نویسنده الیزابت مندز بری در حفاظت از ‘ناخوشایند زنان در هیپ-هاپ

Category: کیمیا | No comments

پانزده سال پیش پرنیان مجله منتشر اخلال در معرض خود را در ماه مارس سال 2005 موضوع است. برای یک قطعه با عنوان “عشق لطمه می زند” نویسنده الیزابت مندز بری گزارش در موارد همسرآزاری در میان جوانان سیاه و Latinx مردم است. مندز بری ذکر تعدادی از برجسته هیپ هاپ ارقام بودند که متهم به خشونت خانگی در میان آنها Dr. Dre, the Notorious B. I. G., Busta Rhymes داش دامون و rap star Big Pun. این مقاله باز می شود با یک تصویر لحظهای از جناس دختر ونسا ریوس دعا در هفت سال است که “پاپی را متوقف خواهد کرد هدف قرار دادن مامی.” جناس بیوه بین ریوس پس از آن بازگو جلسه جناس در سن 16 سالگی و سوء استفاده او با تجربه بیش از دوره 10 ساله رابطه قبل از جناس در اثر یک حمله قلبی در سال 2000. لیزا به حال برای اولین بار علنا در مورد سوء استفاده در یک فیلم مستند او با عنوان Big Pun: هنوز نه یک بازیکن.

تبلیغات

“عشق لطمه می زند” صحبت کرد حجم مورد دهه از پنهان سوء استفاده در یک فرهنگ است که به طور معمول devalues زنان است. در میان مردان مصاحبه برای قطعه مندز بری اشاره کرد که بسیاری از “استفاده euphemistic زبان مانند ‘وضعیت’ به توصیف ضرب و جرح” و این که “بسیاری از سرزنش یک زن برای آنچه که او گفت: آیا,” او نوشت. اگر چه او و پرنیان بودند تحسین شجاعت خود را در گزارش—داستان برجسته تفسیر از هنرمندان و کارشناسان و سازمان های غیر انتفاعی نمایندگان—پس از آن انتشار مندز بری مواجه اتهام “پخش لباس کثیف.”

پانزده سال بعد این نوع از مکالمات متفاوت هستند اما در بسیاری جهات یکسان است. همسرآزاری بود و یکی از علل اصلی مرگ در میان زنان در سنین 15 تا 24. امروز زنان هنوز هم به قتل در نرخ های بالاتر از هر گروه دیگری از زنان است. پس از طوفان ماریا, پورتوریکو زنان در جزیره به قتل رسیده اند در نرخ دو برابر کسانی که از زنان در سرزمین اصلی. من بیش از حد در سال های اخیر با توجه به زبان به طور کلی خشونت علیه زنان که وجود داشته تا حد زیادی در راز. مستند مانند عمر را بازمانده R. Kelly, توسط روزنامه نگار و فیلمساز رویای همپتون (سابق پرنیان مشارکت کننده) و HBO حداکثر در ضبطکه در آن چند زن را مورد بحث تجاوز جنسی اتهامات علیه هیپ هاپ مغول Russell Simmons—بیشتر آشکار طولانی به خاک سپرده سابقه اتهام سوء استفاده.

مردم در حال صحبت کردن است. هنوز هم وجود دارد یک چرخه حفاظت در اطراف مردان در هیپ-هاپ. The Breakfast Club انجام یک سبک وزن مصاحبه با سیمونز در ماه ژوئن و زمانی که Fabolous رقابت در یک Verzuz نبرد با Jadakiss در Instagram, زنان بودند را به اتهام ضرب و شتماو مواجه شده به اتهام سوء استفاده از امیلی Bustamante خود را با دوست دختر و مادر از فرزندان خود را. (او پذیرفته شده و درخواست معامله در 2019.) جوان طرفداران باید ضمن تلاش برای مبارزه با آنچه در آن به معنی حمایت اتهام معتادان مانند XXXTentacionبود که به قتل رسیده در سال 2018 و 6ix9ineکه همچنان به همکاری با امثال Nicki Minaj. هفته گذشته من به صحبت کرد مندز بری در مورد تاثیر “عشق لطمه می زند” و چه تغییر و نشده در 15 سال پس از. مصاحبه ما شده و تغلیظ شده و ویرایش شده برای وضوح.


ایزابل: در زمانی که این مقاله بیرون آمد من به طور اتفاقی کارآموزی در پرنیان. من آن را به خاطر بزرگ بودن از لحاظ تبیین مخروطی از سکوت اطراف خشونت علیه زنان در هیپ-هاپ. من می دانم که شما تن به تن از آن به عنوان یک داستان در مورد خشونت در میان جوانان و نوجوانان است که شما تا به حال به نوعی از آن را بیشتر شهوت پرست با اضافه کردن این عنصر است. لیزا صحبت کرده بود در مورد سوء استفاده در جناس مستند او ساخته شده است.

