.

والتر اسکات زندگی به پایان رسید و پس از افسر, مایکل Slager تصمیم به متوقف کردن او را برای یک عقب شکسته. آن شده است می تواند یک سیگنال به نوبه خود و یا نورد علامت توقف. ساندرا مطلوب مرده پیدا شد پس از تماس مزخرف در پلیس پاره شدن او از ماشین خود را بیش از یک خط را تغییر دهید. هر یک از این شناخته شده فجایع و دیگران بی شماری ما در مورد نمی دانم باید به وزن برابر چیزی. و است که احتمالا ایمنی جاده. بیش از 36,000 نفر کشته در جاده های ما در سال گذشته در هر اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی. چگونه آزار و اذیت بیش از منقضی برچسب ها چراغهای عقب و سیگنال به نوبه خود کمک به کاهش این تعداد? خوب این معلوم نیست به عنوان استنفورد را باز پلیس پروژه توضیح می دهد:

پلیس جلو و بیش از بیش از 50 ، 000 رانندگان در یک روز معمولی بیش از 20 میلیون رانندگان در هر سال است. در عین حال رایج ترین تعامل پلیس — ترافیک متوقف — شده است ردیابی حداقل نه در هر نظام مند است.

استنفورد را حفر هر چند موفق به طریق با حداقل یک روشن غذای آماده از داده ها در ترافیک متوقف می شود و آمریکا پلیس انجام:

داده ها از 21 دولت گشت آژانس و 29 شهرداری ادارات پلیس متشکل از نزدیک به 100 میلیون ترافیک متوقف می شود به اندازه کافی دقیق به منظور تسهیل دقیق تجزیه و تحلیل آماری. نتیجه ؟ پروژه پیدا کرده است قابل توجه نابرابری نژادی در پلیس.

که است که می گویند اگر وجود دارد هر چیزی ترافیک متوقف می شود به خوبی در آن کشیدن بیش از افرادی که نیست سفید است. (در واقع کل تاریخ از پلیس داشتن اختیار در مورد اینکه آیا یا نه آنها را به شما بیش از این که آیا شما یک بلیط یا یک هشدار بود به طوری که رانندگان را کمتر بلیط و شکایت نیست که من همکار هارون گوردون فقط نوشت: معاون.)

و تعجب ترافیک متوقف می شود بد هستند در تولید شرایط ایمن برای کسی. من در واقع کشیده تا کاغذ باز پلیس پروژه با هم قرار داده و آن را جستجو برای “ایمنی”. این واژه تنها یک بار:

به طور مشابه, اجرای نقض ترافیک جزئی مانند broken tail lights—حتی اگر انجام شده به صورت یکنواخت و بدون عناد—می توانید به جای بارهای سنگین و اسپانیایی رانندگان بدون بهبود امنیت عمومی.

باز پلیس پروژه ذکر شده در مقاله دیگری در مورد این موضوع از دانشگاه استنفورد محاسباتی سیاست آزمایشگاهبر اساس یک مطالعه انجام شده در نشویل. بدتر شد:

یک دلیل—و مسلما اولیه منطق—برای انجام تعداد زیادی از ترافیک متوقف می شود در مناطق بالای جرم و جنایت است اعتقاد به این که اجرای این استراتژی گسترده تر منافع عمومی برای ایمنی. یکی ممکن است فرض میکنم که ترافیک متوقف می شود جلوگیری آینده جرم و جنایت و یا منجر به دستگیری کسانی که مسئول حوادث گذشته. هر چند قابل قبول پیدا کنیم و شواهد کمی از چنین ارتباط بین ترافیک متوقف می شود و جدی در سطح جرم و جنایت در نشویل. بیش از 2011-2017 زمان دوره سطح جرم و جنایت برای قسمت اول جرائم ثابت باقی مانده است و با وجود کاهش قابل توجهی در جلوگیری از نرخ بیش از مدت مشابه. بیشتر هفته-به-هفته تغییرات در منطقه خاص توقف نرخ uncorrelated با تغییرات محلی در سطح جرم و جنایت.

