پدرم rebrands ‘Fair & Lovely’ به عنوان ‘تب و تاب بودن و دوست داشتنی’ در میان بحث در colourism

FMCG عمده Hindustan Unilever (پدرم) در روز پنج شنبه گفت: این rebranded محبوب خود محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری Fair & Lovely عنوان “تب و تاب بودن و دوست داشتنی’ پس از حذف کلمه عادلانه در نام آن است. با توجه به این شرکت آن است که مصرف بیشتر شامل چشم انداز مثبت زیبایی که معرفی تب و تاب بودن و دوست داشتنی — نام جدید برای نام تجاری.

در ضمن مردان طیف وسیعی از محصولات خود را خواهد شد به نام “براق & خوش تیپ’, پدرم در بیانیه ای گفت.

“در طول چند ماه آینده تب و تاب بودن و دوست داشتنی خواهد بود در قفسه و آینده نوآوری ارائه خواهد شد در این گزاره” گفت: پدرم در یک بیانیه است.

پیش از این در ژوئن 25 به پدرم اعلام کرده بود حذف کلمه ‘عادلانه’ از محبوب خود محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری ‘Fair & Lovely’ با استناد به چشم انداز خود را برای اتخاذ یک رویکرد جامع برای زیبایی. این شرکت تا به حال نسبت به حرکت به آن rebranding ورزش و گفت: این امر به دنبال مصوبات قانونی.

به عنوان بخشی از تغییر علامت تجاری, پدرم نیز اعلام یک نام جدید برای Fair & Lovely Foundation, راه اندازی در سال 2003 به ارائه کمک هزینه تحصیلی برای زنان به کمک به آنها را به دنبال خود آموزش و پرورش در این بیانیه گفته بود.

پدرم یک شرکت تابعه از انگلیسی-هلندی چند ملیتی شرکت Unilever, PLC, تا به حال با نزدیک شدن به کنترل کلی از طراحی ثبت اختراع و علامت تجاری به نام “تب و تاب بودن و دوست داشتنی’ ثبت شده است.

چندین مارک های لوازم آرایشی شده اند تحت اسکنر بیش از محصولات خود را که ترویج پوست و انصاف و به صورت كليشه اي نژادی, انواع, که تشدید بیشتر در پی ‘Black Lives Matter’ جنبش در غرب است.

به تازگی ایالات متحده بهداشت و درمان و FMCG غول جانسون و جانسون (J&J) را متوقف کرده است و فروش آن در پوست-کرم های سفید در سطح جهان از جمله هند است.
فرانسوی مراقبت شخصی ساز لورئال گروه همچنین در هفته گذشته گفت: آن را رها کلمات مانند “سیاه و سفید/سفید نمایشگاه/انصاف نور/روشن” از همه آن محصولات مراقبت از پوست.

امامی اشیاء حرکت برای تغییر نام

صفحه اصلی-رشد تکنولوژی اطلاعات شرکت امامی با مسئولیت محدود اما به شدت اعتراض به Hindustan Unilever تغییر علامت تجاری آن مردان و طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست به عنوان “تب و تاب بودن & خوش تیپ’ ادعا علامت تجاری حقوق بیش از این نام.

امامی همچنین اشاره کرد در نظر گرفتن اقدام قانونی به عنوان آن را در حال حاضر تغییر آن مردان و انصاف و کرم را به نام ‘امامی درخشش & خوش تیپ’.

“ما شوکه به یاد پدرم تصمیم به تغییر نام آن مردان محدوده Fair & Lovely عنوان “تب و تاب بودن & خوش تیپ’. امامی با مسئولیت محدود سازنده ‘نمایشگاه و خوش تیپ’ نام تجاری مردان نظافت محصولات رهبر بازار در مردان و انصاف و کرم با حقوقی مالکیت علائم تجاری” سعید امامی, در بیانیه ای.

کلکته-بر اساس گروه گفت که “اگر چه شوکه” است اما نه شگفت زده به یاد داشته باشید پدرم را “ناعادلانه عمل کسب و کار است که شایع شده است بارها و بارها به ما آسیب, تصویر نام تجاری”. این شرکت خواهد شد مشاوره حقوقی آن کارشناسان برای رسیدگی به این مسائل بیشتر به آن اضافه شده است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de