الیزابت مندز بری: آره یک زن و شوهر از چیزهایی که آگاهانه تصمیم به نوشتن داستان. یکی از تنها بودن در نیویورک در قطار و شاهد پویایی در بین افراد جوان است. مانند 15 یا 16 سال جسمی تهدید آمیز خود را از 15 یا 16 ساله ، چیزهای که شما می بینید و آن را می پوشد بر شما. و سپس من تو را دیدم برخی از آمار که واقعا نگران کننده در مورد این سطح از خشونت مبتنی بر جنسیت و من تا به حال دوستان که انجام شد کار با Sista دوم Sista است که یک سازمان است که اشاره کردم در این قطعه است. صحبت کردن در مورد آنها چگونه از یک طرف آنها در حال مقابله با خشونت پلیس در جوامع خود و سپس آنها را به خانه و مقابله با شریک صمیمی خشونت. من به دنبال یک راه برای صحبت در مورد آن است. و من فکر می کنم من هم به دنبال یک راه برای صحبت در مورد آنچه در آن به معنی به عنوان یک فن موسیقی که عاشق هیپ-هاپ به شعر تسلیم در ذهن من است که خطرناک به سلامت.

آن را یک چالش به این سوال که چگونه شما مقابله با تمایل به بحث در مورد مسائل ساختاری در راه است که مردم را پاسخ می دهد. من در ابتدا کمی مردد در مورد رفتن افراد مشهور, هاردکور مسیر. اما من به این نتیجه رسید که آن را در خدمت این قطعه و به ما کمک سوق دادن گفتگو به جلو و در نهایت من از نوع ساخته شده صلح با آن است. ماهور برک مذاکرات زیادی در مورد متن من بیش از حد, اگر ما همه از این داستان فردی از سوء استفاده از قدرت و سوء استفاده فیزیکی بدون آشکار ساختاری داربست پشت سر آنها هستند و ما در واقع تبدیل به فرهنگ یا ما فقط تغذیه به ویژه اشتها برای شهوت پرست داستان ؟ این چیزی است که من همیشه نوع نشستم و من کنجکاو آنچه شما فکر می کنید در مورد این قطعه است. من واقعا سعی کردم به اعتصاب تعادل بین ارائه ساختاری که تجزیه و تحلیل در کنار داستان های منحصر به فرد.

من فکر می کنم شما زمانی که تعادل و آن را نمی آمد در سراسر به من در حالی که خواندن آن در ابتدا و یا بازخوانی آن به عنوان تلاش برای یک ارسال به همه. اما من می دانم که شاید [دیدگاه] سپس بازگشت. مردم متهم لیزا از افشای جناس و حفاظت از وضعیت خود در هیپ-هاپ مهم تر شد. آیا شما یک حس است که عمومی نیست که این زبان در سراسر خشونت خانگی و تجاوز جنسی مانند ما در حال حاضر ؟

من احساس می کردم که در آن زمان آن خواهد بود مجله زنان که در آن مردم خواهد صحبت در مورد خشونت علیه زنان به طور خاص است. و من احساس شما تا به حال به بحث در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت با مردان است. شما نیاز به بحث در مورد آن در یک فضای است که مردان را بخوانید و من آرزو به بحث در مورد آن را در راه است که مردان به پاسخ و یا حداقل توان کنجکاو در مورد. من تا به حال یک رابطه با پرنیانبلکه من احساس سیاسی بود که توجهی به بحث در مورد آن را [در پرنیان] ، آن زمان من واقعا مدت زمان طولانی برای نوشتن داستان و یکی از چیزهایی که من به این نتیجه رسیدم در خیلی زود بود که… بسیاری از مردم واقعا نمی مراقبت در مورد زنان است. منظورم این است که من فکر نمی کنم آنها همیشه می گویند که. آنها همیشه می گویند: “من دوست دارم مامان.”

بهانه برای مرد خشونت و سوء استفاده از زنان در حال عمیقا reflexive برای بسیاری از مردم که آن را واقعا مهم نیست که شما در حال صحبت کردن در مورد. مانند اگر شما در حال صحبت کردن در مورد لیزا ریوس یا ریحانا یا امیلی Bustamante استدلال همان خواهد شد. از آن خواهد شد “او فریب خورده است.” بسیاری از مردم خواهند گفت: “من باور نمی کنم در هدف قرار دادن زنان اما در این وضعیت اگر او فریب خورده… اگر او به او این بیماری و یا او بی احترامی او را…” این نوع مانند مرکزی مصاحبه—همیشه همان زبان است. و بنابراین به عنوان یک نویسنده من در تلاش برای دور زدن بسیاری از این مسائل به حدی که من می توانم و به همین دلیل است که من شروع به قطعه با کودکان. زیرا من می دانستم که آنچه آنها می گویند در مورد لیزا اما من فکر کردم که برخی از مردم ممکن است در مورد مراقبت از بچه ها.