چرا تحصیل در نشویل به هر حال ؟ عنوان مقاله توضیح می دهد که Nashville می سازد “بطور قابل توجهی بیشتر ترافیک متوقف می شود سرانه از میانگین ملی است.” نشویل می تواند در کاهش ترافیک متوقف می شود 90 درصد و هنوز هم “تعادل” با دیگر بالاترین متوقف شهرستانها کاغذ یادداشت.

شما ممکن است از طریق خواندن این مقاله فکر می کردم و البته ترافیک متوقف نشده به پایان رسید همه مست رانندگی و یا متوقف تمام speeders و یا ثابت در هر شکسته عقب. وجود دارد فقط کافی نیست پلیس! وجود ندارد به اندازه کافی چشم در جاده ها است. اما نشویل است که پرت و همه از این اضافه بازجویی نبود نشان ساخته اند کسی را امن تر است.

جوانب مثبت و منفی مورد بررسی

از یک طرف ما در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور با استفاده از ترافیک متوقف می شود در محل مالیات, استخراج پول از مردم از رنگ و از فقیر و با استفاده از این توقف به تهدید و ارعاب و کشتن مردم سیاه و سفید.

وجود دارد برخی از تاثیر مثبت که احتمالا می تواند بیشتر از این ؟ ما ترافیک متوقف می شود صرفه جویی در زندگی می کند که در غیر این صورت از دست? البته آنها نیست! ما هنوز هم از دست دادن ده ها هزار نفر از مردم در هر سال, و من نمی توانم برای زندگی از من ببینید که چگونه ترافیک متوقف می شود, بلیط سرعت هر چه کمک به پایین آوردن این تعداد است. به دنبال در چگونه بسیاری از مردم می میرند و در مقابل چقدر ما در حال رانندگی (که مرگ و میر در هر 100 میلیون مایل خودرو سفر) ما اساسا مسطح شده است برای یک دهه و نمی رفت سوزن بیش از چند هزار مرگ و میر در هر سال پس از گفتن اوایل 1990s به عنوان ماشین های مدرن ایمنی مانند کمربند ایمنی هنجار تبدیل شد. چه گرفته از اوایل 1990s است هزینه های نیروهای پلیس در سراسر کشور و افزایش نظامی پلیس در آن است.

“احساس من در کل, آن را سخت به دریافت شماره ملی در policing” دکتر راوی شروف نویسنده هر دو باز پلیس پروژه و نشویل مطالعه به من توضیح داد در یک مصاحبه تلفنی اخیر. ادارات پلیس کار با کمی نظارت است که آن را می خواهم “بسیاری از legwork” به حتی اعداد در بودجه و یا چقدر از این پول در حال رفتن به ایمنی ترافیک. اما آنچه روشن است این است چگونه پلیس مشاهده و متوقف می شود. قبلا ذکر شد که توقف تولید مقدار زیادی از پول. است که خود را تنها تابع به عنوان دکتر شروف اشاره می کند. آنها قانونی بهانه ای برای انجام جستجو. با ترافیک متوقف می شود “آن را بسیار آسان برای پیدا کردن دلیل قانونی برای متوقف کردن مردم” دکتر شروف توضیح می دهد. پیدا کردن هر گونه راه برای متوقف کردن یک ماشین پیدا کردن هر گونه راه برای جستجو در آن. می گویند شما بوی ماری جوانا ، “این است که در آموزش راهنما در سراسر کشور است.”

این است که همه می گویند که در حالی که نظری هدف از ترافیک متوقف می شود این است که برای ایمنی ترافیک عملی هدف این است که آنها دلایل به جستجوی مردم وقتی که می خواهد در غیر این صورت غیر قانونی است.

