سیاه و سفید هنرمندان با استفاده از نقاشی های دیواری به عنوان مردمی ماسک-پوشیدن کمپین

Category: کیمیا | No comments


Illustration for article titled Black Artists Use Murals as a Grassroots Mask-Wearing Campaign

عکس: شاتر (شاتر)

تا آنجا که رئیس جمهور را همراهی دستیارش می خواهم شما را به فکر می کنم در غیر این صورت ما هنوز هم در میان جهانی همه گیر. ایالات آمریکا مانند فلوریدا, گرجستان و آریزونا در حال حاضر تجربه یک افزایش موارد و پوشیدن ماسک است که برای کمک به سرعت گسترشتبدیل شده است یک منبع بحث از آنجا که برخی از آمریکایی ها بر این باورند که خود را خدا داده حق به مرگ—یکnd به طور بالقوه آلوده و کشتن دیگران در فرایند. با وجود این گروهی از هنرمندان مستقر در آتلانتا تلاش برای انجام بخشی خود را برای تشویق بیشتر مردم به پوشیدن ماسک.

تبلیغات

با توجه به سی ان ان, Sherri دی اسکات, Fabian ویلیامز و دواین “Dubelyoo” رایت باید تیمی را به راه اندازی یک کمپین مردمی است که با استفاده از هنر را تشویق به پوشیدن ماسک. اسکات ایجاد کمپین پس از توجه به مردم به سادگی نمی شد با پوشیدن ماسک هنگامی که او را از رفتن به مکان هایی مانند فروشگاه های مواد غذایی. پس از یک دوست از دست رفته سه بستگان به COVID-19 و همسایه آن را قرارداد او تصمیم گرفت به استفاده از محرک بررسی به عمل آورند. اسکات یک نویسنده و فیلمساز داوطلب خدمت سربازی به کمک نقاشی دیواری هنرمندان ویلیامز و رایت و همچنین شرکت بازاریابی شیمی آژانس. با هم, آنها ایجاد , بزرگ حقایق اعمال کوچک کمپینبا هدف گسترش اطلاعات در مورد این ویروس به سیاه و Latinx جوامع است.

تلاش های آغاز شده با حیاط نشانه های قرار داده شده در برجسته تقاطع ها در سراسر آتلانتا است که شامل تصاویر کارتونی از افرادی مانند مارتین لوترکینگ و مالکوم ایکس تشویق مردم به پوشیدن ماسک فاصله اجتماعی و اقامت در خانه اگر آنها می توانند. آنها تحقیق کدهای پستی با بالاترین نرخ COVID-19 قرار داده و نشانه هایی وجود دارد.

تبلیغات

“ما بسیار می خواستم به هدف قرار دادن افرادی که ساعتی کارگران, کارگران ضروری—افرادی که ما می دانستم که تا به حال می شود و در مورد—ایده داشتن یک نقاشی دیواری بزرگتر از زندگی یادآوری معمولا در ترافیک[ked] مکان فقط حس” اسکات با سی ان ان گفت. گروه چاپ وینیل maks قرار داده و آنها را بیش از نقاشی های دیواری ویلیامز و رایت نقاشی شده بود. اسکات و ویلیامز را انتخاب وینیل بیش از رنگ به تاکید این ایده این است که تنها به طور موقت.

“ایده این است که این دائمی نیست. اگر ما انجام این کار در حال حاضر اگر ما ماسک وجود خواهد آمد زمانی که ما می توانید این ماسک” اسکات گفت.

یکی از نقاشی های دیواری, پرتره ای از باب مارلی, ویژگی های یک ماسک را با کلمه “زنده” بر روی آن. “در باب مارلی, دیواری, من نوشت: ‘زنده ماندن’ چون من می خواستم به یک تماس به عمل است. که واقعا صحبت به آنچه که ما قرار است به انجام زمانی که زندگی ما تحت فشار مانند ” زنده ماندن!’ شما می توانید از طریق این” ویلیامز با سی ان ان گفت. “در تبلیغات ما آموخته ایم که مستقیم پیام—‘زنده’ ‘زنده’ ‘ما در حال رفتن به خوب بود.’ این مهم است برای ما برای قرار دادن این پیام در آن به مردم می گوید چه کاری انجام دهید”

این گروه امیدوار است که تلاش های خود را الهام بخش هنرمندان سراسر کشور برای شرکت در شبیه کمپین آگاهی. آنها در حال حاضر دیده می شود بیشتر مردم با پوشیدن ماسک پس از مبارزات انتخاباتی آغاز شده و صدها پیوست “بزرگ حقایق اعمال کوچک” Facebook و Instagram صفحات.

تبلیغات

“ما در حال رفتن به از طریق آن دریافت کنید. شما می دانید که مردم سیاه و سفید در این کشور ما از طریق بسیاری بوده است اما ما هنوز در اینجا و ما قصد داریم به ادامه شکوفا. این فقط یک دست انداز در جاده ها است.” ویلیامز گفت.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>