من شخصا یک طرفدار الغای برده داری اما من نمی تواند نوشته اند این داستان بدون تکیه بر نظام عدالت کیفری. زیرا افرادی که در حال شک و تردید از سیستم عدالت کیفری در هر محیط دیگر وقتی که می آید به خشونت مبتنی بر جنسیت آنها نیاز به سوابق پلیس, پلیس, گزارش, هزینه ثبت جنایات—همه که. که چیزی بود که من واقعا سر و کله می زدند ، من تا به حال به فایل, آزادی اطلاعات, درخواست, و من تا به حال به بیمارستان سوابق. یک داستان مثل این یکی مبتنی بر یک سیستم است که من اساسا اعتقاد ندارد زیرا مردم بر این باورند زنان است.

Sil لای Adams آورده است که در یک پنل برای سایت خواهر ما ریشه. او ذکر شد که سیاه و سفید مردان انتظار می رود که زنان به نوعی تکیه بر سیستم است که ذاتا آنها را پشتیبانی نمی کند.

آره و یک چیز به دنبال بازگشت در قطعه ای که من واقعا خوشحال هستم در مورد این واقعیت است که من شامل این آمار در مورد افسران پلیس که در آن خشونت نرخ بودند در آن زمان دو تا چهار برابر شایع تر از ایالات متحده آمریکا به طور متوسط. من فکر کردم که بسیار مهم است برای گفتن. از آنجا که شما می توانید انجام دهید در معرض مثل این یکی در مورد خانواده و همسران همکاران از افسران پلیس—یا شما می توانید سعی کنید به—اما این امر می تواند فوق العاده سخت است. به دلیل ریسک برای همه درگیر آن خیلی سخت خواهد بود برای آنها را به صحبت می کنند در تاریخ ثبت است. یکی از نقاط برای من در مورد این قطعه است که 15 سال بعد ما یک رئیس جمهور است که یک بستری جنسی سو استفاده کننده و بسیاری از چیزها تغییر کرده است. و پس از آن نیز بسیاری از چیزهایی که مانده اند همان نظر جبهه گیری زن ستیزی و سوء استفاده از زنان و جنسیت غیر منطبق با مردم است. و بدیهی است که من فکر نمی کنم آن را فقط در مورد هیپ هاپ. من فکر می کنم در معرض مثل این یکی باید نوشته شود در مورد همه این زمینه های مختلف.

من می گویم آن یک قطعه است که تا به حال واقعا دم بلند. در ابتدا وجود دارد كه آن را دوست داشت وجود دارد كه از آن متنفر بودم. در طول زمان بسیاری از مردم به من بیشتر داستان. آنها مرتب کردن بر اساس از فکر من بود رفتن به این ماموریت من برای در معرض قرار گرفتن به عنوان بسیاری از خواننده های رپ به عنوان من می توانم که نه واقعا من از منطقه مورد علاقه. من شنیده ام بسیاری از موارد مردم به من گفتن “من نمی دانم آنچه اتفاق می افتد به من.” من فکر می کنم انتشار آن در پرنیان خیلی مهم است زیرا آن را در یک محل که در آن غیر منتظره بود و از آن به خصوص مورد نیاز است. من برخی از تهدید به مرگ. آن را قبل از رسانه های اجتماعی بنابراین شما تا به حال به بسیاری تلاش بیشتر. [می خندد] من خندیدن اما در آن زمان این بود… این بود [همان] پرخاشگری به عنوان آنچه که بسیاری از روزنامه نگاران از رنگ تجربه در حال حاضر, اما سخت بود چرا که بسیاری از افراد در این صنعت کاهش یافته است به صحبت. بسیاری از مردم ترس از اینکه در ارتباط با داستان.

من کنجکاو هستم که چگونه آن را برای شما به دیدن من بیش از حد جنبش شروع به تحقق و پیدا کردن راه خود را به سمت hip-hop. به طور خاص بازمانده R. Kelly شد یک نقطه عطف در نظر افراد در درون فرهنگ صحبت کردن و چیدن زبان.

با من بیش از حد, شما می دانید, ماهور کسی است که من احترام زیادی برای یکی از چیزهایی است که من شده اند با تأمل در این است که ماهور [تاسیس] من بیش از حد جنبش است. وجود این همه سازمان های کوچک و تعاونی شده اند که کار با بازماندگان در جوامع در سراسر کشور. Sista دوم Sista یکی از آن است. یک پیاده روی طولانی خانه است که یک سازمان من درگیر شده است برای مدت زمان طولانی در شیکاگو است که یکی دیگر از کسانی که. یک پیاده روی طولانی خانه انجام شده است مقدار زیادی از کار در اطراف رضایت. این زنان جوان, این جوان جنسیتی غیر منطبق مردم در حال تدریس در کلاس در مورد رضایت خود را به همکلاسی های دبیرستان و کلاس های محبوب—مردم می خواهند به درک رضایت. به طوری که کمتر قابل مشاهده داربست از این لحظات.

