پس از جورج فلوید مرگ در جنوب مینیاپولیس, می پرسد: چه کسی 38 و شیکاگو متعلق به ؟

کشیش Curtis Farrar نمی خواهم خود را به ساخت کلیسا در 38 خیابان و خیابان های شیکاگو.

وجود یک ساختمان او دوست داشت بیشتر در جنوب ، اما این یکی در دسترس بود به طوری که در گوشه جنوب غربی او باز در سراسر جهان توسعه برای مسیح, که در آن او باعث شده است که خدمات برای آخرین 38 سال.

در حال حاضر Farrar معتقد است که مداخله الهی است که کلیسای او به پایان رسید تا فقط قدم دور از این جنوب مینیاپولیس گوشه ای که در اواخر ماه مه جورج فلوید دوخته بود به زمین توسط افسران پلیس و دچار نهایی خود را بکشید.

“من اعتقاد دارم که خدا کاشته من اینجا” Farrar گفت: به تازگی. “این یک رویداد در 38 و شیکاگو باعث شد تمام جهان را متوجه ما نیاز به تغییر است.”

Farrar کلیسای شاید طولانی ترین عامل موسسه در تقاطع که فلوید پس از مرگ تبدیل به محل تظاهرات یادبود و یک nonstop زیارت از بازدید کنندگان از خارج از شهرستان های آینده برای ادای احترام خود را. آن را هنوز هم بسته به ترافیک و از همه طرف آن کسب و کار جبهه ها پوشش داده شده با تخته سه لا نقاشی گل و پهن اطراف موقت میدان تجلیل فلوید.

سمت جنوب ساکنان در حال حاضر شروع به اشفتگی فکری موقتی آنها چه امید را تبدیل به یک دائم یادبود در 38 و شیکاگو است. با آن آمده است یک بحث جدی در مورد گذشته و حال و آینده از تقاطع — و فقط که به آن تعلق دارد.

تاریخچه نرخ پیمان

روز پس از فلوید کشته شد این تیم در نقشه برداری تعصب رفت و برگشت به نقشه های خود را از 38 و شیکاگو است. در سال های اخیر پروژه شناسه نژادی پیمان اضافه شده توسط توسعه دهندگان املاک و مستغلات در نیمه اول قرن 20 است که مانع از فروش و یا اجاره نامه از زمین به مردم رنگ هل دادن مردم سیاه و سفید از محله ها و تفرق شهرستانها در سراسر کشور.

مطمئن شوید به اندازه کافی یک خوشه از پیمان اضافه شد در بسیاری جنوب غربی تقاطع در اواخر 1910s از جمله که در آن Farrar کلیسای در حال حاضر نهفته است. کیرستن Delegard مدیر پروژه های نقشه برداری تعصب تفسیر آن را به عنوان یک “بافر” است که از هم جدا سفیدتر محله های شرق خیابان های شیکاگو از “قلب سیاه مینیاپولیس در سمت جنوب.”

کسانی نژادی پیمان شد غیرقابل اجرا توسط دادگاه عالی ایالات متحده در سال 1948. که نقطه 38 و شیکاگو تا به حال تبدیل شدن به یک “رقابت منطقه” Delegard گفت.

امروز این تقاطع به عنوان یک محور در بیشتر راه بیش از یک. آن است که توسط دو متفاوت اعضای شورای شهر و نقطه جلسه برای چهار محله: مرکزی, برایانت Bancroft و Powderhorn پارک.

اطراف آن جامعه نیز تغییر کرده است بیش از چند دهه. دیرینه ساختمان ها و مدارس با خاک یکسان میشن و خانه تبدیل شد و بیش در طول رکود اقتصادی ، مرکزی و برایانت تاریخی سیاه و سفید محله در حال حاضر مخلوط با اکثریت سفید و لاتین ساکنان.

مرجان Sirdar یک سازمان جامعه زندگی می کند که در برایانت (آرکانزاس) محله گفت: 38 و شیکاگو هنوز هم به عنوان مرز او معتقد است متعلق به جامعه سیاه و سفید بود که تحت فشار قرار دادند بیش از سال است.

“شیکاگو بود تقسیم به همین دلیل است که 38 و شیکاگو بوده است مبارزه ، از آن جایی که تاریخی سفید و تاریخی جامعه سیاه و سفید, دیدار,” او گفت:. “این یک نبرد برای زمین آن می رود پشت 400 سال در این قاره است.”

مشکلات با جرم و جنایت

اگر چه مردم در اطراف 38 و شیکاگو را تغییر ساختمان عمدتا ماند همان.

هنگامی که همسایه ها و صاحبان کسب و کار صحبت می کنند در مورد آنچه که شده است وجود دارد, طولانی ترین, همان سه نام پاپ آپ: در سراسر جهان توسعه برای مسیح SuperAmerica و جام مواد غذایی. (ساختمان های خود را حتی در خدمت همان اهداف در طول سال; در دهه 1930 جام غذاهای یک داروخانه و SuperAmerica یک استاندارد ایستگاه های خدمات.)

