صحبت کردن با صدای بلند و گفتن هیچ چیز: Unilever حمله خواهد کرد “عادلانه” و “دوست داشتنی” از آن نام تجاری—اما همچنان به فروش پوست روشن محصولات

Category: کیمیا | No comments


Unilever has pledged to remove the words “Fair” and “Lovely” from its products and branding, but say they won’t change the products’ lightening formulas.

Unilever متعهد شده است برای حذف واژه “عادلانه” و “دوست داشتنی” از محصولات و نام تجاری اما می گویند که آنها نمی خواهد تغییر محصولات روشن فرمول.
عکس: Manju Mandavya (شاتر)

موجب افزایش توجه به نژاد پرستی و نژادی عدالت برندها در تمام صنایع باید درهم به انجام کار درست توسط مصرف کنندگان است. در این میان شرکت Unilever که به تازگی متعهد شدند که بیش از 1 میلیون دلار در کمک های مالی به عدالت اجتماعی سازمان.

تبلیغات

اما چند ملیتی کنگلومرا که صاحب کبوتر پالمولیو و اورآل ساخته شده است بسیار بیشتر از آن است که هاوکینگ پوست سفید محصولات به مصرف کنندگان از رنگ در سراسر جهان است. در حال حاضر, BuzzFeed گزارش می دهد که Unilever عهد کرده است به trike واژه “عادلانه” و “دوست داشتنی” از آن پوست روشن محصولات.

“ما متعهد به مراقبت از پوست نمونه کارها که شامل تمام پوست های روشن, جشن تنوع و زیبایی” شرکت گفت BuzzFeed, در بیانیه ای. “همین دلیل است که ما در حال از بین بردن این کلمات ‘انصاف’, ‘سفید’ و ‘روشن’ از محصولات و تغییر Fair & Lovely نام تجاری است.”

تبلیغات

اما گرفتن وجود دارد: وجود دارد هیچ برنامه ای برای تغییر واقعی فرمول از محصولات خود این شرکت گفت: BuzzFeed. این تغییر به طور انحصاری و به معنای واقعی کلمه در نام تنها.

استانداردهای زیبایی در سراسر جهان ثابت هستند به رنگ پوست; در بسیاری از nonwhite کشورها زنان و femmes خاص درونی اند این ایده که سفیدی یا نزدیکی به آن است—بخشی با زیبا بودن. به عنوان BuzzFeed, یادداشت های این محصولات سفید کننده به خصوص در کشورهایی مانند هندو اندونزی و چین و نیجریه و غنا که در آن تقاضای بالا ساخته شده است که آنها در همه جا. در همه این کشورها تشنگی برای سبک پوست است ثابت برای سفید برتری اما در برخی از مناطق این اولویت برای پوست روشن نیز عمیقا ریشه در classism و تاریخ استعماری که در آن پوست تیره تر شد نشانگر کم پرداخت های کشاورزی کار می کنند.

G/O رسانه ها ممکن است یک کمیسیون

آفتابی Jain, رئيس جمهور از زیبایی و مراقبت های شخصی در Unilever, خطاب به شرکت مجرمیت در تقویت سمی و خطرناک در مورد ایده های زیبایی و سفیدی است.

تبلیغات

“ما می دانیم که استفاده از کلمات ‘عادلانه’, ‘سفید’ و ‘نور’ نشان می دهد منحصر به فرد ایده آل از زیبایی است که ما نمی فکر می کنم درست است و ما می خواهیم به این آدرس” جین گفت. “همانطور که ما در حال تحول راه است که ما ارتباط برقرار پوست مزایای محصولات ما که تحویل درخشنده و حتی پوست آن نیز مهم است برای تغییر زبان استفاده می کنیم.”

تمرکز بر زبان elides واقعی, مواد اثرات عادلانه “و” محصولات. Unilever گفت BuzzFeed که محصولات خود استفاده نمی کند دو از سمی ترین و شایع پوست کننده موهیدروکینون و سفید کننده (هیدروکینون has been banned حداقل سه کشور آفریقایی برای آسیب های آن علل به بدن). اما جین بیانیه همچنین رنگی اظهار داشت: قول می دهم از این محصولات: تمرکز بر روی محصولات توانایی حتی پوست تن و آن را “درخشنده” بدون ذکر سفید اثر بر روی پوست است. در اینجا او صحبت شناخته زیبایی حسن تعبیر: به عنوان جنوب چین صبح پست گزارش داد اوایل این سال برندها خواهد شد برچسب “سفید” محصولات “روشن” یا “روشن.”

تبلیغات

یونیلور در حرکت است و به گفتن آن را به عنوان ناامید کننده است: تا زمانی که colorism وجود دارد کنگلومرا هنوز هم می ایستد را به مقدار زیادی از پول. و اگر یونیلور محصولات با موفقیت روشن کردن پوست و از آنها به عنوان متعهد به انجام برای سال, سپس آن را می توانید در ادامه به سرمایه گذاری در آن احساسات, در حالی که عموم ذکراست که آنها هرگز تبلیغ نژاد پرستی یا سفید برتری.

در این راه خود را حرکت اخیر نیز اتصالات: تغییر ظاهر خود را اما هیچ کاری برای تغییر در داخل ؟ برای تلفن های موبایل در مورد سفید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>