و زمانی که من بیش از حد اتفاق افتاده است و زمانی که Weinsteins جهان رو به پایین گرفته شده است منظور من البته این هیجان انگیز بود برای دیدن پاسخگویی. یکی از چیزهایی که من واقعا علاقه مند بود که چگونه ناگهان همه از یک نفر آغاز شده و گزارش خشونت مبتنی بر جنسیت. چه آن شده اند مانند شبدر اگر پس از این قطعه [“عشق لطمه می زند”] بیرون آمد یکی دیگر از قطعه ای بیرون آمده بود و سپس قطعه دیگری آمده بودند ؟ اگر چه وجود داشته است منابع روزنامه نگاری تحقیقی در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت علیه سیاه پوست و لاتین ، داستان های خود شد و گفت: هرگز—نه به این دلیل وجود ندارد روزنامه نگاران که می توانست به آنها گفت. شما نمی تواند استطاعت به آن را انجام دهد و شما نمی باید نهادی پشتیبانی برای انجام آن را به عنوان به خوبی. به دلیل این است که از لحاظ عاطفی دشوار مالی گران چالش برانگیز است که نیاز به مقدار زیادی از پشتیبانی.

و بنابراین شما می بینید آنچه در آن زمان برای پایین آوردن دادند. بود که روزنامه نگاری درست است ؟ وجود دارد مجموعه ای از افراد بودند که البته آماده به داستان خود را, اما آن زمان روزنامه نگاران در نیویورک تایمز را که اتفاق می افتد. و البته بسیاری از آنها زنان سفید. و بنابراین در یک سطح من واقعا هیجان زده در مورد آن; و در سطح دیگر من نوع دل شکسته مورد که داستان رو محور و که محور.

پس از داستان بیرون آمد من تا به حال آمدن به من با اسامی معروف ترین افراد در صنعت و به من گفتن که آنها این کار را انجام دادند که و سوم و که آنها از من خواست تا آن را بررسی کند. و دوباره من از نوع عاطفی امکانات به انجام آن نبود هدف من. اما آن را فقط صحبت می کند به این واقعیت است که کسانی که داستان های خارج وجود دارد که اگر آنها می تواند گفته شده است و اگر آنها شده اند می تواند با حمایت و سازماندهی و اشکال مختلف از پاسخگویی من فکر می کنم ما زندگی می کنند در یک جهان متفاوت است.

گفت: شما مردم در حال آمدن به شما با داستان که باعث می شود من فکر می کنم از راه Harvey Weinstein, جفری اپستین و R. کلی موارد رو بزرگ به دلیل حجم از داستان است.

من هرگز فراموش نکنید که در پرنیان هنگامی که R. Kelly تجاوز جنسی نوار کاست بیرون آمد و مردم به تماشای آن را در پرنیان و یکی از همکاران من بود صحبت کردن در مورد چگونه این دختر بود نه 14. و یا حتی اگر او 14 او نیست “در راه معنی دار 14” به دلیل راه که او تا به حال رابطه گفته مثل یک زن رشد, که بدان معنی است که او نمی تواند مورد تجاوز قرار گرفته اند. هیچ همدردی; آن را مانند بدن او را مجرم شناخته بود. در زمینه “عشق لطمه می زند” من فکر می کنم در مورد افرادی که کامل قربانیان. من به مردم خیلی بیشتر از من زخم تا قادر به شامل در این قطعه است. این [یک] او هرگز بزرگ مشهور است. او یک ضربه بزرگ است. او یک فرد بدرفتار. و [خود] بود تلفات و او را “مهم” به اندازه کافی برای ما به شامل در داستان است. آن لحظات که در آن شما در حال فکر کردن در مورد تمام این بدن تمام این زنان که آیا آنها زنده ماندن و یا آنها را به زنده ماندن نیست.

بازمانده R. Kellyبه عنوان رویای مشغول به کار بود که پروژه او و من در مکالمه و من آن را در زمان بازگشت به درد گزارش این داستان. یک تفاوت بزرگ در آنچه که او مشغول به کار بود در مقابل من قطعه ای است که بسیاری از مردم که با من صحبت شد و دیگر در آن شرایط و دیگر در خطر است. او در برخورد با یک فعال سوء استفاده از وضعیت. من خیلی سپاسگزار او را برای داشتن آن انجام می شود. این یک ویرانگر روند چرا که این مفهوم است که کسی به طرز وحشتناکی مشکل ساز به عنوان R. Kelly می تواند هنوز هم این سطح از قدرت و محبوبیت خود را که او تا به حال پس از همه چیز صحبت می کند واقعا به چه یکبار مصرف زنان و دختران در این جامعه و این نیست که خاص به صنعت موسیقی.