Ausar Lovestar افتتاح ارتباطات بی سیم کسب و کار در تقاطع در سال 1994 برای اولین بار در یک فضا متعلق به جام غذاها و بعد از آن در سراسر 38 خیابان. تیراندازی خرید و فروش مواد مخدر و دیگر غیرقانونی اعمال شايع شد در طول سال های بسیاری از آن را در اطراف محور جام غذاهای, او گفت:. همسایه گفت: مسدود شد, مرکز فعالیت باند.

“بسیاری از مردم خودداری از آمدن به این منطقه به عنوان سال رفت و دلیل آن بیشتر شد خشونت” Lovestar گفت. در یکی از مشخصات بالا مورد در سال 2007 علامت Loesch شد ضرب و شتم به مرگ در خارج از فنجان مواد غذایی پس از دوچرخه سواری به تقاطع و به اتهام تلاش برای خرید نرم افزار.

در طول سال در این شهر و محله سازمان مشغول به کار برای پایین آوردن جرم و تغییر ظاهر تقاطع. شهر تحت فشار قرار دادند کمک های مالی برای کسب و کار برای ارتقاء علائم و نمای. همسایگان با تاکید بر هنر و شهرستان کمک خیابان های شیکاگو آتش مرکز هنر به حرکت به یک سینما در کنار جام مواد غذایی.

“[این] مخالف بود از بالای شهر” گفت: الیزابت Glidden, سابق, شورای, عضو, برای این منطقه است. “در بالای شهر آنها در تلاش برای کنترل رشد. در 38 و شیکاگو آن را بیشتر در مورد جذب سرمایه گذاری و تبیین چشم انداز این منطقه است.”

حدود ده سال پیش سرمایه گذار مایک Stebnitz خریداری ساختمان به طور مستقیم در کنار SuperAmerica که نشسته بودند تا حد زیادی خالی برای چند دهه.

“پس از 10 ساعت 38 و شیکاگو یک روح شهر” Stebnitz که در حال حاضر در فلوریدا زندگی می کند به یاد می آورد. “اگر وجود دارد, بارش برف خواهد بود وجود دارد بدون اختلال در برف به بالا و پایین خیابان. این بود که آرام است.”

یکی یکی او بازسازی این فضاهای تجاری و آورد در کسب و کارهای کوچک از جمله کافی شاپ و استودیو عکس. برخی از کشورهای همسایه از جمله Sirdar بازدید دخالت خود را به عنوان بیشتر gentrification. اما Stebnitz و دیگران بودند با افتخار به دیدن زندگی آینده را به تقاطع.

“من باور وجود دارد که من تا به حال کسی که راه رفتن و متهم کردن من از انجام کاری hideously اشتباه نسبت به gentrification چون من قرار دادن گل در مقابل ساختمان” Stebnitz گفت. “من نمی خواهم به زندگی در جهانی مانند آن.”

 

Stebnitz ساختمان ها مانند دیگران در تقاطع دوباره سوار کردن. مردم راه رفتن بالا و پایین پیاده رو, خواندن خط خطی در حمایت از فلوید و در برابر پلیس که پوشش تخته سه لا.

در یک هفته اخیر شب, عضو شورای Andrea جنکینز میزبانی یک نشست مجازی با سمت جنوب ساکنان مشترک دیدگاه های خود را در تقاطع آینده. برخی می خواستم دائمی میدان. می خواهید دیگران آن را به باقی می ماند بسته به ترافیک.

“من نفرت فکر رانندگی بیش از یک منطقه مقدس و این چیزی است که این کرنر تبدیل به” یکی از همسایه ها گفت.

جنکینز و دیگران گفتند که مانند یک “شفا نژادی مرکز” که در آن مردم می تواند مشاهده و یادگیری در مورد حرکت به سوی نژادی عدالت آغاز شد که با فلوید را کشتن.

“به من که تقاطع روح شهر” جنکینز در مصاحبه ای گفت:. “و من فکر می کنم هیچ وقت بیشتر از حال حاضر نشان می دهد که. آن را در واقع در حال حاضر روح از کشور به دلیل اتفاقاتی که دیدم جورج فلوید را آخرین نفس خود را به رهبری یک جنبش برای زندگی است که شامل تمام جهان است.”

قبلی شب Farrar رهبری یک مطالعه کتاب مقدس در داخل کلیسا خود را. بیش از 40 نفر گوش به عنوان Farrar لباس پوشیدن و در یک قهوه ای تی شرت یقه دار و شلوار کتانی موعظه در مورد آنچه که برای رسیدن به تقاطع.

“خدا در حال آماده شدن برای انجام کاری — من نمی دانم چه به این گوشه,” او گفت: عبادت. “من می دانم که او از ما انتظار دارد که یک بخش بزرگ در آن است چرا که او می دانست که این کلیسا در اینجا بود.”

 

 

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de