به عنوان ویروس محدودیت سهولت حمل و شگفتی را سواران دوباره ؟

برای جان McManus یک تقلیل در خدمات حمل و نقل به دلیل coronavirus یک ناراحتی جزئی.

سنت پل tech کارگر متکی به خط سبز خود را برای رفت و آمد روزانه اما نور-راه آهن و اتوبوس ساعت بوده است مقایسه میان COVID-19 شیوع. با ساعت محدود “اگر شما از دست یک قطار شما به نوعی پیچ شما باید صبر کنید دیگر به صورت یک بعدی” McManus گفت: به تازگی با یک شانه را بالا انداختن.

اما حمل و نقل مترو مقامات بدانم چگونه حمل و نقل عمومی در شهرهای دوقلو را بهبود می یابند پس از coronavirus تهدید را برطرف می کند. و به عنوان مسافران رشد عادت کرده اند به کار از خانه و اوج پاکیزگی خواهد شد و تقاضا برای خدمات حمل و نقل را برای همیشه تغییر دهید ؟

“ما انتظار بازگشت تدریجی ridership به عنوان فرماندار دستورات نرم و به عنوان نیروی کار به تدریج بازده” گفت: مترو حمل و نقل عمومی مدیر وس Kooistra.

دراز مدت “ما باید برای نشان دادن [مردم] حمل و نقل امن است” Kooistra اضافه شده است. “ما می توانید انجام تمام صحبت ما می خواهیم اما این قطعا افزایش نگرانی های مردم.”

هنگامی که شیوع بیماری در زمان برگزاری در فصل بهار تعداد زیادی از مردم در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی فرو برد در شهرهای دوقلو و فراتر از آن.

همانطور که از ژوئن 19 کلی ridership پایین بود 69% — با تقاضا برای خدمات اتوبوس کاهش 62 درصد آهن نور 80% و Northstar راه آهن رفت و آمد 98% است. نقطه روشن به نظر می رسد اندکی سربازان ارتش به تازگی در تقاضا برای اتوبوس محلی خدمات Kooistra گفت: در اخیر شورای شهر نشست.

به عنوان سرایت گسترش حمل و نقل مترو قطع سرویس ساعت افزایش تمیز کردن در اتوبوس, قطار و ایستگاه های محدود تعدادی از مسافران در اتوبوس و محدود سفر به آن ضروری مانند کار رفت و آمد و هجوم به فروشگاه مواد غذایی و یا قرار ملاقات های پزشکی.

اخیرا مترو حمل و نقل شروع به آزمایش کارکنان درجه حرارت. تا کنون 41 کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 اما هیچ مرگ و میر گزارش شده است.

عطسه سپاه پاسداران در حال نصب هستند برای محافظت از رانندگان در اتوبوس که لازم نیست دائم موانع حفاظت از آنها. این اجازه خواهد داد که پردازنده کرایه مجموعه دوباره یک عمل است که به حالت تعلیق در آمد با اجباری عقب-درب شبانه روزی. معلوم نیست چقدر کرایه درآمد غوطه ور است از ماه مارس است اما حمل و نقل مترو توصیف کرده است کاهش ناگهانی.

به کمک آب و چالش های مترو حمل و نقل دریافت $214 میلیون دلار از دولت فدرال مراقبت قانون را عامل بخشی از $25 میلیارد دلار کمک مالی در سراسر کشور. این معلوم نیست که آیا دولت فدرال بیشتر پول در آینده است.

علاوه بر این ناآرامی ها پس از مرگ جورج فلوید باعث حمل و نقل مترو به تعلیق سرویس تا یک هفته به “محافظت از سواران و اپراتورها.”

این فلوید مربوط به تظاهرات متمرکز در دالان حمل و نقل دریاچه خیابان دانشگاه و خیابان منجر به آسیب به حدود 100 پناهگاه اتوبوس. آن را در مورد هزینه $1.9 میلیون دلار برای تعمیر آنها تلاش است که به صورت جدی آغاز شد هفته گذشته است.

همه گیر و ناآرامی های مدنی آمده است در زمانی که مترو, حمل و نقل عملیات در حال حاضر جذب افزایش یافته و موشکافی در میان قانونگذاران دولت احساس خطر در افزایش سطح جرم و جنایت جدی در سبز و آبی نور-خطوط راه آهن. اما به عنوان سرایت در زمان برگزاری اقدامات در کنگره برای بهبود ایمنی مسافر fizzled.

در حال حاضر یک چالش پایدار برای سیستم های حمل و نقل خواهد بود جذب حفظ سواران به برابر شده است.

“مردم در حال, ترس, دلیل خوب” گفت: پل Skoutelas, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت آمریکایی حمل و نقل عمومی انجمن. “حمل و نقل شده است یک صنعت ضربه سخت توسط مردم تمایل به استفاده از این سیستم بسیار شبیه به رستوران سینما و ورزش حرفه ای” استادیوم.

“تا زمانی که وجود دارد یک واکسن مردم خواهد بود بسیار با احتیاط,” Skoutelas گفت. “ما در حال گرفتن هر احتیاط برای پاکیزگی اما [مسافران] را به انجام بخشی خود را با پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله.”

“ما هنوز هم به دنبال یک مطالعه علمی نشان می دهد که حمل و نقل نا امن است” گفت: مریم مورس Marti, مدیر اجرایی حرکت مینیاپولیس. در شهرهای با تراکم بیشتر “شما نمی شنیدن گزارش می دهد که حمل و نقل نا امن است. بنابراین آینده حمل و نقل واقعا بستگی به گرفتن جواب از منابع مشروع علم است.”

یکی دیگر از ناشناخته برای سیستم های حمل و نقل این است که آیا راه دور است که در اینجا به ماندن بگیرید. یک بررسی اخیر در میان 825 حمل و نقل مترو کاربران یافت 58 درصد در حال حاضر کار از خانه. در مورد ایمنی در حدود نیمی از آنها بودند خنثی و یا بعید است که به سوار شدن حمل و نقل بدون دسترسی به یک COVID-19 واکسن.

“ما می دانیم که حمل و نقل بازار تغییر خواهد کرد” Kooistra گفت. “ما انتظار داریم کارفرمایان به معرفی محل کار تغییرات متناوب مانند برنامه کار و ادامه teleworking.”

اما به عنوان Amity پرورش از شهرهای دوقلو حمل و نقل سواران اتحادیه که نشان دهنده مسافران اشاره می کند: “ما سیستم حمل و نقل نیست و فقط برای رفتن به محل کار و بازگشت.”

عمده فروشی اختلال در حمل و نقل است زمان مناسبی برای تجدید نظر چه گسترده تر سیستم های حمل و نقل کار در راه است که بهتر در خدمت مشتریان آلیس گفت: گراسمن ارشد تحلیلگر سیاست در Eno مرکز حمل و نقل در واشنگتن که شامل یکپارچه سازی دوچرخه, پیاده روی و بیشتر در اتوبوس خطوط به بهبود تحرک.

گراسمن اشاره می کند که حمل و نقل ridership شده است رو به کاهش برای سال — و که در مورد مترو در حمل و نقل بیش از حد.

“این چیزی است که ما نیاز به حل هر حال” او گفت:.