آنها کجا هستند ؟ و چه آن را دوست دارم ، من به صحبت Karrine Steffans [نویسنده اعترافات یک ویدیو جنگره] زمانی که من کار بر روی این قطعه است. او یکی از افراد مرتبط با, hip-hop در [موسیقی] فیلم [نمایش] پر زرق و برق زندگی او به طرز وحشیانه ای مورد آزار قرار گرفته چندین بار. و در صحبت کردن به او را برای من روشن شد که آن را عمیقا آسیب زا است. او می دانست که او داستان را به فروش برساند و پس از او فروخته است. و او به خوبی شناخته شده و به اصطلاح “ارشد” اما هیچ کدام از آن محافظت او از خشونت است. و در طول سال او بوده است عمومی در مورد بودن در های متعدد داخلی و سوء استفاده از موقعیت و آن را فقط به شکست قلب من به فکر کردن در مورد این واقعیت است که این زن که در برخی از راه هایی است که به نوعی اوج که تصویری شرور داستان است که هنوز هم در معرض خطر است. ما نام او را می دانم که نیست و محافظت از او.

در قطعه خود را, شما به ذکر است که در جناس مستند که لیزا ساخته, چاق جو که دوست خود بود—و من قصد دارم به قول این”استدلال کرد که اگر وجود داشت سوء استفاده جناس باید توجیه شده است.” او در کسب و کار حفاظت از دوستان خود را میراث. چرا مردم بیشتر در رابطه با حفاظت از یک میراث در هیپ-هاپ ؟

وجود دارد بدیهی است که بسیاری از پاسخ های مختلف برای آن, بنابراین من یک چاقو در آن است. تعداد زیادی از مردم در آمد و گفت: “چگونه می تواند شما ؟ عنوان لاتین, چگونه می تواند شما را در هوا ما رازهای?” پس از آن بود که مانند “او این کار را نکردم.” این بود که “چرا شما اجازه دهید جهان را ببینید؟” یکی از چیزهایی که در این سال پس از نوشتن این قطعه که من واقعا فکر زیادی در مورد این است که چگونه نامرئی لاتینی ها در این کشور با وجود این واقعیت است که ما یک جامعه بزرگ; در نیویورک پورتو Ricans چنین عظیم و گسترده در جامعه و در عین حال بسیار بسیار کمتر سیاسی, اقتصادی, فرهنگی رغم واقعا بزرگ همکاران. بنابراین در این زمینه جناس پادشاه است. جناس بسیار مهم است زیرا بدیهی است که او یک رپر با استعداد اما او به معنای زیادی در نظر اول بودن پلاتین لاتین رپ. و پس از آن من فکر می کنم وجود دارد فقط اساسا زن ستیزی.

من امیدوارم که ما می توانیم نگه متعدد احساسات در همان زمان—متناقض احساسات. پس از این قطعه بیرون آمد و Fat Joe رفت و پس از لیزا لیزا تلاش. لیزا می توانست اولین بانوی لاتین هیپ-هاپ و او برای یک دوره. و او آگاهانه تصمیم به گاز گرفتن دست که تغذیه او و حقیقت را بگویید. سطح شجاعت است که زن… همانطور که من صحبت کردن در مورد آن دوباره من احساسی است.

من خیلی جوان بودم زمانی که من این را نوشتم. من بسیار مراقب باشید به این معنا که من واقعا صحبت از طریق مفاهیم در این قطعه است. شبدر تصور کنید اگر ما یک جهان که در آن Liza شده بود استقبال به عنوان یک قهرمان. و لیزا بدست پشتیبانی که او مورد نیاز برای خودش یا خانواده او از لحاظ مالی عاطفی در تمام این راه? او هیچ کدام از آن. و در واقع چند سال بعد او را بی خانمان. که انتقام از—من مطمئن هستم که نه فقط Fat Joe اما از یک صنعت که ساخت یک نمونه از او. من فکر می کنم در مورد تمام لحظات که در آن خبرچین جهان را تغییر داده اند و ما را آگاه از پویا یا مسئله ای است که ما نمی یا وجدان یا شجاعت یا آگاهی را ببینید. و این فرد می آید جلو و می گوید حقیقت—در چه هزینه ؟

هزینه برای لیزا بود فقط زیاد است. من به او صحبت کرد در سال است. من کنجکاو هستم که در آن او در—ما در تماس برای برخی از زمان پس از مقاله آمد—اما چگونه او منعکس کننده همه که ؟ یک [چند سال] پیش او در نهایت حداقل یک حکم را به نفع او. اما او ناخوشایند, زن, شما می دانید. و hip-hop صنعت در آن زمان که بیایید روشن سفید است متعلق به یک تصمیم در مورد این نسخه از مردانگی و لاتین مردانگی است که آنها مایل به حمایت و تقویت می کنند. آنها همیشه علاقه مند و گفت: “آه, آن را فقط یک آهنگ. این که چگونه من در واقع رفتار” و لیزا بود اثبات در غیر این صورت. و به طوری که ناخوشایند و در آنجا بود بسیار بسیار بسیار قوی تمایل به سکوت او.