خوب پس این مجموعه وجود دارد که به دو دسته از متوقف می شود. وجود دارد آنهایی هستند که احتمالا در مورد ایمنی جاده مانند سرعت و وجود دارد آنهایی هستند که واقعا تنها بهانه ای برای جستجوی ماشین خود را مانند کشیده شدن به صورت شکسته نور پلاک. نشویل مطالعه میسازد یک مورد واضح و روشن در برابر نوع دوم. اما آنچه در مورد سابق ؟ اگر چه ما را در بررسی بر روی, می گویند, تصادف ماشین نرخ در نشویل. مطمئنا همه این ترافیک متوقف می شود باید ساخت نشویل رانندگی پناهگاه! بهشت از ایمنی.

Nah! سقوط نرخ شده اند در واقع “خونتان” به عنوان محلی اخبار 4, Nashville گزارش سال گذشتهبا سقوط نرخ افزایش خوبی گذشته در جمعیت افزایش می دهد. “هر زمان که شما یک جمعیت بزرگ مانند دیویدسون [شهرستان] شما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از تصادفات اما تقصیر از تصادفات در رانندگان” سرهنگ بیل میلر با تنسی گشت بزرگراه گفت: اخبار ایستگاه. قرار دادن گسل در رانندگان! حتی پلیس می دانم که آنها نه آنهایی که نگه داشتن جاده های امن. و آنها به شما بگویم.

اگر ما واقعا می خواستم به جاده های ما امن تر وجود دارد تمام انواع شناخته شده سیاست ها و فن آوری های ما می تواند پیاده سازی است. به جای آن ما صرف میلیاردها دلار در پلیس.

چه چیزی ما را به جای ترافیک متوقف می شود?

فقط به عنوان ما نیاز به بررسی ارزش از پلیس به عنوان یک کلما نیاز به بررسی ارزش ترافیک متوقف می شود به عنوان یک کل. قطعا وجود دارد خواهد بود واقعی مخالفان برای پایان دادن به ترافیک متوقف می شود به اندازه کافی است که من واقعا نیاز به مقاله دیگری به غیر از آن همه است. (در 20 میلیون متوقف می شود در هر سال ترافیک متوقف می شود به عنوان دکتر شروف اشاره در واقع رایج ترین راه تعامل مردم با پلیس است. “من فکر کردم آن بود 911 تماس،”) منظورم این است که آن را سخت به تصور کنید که پلیس به خودرو توقف-و-frisk تا آسان است. چه سخت است که تصور زندگی بدون آن.

ما می تواند به توسعه سیستم های ما در حال حاضر در محل برای اطمینان از اتومبیل های در حال ثبت و بازرسی حتی دوربین های سرعت برای تماشای جاده ها. ما حتی یک سیستم فوق العاده برای جلوگیری از رانندگی در حال مستی به نام “حمل و نقل عمومی” است که دولت ما به نظر می رسد به خصوص مشتاق به چشم پوشی می گویند هیچ چیز از بودجه قابل پیاده محله, حمایت از رانندگان تاکسی در این لیست در می رود. این کشور یک بار حتی از نظر قانونی موظف کمربند قفل در 1970s! وجود دارد بسیاری از راه های موجود و طرح های پیشنهادی برای نگه داشتن جاده های امن است که شامل نیست پلیس به اندازه کافی است که من نیاز به یک مقاله دیگر به همه آنها را.

اما می دانم که وجود دارد راه های دیگر برای حفظ این کشور و جاده های امن و راه های است که نمی شامل آزادسازی میلیاردها دلار را به طور فزاینده ای unhinged, نظامی پلیس است.

“اگر آنچه شما در مورد مراقبت است شکسته ش” دکتر شروف جوک “به معنای واقعی کلمه چرا که نه فقط رفتن به محله با یک کیسه چراغهای عقب و آنها را بدهید.” او شوخ اما او تا به یک نقطه. اگر ما اظهار داشت: هدف این است که تمام اتومبیل های امن تمام درایور های امن وجود دارد راه های بهتر نسبت به استفاده از پلیس. دکتر شروف می افزاید: “حدس من این است که آن را حتی ممکن است ارزان تر است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de