کرم گندم می پیوندد Quaker Oats و مریخ در بررسی بسته بندی با توجه به نژادپرست تصاویر

Category: کیمیا | No comments


Illustration for article titled Cream of Wheat Joins Quaker Oats and Mars in Reviewing Packaging Due to Racist Imagery

عکس: شاتر

در جایی من تصور وجود دارد که یک مرد در کامپیوتر خود را کاملا کبود در این واقعیت است که عمه Jemima و عمو بن را تغییر مارک های خود را با توجه به تداوم نژادپرستانه تصاویر. که در حال رفتن به دیوانه در اخبار, کرم گندم اتحاد پیوست آن علامت های تجاری در reevaluating بسته بندی آن.

تبلیغات

نورد سنگ گزارش که B&G, غذاهای صاحب کرم از گندم نام تجاری راه اندازی شده “فوری نقد و بررسی” به نام تجاری بسته بندی. کرم گندم طلسم که اگر من آن را نگه داشتن یک باک من تنها شناخته شده به عنوان “کرم گندم مرد” است که بر اساس شخصیت Rastus. Rastus یک شخصیت است که به نظر می رسد در چند خنیاگر نشان می دهد در سراسر 1800s. نام Rastus بود و حتی به عنوان یک نژادی لکه دار کردن. شخصیت حذف شد از کرم گندم بسته بندی در سال 1925 و با جایگزین یکی که به نظر می رسد قابل ملاحظه ای مشابه است.

“B&G, غذاهای, Inc. امروز اعلام کرد که ما در آغاز بررسی فوری کرم گندم نام تجاری بسته بندی. ما درک می کنیم نگرانی وجود دارد با توجه به تصویر آشپز و ما متعهد به ارزیابی ما بسته خواهد شد و فعالانه در اقدامات برای اطمینان حاصل شود که ما و مارک های ما نمی سهوا منجر به نژادپرستی نظاممند” B&G غذاهای گفت: در بیانیه منتشر شده به سنگ نورد.

تبلیغات

در چهارشنبه Quaker Oats ساخته شده مشابه تصمیم گیری در رابطه با آن پسر Jemima به نام تجاری. با نام تجاری نام مشتق شده است خنیاگر آهنگ “Ol’ عمه Jemima.”

خوب میشم بین که و کرم گندم من کاملا مطمئنم که صبحانه است و نژادپرست ترین وعده غذایی روز است. ما به عنوان یک جامعه ممکن است نیاز به نگاه فقط pivoting به صبحانه.

G/O رسانه ها ممکن است یک کمیسیون

“ما می دانیم عمه Jemima به ریشه ها بر اساس نژادی کلیشه. به عنوان ما برای پیشرفت به سوی برابری نژادی از طریق چند طرح ما نیز باید یک نگاه سخت در نمونه کارها ما را از برندها و اطمینان حاصل شود آنها منعکس کننده ارزش های ما و دیدار ما مصرف کنندگان انتظارات است.” یک Quaker Oats هرزه در بیانیه ای گفت. این شرکت ساخته شده است یک تعهد برای اهدای 5 میلیون دلار در پنج سال “به ایجاد معنی دار حمایت مداوم و تعامل در جامعه” است که فوق العاده مبهم است.

عمو بن برنج نام تجاری است که شرکت مادر است که مریخ حتی در عمل. “همانطور که ما گوش دادن به صدای مصرف کنندگان به خصوص در جامعه و به صدای همکاران ما در سراسر جهان, ما می دانیم که یکی از راه های ما می توانید انجام دهید این است که در حال تحول عموی بن تجاری از جمله بصری آن هویت نام تجاری” برنج شرکت در بیانیه ای گفت.

تبلیغات

آنچه مرا شگفت زده می کند که آن زمان نزدیک به یک ماه از مردم در اعتراض به نژادپرستی نظاممند برای متقاعد کردن شرکت های که با استفاده از کثافت مشتق شده از تاریخ کثیف از minstrel نشان می دهد شاید نبود حرکت می کند.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>