سال بعد پس از داستان بیرون آمد و سال من می توانم گوش دادن به جناس. وقتی که من شنیده ام او به من در مورد او. و سپس یک روز من جایی و من شنیده ام او را و من ای همراه با آن را در سر من بود و من خواهم, خوب, خود, داستان نیز فوق العاده داستان غم انگیز و در فیلم او واقعا در معرض آن است. ویرانگر چیز در مورد همه این است که آن را خائنانی و قربانیان. قطعا برخی از مردم در حال مستقیم کردن خائنانی اما من فکر می کنم اکثر افرادی که رفتار بد در راه است که آنها آموخته اند که آنها دور می توانید با آنها در حال انجام آن به دلیل مجموعه ای از تجربه است که آنها تا به حال خود را. که نمی شود آنها را تبرئه اما من فکر می کنم آن را پیچیده تصویر در یک راه است که آن را نیاز به منظور برای ما به درمان است.

علاوه بر تروما در رکورد خطاب به فرصتهای شغلی که از دست رفته و چه مقدار از یک قربانی است که برای زنان است. و پس از آن که منجر به سکوت در یک صنعت که در آن, سپس شما نوع از بین بردن فرصت های شغلی از زنان سیاه پوست و لاتین در یک کسب و کار است که در حال حاضر سخت را برای آنها. من فکر می کنم که برخی از آنچه شما در مورد صحبت شد.

آره. آره آره. من فقط می گویند به سرعت… زمانی که من در پرنیان, کار من بود که به بررسی ویرایشگر است که بدان معنی است که من تو را دیدم بسیاری از افراد دموی. من تو را دیدم بسیاری از موسیقی مستقل. و این مهم اذعان دارند که در زمان پرنیان واقعا نمی زیادی از فضا برای هنرمندان مستقل. بنابراین ما تحت پوشش عمدتا عمده labels [مانند] Def Jam. در آن زمان Def Jam تجهیز سردبیران در پرنیان با موتورولا 2-راه پیجر, پس از آن یک رابطه نزدیک و یا مشارکت. بنابراین می پرنیان به بررسی Russell Simmons? بود که حتی ممکن است برای ما ؟ به پاک کردن هیچ کس در پرنیان تیم من تحت فشار برای جلوگیری از هنرمندان خاص برچسب “عشق لطمه می زند” و وجود دارد Def Jam هنرمندان در این داستان است. اما من هم فکر نمی کنم تیم ما طلبه آنها و یا راسل سیمونز. و من فکر می کنم این نکته در مورد همه چیز که از دست داد—این آهنگ که درو [دیکسون] مشغول به کار در یکی از 10 آهنگ برتر تمام دوران, و من فکر می کنم که درست است برای بسیاری از مردم است. من نمی توانم تصور کنید که همه فوق العاده موسیقی است که از دست رفته است چرا که زنان تصمیم گرفتند—از خواننده های رپ به مدیران.

روش و Mary J. Blige.

“همه شما نیاز دارم.” آنها استعداد پیشاهنگی. این نقش که در آن شما باید از این فرصت برای شناسایی هنرمندان و توسعه پروژه ها و آهنگ ها می خواهم که یک. و بنابراین داشتن چشم انداز خود را وجود دارد چنین عظیم از دست دادن… وجود دارد تعدادی از زنان در صنعت موسیقی است که پشتیبانی از این قطعه است. این زنان بودند که شرکت در تمام داربست فعال است که این, و نیز وجود دارد بسیاری از زنانی که تصمیم به کمک به من. من همیشه بپرسید [مبلغینی] چگونه آن را احساس به یک زن در یک مردسالار صنعت و بسیاری از آنها را به من می گویند: “من می دانم که او صحبت کردن در مورد من.”

که چنین رایج پاسخ.

