امتیاز:

Gulabo Sitabo (125 min)
آمازون نخست تصویری
بازیگران: آمیتا باچان, Ayushmann, Vijay Raaz, فرخ جعفر, Srishti Shrivastava تینا Bhatia شری Prakash Bajpai, Brijendra کالا
جهت باد: Shoojit Sircar
رتبه: ***1/2

موبائل lg-Ranjha شیرین-فرهاد Shekhu-Anarkali, Raj-Simran و در حال حاضر میرزا Chunnan نواب-Fatima محال است.

نوشته شده توسط Juhi Chaturvedi و کارگردان Shoojit Sircar, Gulabo Sitabo که کاهش یافته است و در آمازون نخست در جمعه حماسی داستان عشق پوشا چند دهه تحولات و خواستگاران.

این مجموعه در حال حاضر روز لکنو بیشتر به طور خاص در فاطیما چهارمحال بزرگ و مجلل حولی, که, کوچک, فروتن درب اصلی می دهد راه را به یک جای تعجب بزرگ و سخاوتمندانه حیاط.

شکسته, زنگ زدن سرچشمه می ایستد وجود دارد در گودال آب coaxing ما را به گوش دادن به بازگشت به گذشته خود افتخار. از طبقه اول بالکن jut out, برخی هنوز خود پیچیده کوره دیگران فاسد, gaping.

در Gulabo Sitabo و فاطمه و محال است که هر دو یک شخصیت و مجموعه این مرحله است که حمل encases و ویترین آن بازیگران و شخصیت های برخی از آنها داده شده است اتاق در حالی که دیگران اجازه داده شده به پناه در آن شکاف. به نظر می رسد بی جان اما این شیطان صفت معشوق.

آن را به کنترل زندگی خود زندانیان و خود را در سرنوشت با بسیاری از تلون مزاج.

به همین دلیل شاید میرزا Chunnan نواب (آمیتا باچان) همواره besotted با آن است.

در حال حاضر 72 او پیژامه کشیده است تا بالاتر از مچ پا خود را و تنه است قوز بیش از به عنوان اگر او در چندساله, سکوت, راز گفتگو با فاطمه محال در مورد آنچه آنها انجام خواهد داد زمانی که آنها یکی هستند. به تمام جهان است توطئه برای نگه داشتن او و معشوق از هم جدا.

میرزا واقعی حقوقی ارتباط با حولی روشن نیست اما آنچه آشکار در او stooped عضلات است که یک عمر از خود گذشتگی عشق پس از جان گذشته و کامل است که او هرگز نمی تواند واقعا زندگی به جز در یک حالت ثابت حسرت برای روز فاطمه محال خواهد بود او فقط خود را.

میرزا روزمره در نتیجه یک دنده پیگیری بقا به خاطر داشتن حولی به عمر آن تنها دیگر مدعی.

بخشی از حولی را در طبقه اول در نظر گرفته شده است و توسط آن دیگر زندانیان به عنوان “مالکیت خصوصی” بیشتر به سمت چپ به تنهایی. هنگامی که آنها به آنها این رویکرد با tiptoed احترام. آن است که اشغال شده توسط لودگی و تیز زبان آغاز کرده است (فرخ جعفر) و شاگردش Dulhan.

بگوم Fatto مو پوشیده شده است با حنا به طور منظم به عنوان او نشسته در حیاط یادآوری قسمت از زندگی خود را. اکثر خاطرات کمرنگ شده اند اما برخی مانده اند تازه به عنوان اگر آن را فقط دیروز که Nehruji آمد بازدید.

میرزا زندگی در تغییر کوچک که بگوم می اندازد راه خود را و مکمل های جیب خود پول را با فروش مواد دزد او از مستاجران, گاهی اوقات حتی سلب حولی از آن باارزش زیور آلات.

