Illustration for article titled Quaker Oats Will Remove Aunt Jemima Brand From Its Products in Favor of Something ‘Appropriate and Respectful’

عکس: اوا Hambach (خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ)

به نظر می رسد مانند ملی ویژه است که همه این اعتراضات و تظاهرات را در نژادپرستی نظاممند است که تمام شرکت های بزرگ و تکاپوی خود را نشان می دهد “Black Lives Matter” همبستگی و اگر لازم است, نام تجاری جدید تعریف محصولات خود را به مطمئن شوید که آنها نژاد پرستی-منبع رایگان. Quaker Oats چهارشنبه اعلام کرد که آنها را با تغییر نام و تصویر از عمه خود Jemima شربت و مخلوط نان شیرین و پهن چرا که آنها “تشخیص عمه Jemima به ریشه ها بر اساس نژادی کلیشه.”

تبلیغات

از ان بی سی نیوز:

130 ساله با نام تجاری ویژگی های یک زن سیاه و سفید به نام عمه Jemima که در اصل به عنوان یک خنیاگر شخصیت.

این تصویر در طول زمان تغییر کرده است و در سال های اخیر لرزنده حذف “لله” روسری از شخصیت به غیر نافذ رشد نقد است که با نام تجاری تداوم یک نژادپرست کلیشه ای که به تاریخ به روز میشوند. اما لرزنده یک شرکت تابعه از شرکت پپسی گفت: حذف تصویر و نام بخشی از تلاش های این شرکت “برای پیشرفت به سوی برابری نژادی.”

“ما می دانیم عمه Jemima به ریشه ها بر اساس نژادی کلیشه ها” کریستین Kroepfl معاون رئیس جمهور و رئیس بازاریابی افسر لرزنده غذاهای آمریکای شمالی گفت: در آزادی مطبوعات. “همانطور که ما برای پیشرفت به سوی برابری نژادی از طریق چند طرح ما نیز باید یک نگاه سخت در نمونه کارها ما را از برندها و اطمینان حاصل شود آنها منعکس کننده ارزش های ما و دیدار ما مصرف کنندگان انتظارات است.”

Kroepfl گفت: این شرکت کار می کرد به “به روز رسانی” با نام تجاری به “مناسب و محترمانه” اما آن را متوجه این تغییرات کافی نیست.

تبلیغات

علاوه بر تغییر عمه Jemima نام تجاری Quaker Oats اعلام کرد که آن اهدا خواهد شد حداقل 5 میلیون دلار طی پنج سال آینده “برای ایجاد معنی دار حمایت مداوم و تعامل در جامعه”—که احتمالا نمی تواند یک vaguer توضیحات از چه کسی یا چه چیزی آنها را به اهدای…اما هر چه.

در مورد هر اگر شما هنوز هم در برخی از “هی چه معامله بزرگ است ؟ آن را فقط شربت!” گه خواننده و ترانه سرا کربی Maurier انجام یک کار مناسب و معقول از توضیح در Tikعین تصویری که در آن او اجازه می دهد تا آن را شناخته شده است که “سیاه زندگی توجه مردم حتی بیش از صبحانه است.”

با توجه به NBC, Quaker Oats گفت: از آن خواهد شد اعلام نام جدید برای محصولات خود را در تاریخ بعد و بسته بندی جدید ظاهر خواهد شد زمانی در پاییز.

تبلیغات

آن را به خوبی ببینید که لرزنده جو و دیگر شرکت ها شروع به درک که کاریکاتور نیست آنچه که ما باید در ذهن داشته باشیم هنگامی که ما می گویند “نمایندگی مهم است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de