اگر چیزی وجود دارد که من در برقراری ارتباط به شما امروز این ایده که این زنان که به ما آموخته اند یکبار مصرف هستند? و چه آن را برای مراقبت از آنها و برای محافظت از آنها و گوش دادن به آنها ؟ برای من Karrine بود مظهر آن است. ما می خواهیم به شنیدن داستان او چون شهوت پرست و او را برهنه و رسوا عنصر, اما ما علاقمند به مراقبت از او. من می دانم که جامعه ما ساخته شده است و در آن هر دو راه اما من از نظر اخلاقی رد. اگر هر چیزی در روند انجام این داستان و هیپ-هاپ فمینیستی داشتن تمام کسانی که شعر تسلیم در مغز من و دوست داشتن آنها و همچنین احساس تاثیر خود را بر من اعتماد به نفس—همه پیچیدگی وجود دارد ساخته شده من خیلی بهتر است به عنوان یک فمینیست چرا که من هرگز می تواند… من نمی تواند دور از هر کسی.

“ناخوشایند زن” این تعبیر. این ناقص زنان نوع تعبیه شده در ذهن مردم در راه است که باعث می شود آن را سخت را برای مردم برای حتی گذشته… سنت است.

و آنچه در آن به معنی ناخوشایند زن شیفت. آن می تواند او عینک لباس و مچ پا قرار گرفتند و در حال حاضر از آن است که او را قر سربالا در تور است. آن را در مورد مردان اما آنچه ما انجام شد و ما مقصر موسوم به “تلوزیون” به صورت پویا است که آنها را تعریف کنیم.

آیا شما فکر می کنم صنعت موسیقی شروع به پاسخگویی? بدیهی است که این تاخیر در مقایسه با سایر صنایع است.

من هیجان زده بود که این گروه از زنان قادر به جلو آمده و در [در]. من هیجان زده بود که آنها خود را در لحظه ای که آنها در حال ارائه شده در یک راه است که احترام و متفکر. من نمی دانم که آن را به من گفت که این صنعت در حال تغییر بود—به این دلیل که افرادی که فیلم های ساخته شده از آنها و نه از جهان که آنها مستند در این فیلم است. [این فیلم در مورد دلیل از] زنان که تا به حال این تجربه در صنعت موسیقی رو به جلو در آینده تصمیم احساس آماده است. اما زمینه ای که آنها آن را نه مانند صنعت موسیقی گفت: “هی داستان خود را, ما در حال آماده به حقیقت و آشتی.”

و به همین ترتیب من فکر می کنم بازمانده R. Kelly متفاوت است چرا که رویای آن ساخته شده و به دلیل آن بود هماهنگ به بسیاری از پیچیدگی های خاص چه فعال R. Kelly به عمل در راه است که او برای مدت طولانی. این روزنامه نگار در من است که همیشه علاقه مند است که بیش از در مقصر است. آنچه داربست که او ایستاده است ؟ چگونه است که او قادر به انجام این کار ؟ چرا که او قادر به انجام این کار ؟ که اجازه می دهد تا او را به آن را انجام دهد ؟ من صحبت کردیم به زنانی که مشغول به کار در این صنعت که در سمت چپ و هرگز می خواهم به فکر می کنم در مورد آن را دوباره. من مرتب از احساس من بیش از حد را نگه دارید در صنعت موسیقی از آنجا که بسیاری از افراد دخیل بودند. من نمی دانم اگر این درست اما R. Kelly داستان نشان می دهد که معتادان به مراتب تعدادشان کمتر توسط توانمندسازها.

من فکر می کنم آن است تا حدودی. یکی از راه هایی که من حدس می زنم که این سیستم شروع به تغییر است که به دنبال نه در فرد اما در داربست شما ذکر زیرا هنگامی که شما اشک دور که پس از آن شما می توانید شروع به ساخت نوعی از جاده به سمت عدالت است. راسل سیمونز بودن در این باشگاه صبحانه و آنها را نمی فشار دادن او در مورد اتهامات و یا حتی به او که پلت فرم—اینها چیزهایی است که رعایت سیستم همدستی.

آره من فکر می کنم که صد در صد درست است. وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهایی که مرا خوش بینانه است. در پایان روز این صنعت باعث می شود پول برای شرکت های بزرگ و بسیار سرمایه گذاری در یک نسخه خاص از مردانگی و به میزان کمتر سیاه و زنانگی است. سرمایه گذاری از زنانگی است مانند لوازم جانبی—آن را در این مرکز است. دوست من صنعت موسیقی دامپزشک سوفیا چانگ به من گفت: “گوش اگر من سفید, شرکت, بارون ساخت میلیاردها دلار در یک نسخه از سیاهی که حفظ سفید برتری من قصد ندارم به Malcolm X میکروفون…. اما من امیدوار هستم که در این حرکت لحظه ای که در حال تغییر است.”

اما من فکر می کنم آنچه واقعا هیجان انگیز در مورد پتانسیل این لحظه ای است که وجود دارد بسیاری از مردم ساخت موسیقی و ایجاد فرهنگ در خارج از محدوده این صنعت و یا در آینده به آن از محل قدرت در مقابل از محل نیاز صنعت به آنها را. آنها در حال حاضر ساخته شده خود را. من فکر می کنم در مورد تمام این فوق العاده با استعداد و خارق العاده زن خواننده های رپ که در حال حاضر و آنها نمی خواهد که از طریق متعارف صنعت مسیر به دلیل آن را به آنها.