در بین چت تنها, دوست, دوست Pandeyji (شری Prakash Bajpai) در گاه به گاه تفرج میرزا صرف بیشتر از روز خود را تعقیب مستاجران برای اجاره به عنوان او قدم دالان حولی خوراکی در نور لامپ است که روشن هستند و فکر بیگم را janaaza.

در حالی که اکثر مستاجران پرداخت هیچ تهدید و یا تحقیر می توانید Baankey Rastogi (Ayushmann,) بخشی با ادغام ماهانه 30 تومان اجاره.

Baankey زندگی در یک قهر با خود کمی بیرون زده شکم مادر و سه خواهر Payal, Neetu و Guddo (Srishti Shrivastava), آتشین کسی که در دانشگاه است.

او یک lisp و کار کرده است در دست پدر عطا chakki پس از کلاس 6. او وجود دارد که گاهی اوقات انجام یک بعد از ظهر امر با تحریک فوزیه.

آدرس و فاطمه و محال است که همه Baankey است برای نشان دادن زندگی خود را. این هر دو خود را ناامیدی و کوله پشتی و بنابراین او چسبیده به آن به عنوان خود را.

هر زمان Baankey dodges پرداخت اجاره, میرزا یو پی اس حول و حوش. او دزد, ستوه, توهین دعوا ساقه و در یک مناسبت میکشد Baankey به یک ایستگاه پلیس.

استدلال خود را در جذب توجه و مکر “باستان شناسی” Ghanshyam Shukla (Vijay Raaz) و به زودی Pandeyji وکیل رفیق کریستوفر کلارک (Brijendra Kala) هر یک منجر به یک جدید بازیگران از کاراکتر ها که چشم پهن با خوشحالی در فکر گرفتن فاطمه محال است.

در ضمن در یک مکالمه بین میرزا و آغاز کرده است در مورد کسی که در خانواده ممکن است هنوز هم زندگی, خاطرات قدیمی و یکی Abdul Rehman دریافت احیا.
به عنوان کرکسهای شروع به دایره و Gulabo Sitabo hurtles نسبت به دو ممکن است حوادث غم و اندوه عمیق فرا گرفته من.

با وجود میرزا به شرارت و این واقعیت که او covets چه او وجود دارد رقت بار بی گناهی به او. او معتقد است آنچه که او می شنود و شروع به اعتماد به مردان و زنان او باید نیست. و البته وجود واقعی خود را تحت تاثیر قرار همه گیر را دوست دارم.

Gulabo Sitabo صرف مقدار زیادی از زمان گوش دادن به Baankey و میرزا مبارزه و bandy choicest توهین. این فیلم لذت می برد خود, گفتگوی بورسی, اما آن علاقه اصلی این است که داستان عشق میرزا و حولی.

این فیلم زندگی با میرزا. آن را پیاده پشت سر او به تماشای او همراه او شکستن دور فقط به طور خلاصه گهگاه به رها کردن بر دیگران و برای یک بیت از بعد از ظهر ،

مدیر Shoojit Sircar بزرگ در قرار دادن اسکریپت به صفحه نمایش و او است به خصوص خوب در کنار هم قرار دادن ستارگان تیم.

Gulabo Sitabo کل تیم, دوربین, صحنه و لباس, ویرایش موسیقی بیش از مکمل یکدیگر. آنها والس با هم شادی.

عکاسی در مکان های مختلف در لکنو و محمودآباد در کاخ Qaiserbagh, در میان دیگران, فاطمه حولی خودی خود اسیر است که اگر آن هوا سنگین با خاطرات خفیف مودی لرز.

شانتانو Moitra, آبیشک Arora و Anuj Garg ایجاد کرده اند این فیلم را موسیقی. Gulabo Sitabo ها سرحال هستند اما در این زمینه نمره که ثابت است این است که اغلب مانند فاطمه محال شیطان همدست فرستاده می شود برای جاسوسی بر روی میرزا.

آن خنده در زمان و گاهی می شکند به یک خوشحال جست و خیز کردن به عنوان اگر ventriloquising فاطمه محال احساسات.

