#BlackoutDay2020: چرا شده است وجود دارد هرگز زمان بهتری برای خرید سیاه و چرا سازندگان توجه بیش از حد


Black Wall Street and N Greenwood Avenue and Archer street signs in Tulsa Okla.

سیاه وال استریت و N گرین خیابان و آرچر نشانه های خیابانی در تولسا Okla.
عکس: Svineyard (شاتر)

با تمرکز اصلی بر روی سیاه و سفید متعلق به کسب و کار پس از تاسیس ما در اینجا در تب و تاب بودن تا مسلما ما گاهی اوقات فراموش کرده ام بقیه جهان گرفتار نشده به چه غنی و متنوع و با کیفیت بالا ارائه شده از کارآفرینان می تواند باشد. #BlackoutDay2020 با هدف تغییر است که به عنوان هر کس—نه فقط ما مردمی و خانواده—تشویق به صرف جولای 7 خرید تنها از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار.

تبلیغات

در حالی که مفهوم جدید نیست زمان شاید هرگز بهتر نه تنها سیاه و سفید کارآفرینی بازار پررونق شده است در خرده فروشی در سال های اخیر, اما, اخیر, Black Lives Matter شورش همراه با رکود اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر ایجاد کرده اند بی سابقه ای به تمرکز بر روی راه برای حمایت از سیاه و سفید, کسب و کار خاص است. ارائه شاید مختصر و جامع توضیح از روز و بالقوه آن تاثیر پیچیده گزارش:

در جولای 7, 2020, #BlackoutDay2020 با هدف متحد کردن مردم سیاه و سفید در همبستگی اقتصادی از طریق یک کمپین تشویق شرکت کنندگان به حمایت از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار به طور انحصاری است. مشابه دیجیتال تظاهرات در طول سال یعنی #BuyBlack و #BankBlackتاسیس شدند به محدود کردن شکاف ثروت و گردش منابع در درون جامعه خود ما. رهبران مانند مارکوس Garvey, بوکر تی واشنگتن و دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور دفاع و پشتیبانی این وسایل نقلیه از سرمایه داری که پایه و اساس تمام مرفه سیاه جوامع از جمله سیاه و سفید وال استریت در Tulsa, اوکلاهما, Jackson بخش در ریچموند, ویرجینیا, و دیگران.

امروز هر چند تعداد بی شماری از شرکت های بزرگ نام و موقعیت خود را به عنوان متحدان سیاه جامعه با اهدای میلیونها نفر به سازمان های غیر انتفاعی آینده #BlackoutDay2020 پتانسیل اصلاحات سفید-تحت سلطه نظام اقتصادی.

تبلیغات

این مجله دیجیتال می رود به توضیح است که این روز را نباید با افکار 2015 را #TheBlackoutایجاد شده توسط سیاه و سفید, وبلاگ Tumblr, هنردوستان مریخ سباستین T شهرداری سبز و Nukirk “یک 24 ساعت دیجیتال جشن سیاهی با استفاده از عکس های سلفی به نمایش گذاشتن جامعه زیبایی غرور و تاریخ است.” در حالی که در ادامه تلاش های خود در سال های پس از سباستین سبز و Nukirk درگیر نیست با روز سه شنبه به ابتکار سبز با داشتن ترک برند) اما آنها با این وجود تا به حال برای ایجاد تمایز روشن برای پیروان با توجه به قابل فهم سردرگمی بین این دو و خیلی co-امید بستن از نام تجاری و قصد.

با وجود تاسف حک و این بی میلی, سباستین و Nukirk به نظر می رسد حمایت از #BlackoutDay2020 ابتکار سازمان خاموشی ائتلاف بنیانگذار Calvin شهید به عنوان “یک روز رسانه های اجتماعی کمپین همبستگی اقتصادی به مبارزه نژادی و بی عدالتی” می نویسد پیچیده است. این مراسم در سایت که در آن پیروان می توانید ثبت نام برای شرکت می گوید ماموریت آن “است که به ایجاد یک جامعه بین المللی همبستگی اقتصادی و آگاهی ملی متحد در اطراف ما تجربه مشترک و اصل و نسب به عنوان آزاد مردم آمریکا.” چه چیزی بیشتر: این برای اولین بار از بسیاری از به عنوان شهید گفت هوستون KHOU-11.

تبلیغات

“من معتقدم که ما معتقدیم که اگر ما متحد مردم به اندازه کافی برای یک روز به خود را صرف دلار آن تاثیر را در اقتصاد و آنها را متوجه او گفت:” با استناد به این 2018 نیلسن گزارش که مصرف کنندگان صرف حدود 1.2 تریلیون دلار در سال است.

“اگر شما باید صرف یک دلار” شهید افزود: “صرف آن را با یک کسب و کار تنها. ما در حال ساخت یک ابزار شما قادر خواهید بود تا به فروشگاه در هر نقطه از کشور با کسب و کار است.”

تبلیغات

شهید مبارزات انتخاباتی به ویژه به دست آورد حمایت از رپر-کارآفرین T. I. شده است که ترویج رویداد خود را در سراسر شبکه های اجتماعی است. و در حالی که هیچ کس هیچ ایده اگر شهید آگاه بود از این موجود جنبش توسط سباستین و Nukirk اولیه سازندگان از هشتگ #BlackoutDay هستند با این وجود در حمایت از تلاش های چند توییت از سباستین نشان می دهد این تلخ و شیرین.

تبلیغات

سباستین ادعا نمی کند به ایجاد اصطلاح “خاموشی” اما البته این داستان ما متاسفانه قبل از شنیده. در میان واضح است که پذیرش گسترده از این واژه و هشتگ #BlackGirlMagic ساخته شده است که راه خود را در همه چیز از ما در محاوره گفتار به عمده برند های اصل, و گوگل از بودن نکردم CaShawn تامپسون در توییتر و مسلما با الهام از یک عبارت در جوآن مورگان 1999 مانیفست زمانی که Chickenheads به خانه می آیند به جای شب بسر بردن: زندگی من به عنوان یک هیپ هاپ فمینیستی.

تبلیغات

و همانطور که قبلا اثبات شده هر دو چیز می تواند درست باشد: یک حرکت به بالا بردن Bعدم زندگی می کند و تاثیر می تواند به طور همزمان و از قضا پاک کردن آن مؤلف. در حالی که لطف حمایت از یک تلاش است که امیدوارم درایو شرکت کنندگان به وب سایت های ما خرید سیاه و سیاه من رسید (ما نیز همیشه توصیه Shoppe, سیاه, Blk + Grn و Marjani زیبایی به عنوان سیاه و سفید متعلق به بازارهای آنلاین مناسب برای توقف همه سیاه خرید).

و پس از آن وجود دارد گزینه صرف نه در همه و سیاه و سفید تبدیل قدرت هزینه های به روز سیاه صرفه جویی در قدرت. خاموشی ائتلاف به نظر می رسد به همان اندازه حمایت از این رویکرد جلب رضایت ضد گذاران در صفوف ما.

تبلیغات

اما صرف نظر از این که آیا شما انتخاب می کنید برای صرفه جویی در روز سه شنبه و یا انعطاف پذیری اعتباری خود را, اجازه دهید همچنین سعی کنید به اعتباری که در آن به علت. سیاه, دلار قطعا ماده سیاه و سازندگان انجام بیش از حد.

تبلیغات

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de