چه آموزش آنلاین هنگامی که 56 درصد از کودکان هیچ دسترسی داشته باشید ؟

دهلی نو: حدود 56 درصد از کودکان یافت شد که هیچ دسترسی به گوشی های هوشمند است که به عنوان ابزار ضروری برای یادگیری آنلاین در طول coronavirus ناشی مستند با توجه به یک مطالعه جدید که مورد بررسی 42,831 دانش آموزان در سطح مدرسه.

مطالعه ‘سناریو در میان COVID 19 – Onground شرایط و راه حل های ممکن’ انجام شد حقوق کودک سازمان های غیر دولتی لبخند بنیاد با هدف تجزیه و تحلیل دسترسی به فن آوری است.

یافته های این مطالعه نشان داد که 43.99 درصد از کودکان مورد بررسی دسترسی به گوشی های هوشمند و دیگر 43.99 درصد از دانش آموزان دسترسی به پایه های همراه در حالی که 12.02 درصد دسترسی ندارند یا گوشی های هوشمند و یا پایه های همراه.

در مجموع 56.01 درصد کودکان را متذکر شد که هیچ دسترسی به گوشی های هوشمند این مطالعه گفت.

“در مورد تلویزیون آن اشاره کرد که در حالی که 68.99 درصد دسترسی به تلویزیون, یک تکه بزرگ از 31.01 درصد نیست. از این رو نشان می دهد که با استفاده از گوشی های هوشمند مداخلات برای بهبود نتایج یادگیری است نه تنها راه حل” آن گفت:.

در سطح اولیه آموزش و پرورش (کلاس 1 تا 5) 19,576 کودکان بررسی شد در حالی که در بالا سطح اولیه (کلاس 6 تا 8) 12,277 کودکان بررسی شد. در سطح متوسطه آموزش و پرورش (کلاس 9 تا 10) 5,537 کودکان بررسی شد و در بالاتر از سطح متوسطه (کلاس 11 تا 12) 3,216 کودکان بررسی شد.

این بررسی که بر اساس مطالعه انجام شده با استفاده از دو روش – از طریق تلفن جایی که سازمان های غیر دولتی به خارج از کودکانی که پایگاه داده آن را در حال حاضر—دانش آموزان ثبت نام شده در مراکز آموزش از سازمان های غیر دولتی—و دوم بود از طریق بسیج جامعه آن جامعه کارگران رفت و درب به درب برای دریافت پاسخ.

بررسی های انجام شده در 23 ایالت از جمله دهلی نو, Gujarat, Maharashtra, Karnataka, Tamil Nadu, West Bengal, Andhra Pradesh, Telangana, Uttar Pradesh, Haryana, بیش از یک دوره از 12 روز از 16 آوریل 28 آوریل.

این مستند ناشی از COVID-19 همه گیر در ماه مارس باعث مدارس و کالج ها به حرکت به دنیای مجازی برای آموزش و فعالیت های یادگیری. بسیاری از کارشناسان می گویند شکاف دیجیتال در کشور ممکن است به نوبه خود کلاس های آنلاین به یک عملیاتی کابوس.

طبق آمار رسمی وجود دارد بیش از 35 کرور دانش آموزان در کشور است. آن است که روشن نیست که چگونه بسیاری از آنها از دسترسی به دستگاه های دیجیتال و اینترنت است.

Santanu Mishra, co-founder و اجرایی متولی لبخند بنیاد گفت: این یافته ها به وضوح نشان می دهد که شکاف دیجیتال است که یک چالش واقعی است و چندین روش نیاز به اجرا به تهیه کردن به همه در سراسر کشور.

“به عنوان یک ورزش ما قبل از شروع هر برنامه ما یک پایه مطالعه به درک در زمین چالش به طوری که برنامه های ما را می توانید در کار واقعی و واقعی تغییر دهید. با شروع این بیماری همه گیر زیر نامعلوم مدرسه تعطیل است مهم تر از همیشه به درک وضعیت و چگونه ما می تواند اطمینان حاصل شود که کودکان داده می شود و کیفیت آموزش و پرورش است. از این طریق ما درک می کنیم که ماژول های سفارشی نیاز به ساخته شده مطابق با کانال ارتباطی” او گفت:.

با کلیک بر روی دکن کرونیکل تکنولوژی و علم برای آخرین اخبار و بررسی است. ما را دنبال کنید Facebook Twitter.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de