ستاره Gulabo Sitabo, اما, Juhi Chaturvedi که نوشتن همیشه خیره کننده و لذت بخش (Vicky Donor, طراح جنایی) و در حال حاضر در تخیل او با آن.

Juhi نوشته شده است داستان فیلمنامه و گفت و گو برای این فیلم است که تساوی آن دمدمی عنوان از یک نوستالژیک گذشته که این فیلم عاشقانه.

Gulabo Sitabo رفتار ما به شکوه فراموش شده کلماتی مانند tutpunjiya, ull-jalull کلمات که متعلق به یک مفتون جهانی که در آن حتی slights کشت داده شدند و داستان خود را به من یادآوری از کسانی که فراموش نشدنی داستان های کوتاه و اغلب عجیب و جالب در اروپا شهر داستان در مورد عشق, حرص و آز و غرور از سرنوشت است که حامل یک نیش در آن دم.

Gulabo Sitabo میانی تا حدودی کمی به خصوص مماس در آن Vijay Raaz به ما طول می کشد و آخرین آن توالی یک بیت meh. این موضوع مرا به یاد رنگ ورو رفته به پایان Shoojit و Juhi در غیر این صورت افسانه Vicky Donor (2012) که در آن صورت کودکان به نوبه خود برای یک گاردن پارتی.

اما این نقص جزئی در یک داستان نوشته شده است که با مهارت و زرنگی از این دست از نویسندگان که آیا فقط التماس اما همچنین سرمایه گذاری آن را با ذاتی جهانبینی و اعتقاد به سیستم از آنچه زندگی است.

Juhi جهان بینی شگفت فمینیستی و wryly طعنه امیز و Gulabo Sitabo است خوابانده شده در آن است. و Juhi شخصیت های لایه لایه و پیچیده و به یاد ماندنی هستند اختصاص داده شده به عالی الهام گرفته از گروه بازیگران است.

فرخ جعفر به ارمغان می آورد ذاتی natkhat-پان و شادی به بگوم که نگه می دارد حتی پس از بازگشت میرزا و لینک آن را دور با اقدامات خود است.

Ayushmman Khurrana که honed garrulous عمل به خود اعتماد به علامت تجاری بسیار خوب در اینجا و او و باچان گزاف گویی کردن هر یک از دیگر مانند طناب بند بازی ماهر هنرمندان. Srishti Shrivastava که نقش Guddo اما یک کشف واقعی. او است که به سادگی آمیزش.

Pia کورنلیوس پروتز قابل توجه هستند و آنها انجام بیش از فقط به آمیتا باچان را میرزا نسبتا بزرگ بینی است. آنها پوشش چهره آشنا از ستاره اجازه می دهد این بازیگر به ظهور.

هر چند خود میرزا هرگز بد آمیتا باچان پذیرای شخصیت درونی و بیرونی زشتی با یک بازیگر فروتنی و اعتماد به نفس از یک هنرپیشه می داند که چقدر دوربین او را دوست دارد. همه بهترین بازیگر نقش اول مرد جوایز ممکن است پست شده به Jalsa, Juhu.

مانند فاطمه محال است که در برابر travails از زمان و مردان را Gulabo Sitabo.

فیلم های کلاسیک, گوهر. بسیار شبیه به کسانی که داستان های دوران کودکی ما هرگز تایر از آن باقی خواهد ماند جذاب کشنده جهان است که مخاطبان را بارها و بارها قدم به جهان خاکی فرو ریختن لایه بردار اما با شکوه فاطمه محل که در آن کودک bakris جست و خیز در مورد, قدیمی, قوز, پیچیده انسان هر چیزی را به اما والا حولی مانند زنان آن گهواره دور و نزدیک را نمودار سرنوشت خود.

“اتوبوس” را به عنوان فوزیه می گوید: اغلب به Baankey, “chidiye حصیر”.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de