در برخی از روش های من در این باشگاه صبحانه زیرا آنها مهم است و آنها را به مخاطبان بزرگ و من می خواهم آنها را به رفتار بهتر است. و در یکی دیگر از راه من انتظار نداریم که هر چیزی از آنها. من نه به دنبال آنها را به حل و فصل مسائل ما. بخشی از آنچه که من بوده ام به تأمل در این است که می گذرد به ما ارائه با قالب برای آزادی است. چه کسی به ما ارائه با قالب برای لغو? که در حال رفتن به ما نشان می دهد آنچه پاسخگویی بدون انتقام به نظر می رسد مانند ؟ من فکر نمی کنم که شرکت های بزرگ هیپ هاپ صنعت در حال رفتن به انجام هر یک از آن.

وجود دارد یک لحظه که به من زده بازخوانی قطعه ای که در آن Juelz Santana, مذاکرات در مورد هدف قرار دادن دوست دختر خود را. آنها هنوز هم با هم و با او صحبت کردن در مورد آن را به صورت مقاله و من فکر می کنم او تنها خواننده رپ که اظهار نظر در ضبط. آن را فقط به من زده چرا که فقط اتفاق نمی افتد. شاید مثل Dr. Dre او عذرخواهی به دی بارنز. اما حتی است که… چگونه کار می کند داشتن که گفتگو با مردان کمک کند ؟

من میگم این با یک درجه… من یک متخصص. من یک فرد است که انجام برخی از نوشتن در آن است. بنابراین من نمی دانم ، من فکر می کنم که هنگامی که جامعه می گوید: “شما باید برای پاسخ به این” این یک گام مهم است. من فکر می کنم که بخشی از پاسخگویی. من فکر نمی کنم این همه چیز, اما من فکر می کنم این بخشی از آن است. Juelz Santana او در Def Jam. این خیلی جالب اعتراف. من مهندسی, یک گفتگو با او را برای یکی دیگر از داستان ، و سپس من از او سوال شد و او راست و من بسیار سپاسگزار به او خلوص و صداقت. من اعتقاد دارم که مردم می توانید تغییر دهید و راه او در مورد تغییر پویا در ارتباط خود من خیلی مهم بود—هدف از این قطعه نبود گفت: “این معتادان در حال خائنانی و همیشه خواهد بود.” آن را به نقطه ای از احتمال تغییر, نیاز به تغییر. و داستان او گفته شده نشان داده است که. اما تصور کنید در یک جهان که در آن شما باید فمینیستی خبرنگاران مختلف هویت جنسیتی که همیشه پرسیدن این سوال ؟ که به نظر من بخشی از یک فرهنگ پاسخگویی و تحول است.

چیزی که در مورد خشونت مبتنی بر جنسیت است که مردم شما نیاز به تغییر لزوما معتادان هر چند که البته شما آنها را می خواهید به تغییر بیش از حد. آن را به توانمندسازها و تماشاگران است. در زمینه هیپ-هاپ که افرادی که در صنعت کار می کنند و به نوبه خود چشم خود یا کسانی که به طور فعال مورد که برخی از زنان سزاوار نیست احترام یا ضبط و یا در گوشت. این روزنامه نگاران که نیست سوال بپرسید. و این همه مخاطبان که گوش دادن به موسیقی بدون تفکر و عادی بازی گاه به گاه زن ستیزی و انسان زدایی از زنان است. شما نیاز به طور منظم مردم را به مراقبت و چون آنها را مشاغل از این معتادان ممکن است.

شما می توانید به عنوان بسیاری از فیلم ها از خواننده های رپ ضرب و شتم زنان به عنوان شما می خواهید; اگر مردم اساسا بر این باورند که زنان شایسته بود مورد ضرب و شتم و یا فقط نمی مراقبت در مورد آنها که از هیچ چیز انجام خواهد شد. و اجازه دهید من روشن شود: این است و نه فقط هر از زنان است. این سیاه و لاتین که مردم در حال تصمیم گیری سزاوار نیست که به توان جسمی و عاطفی امن خود را عاشقانه و گیرایی. آن را سیاه و لاتین زنان هستند که تلفات هیپ-هاپ را زن ستیزی. من گاهی اوقات تعجب می کنم اگر مردم حتی زحمت به درخواست زنان در هیپ-هاپ مدار به ثبت نام NDAs چرا که آنها حتی لازم: آیا او و یا او باقی می ماند سکوت, هیچ کس مراقبت زیادی در مورد او به خوبی بودن.

آیا شما فکر می کنم طرفداران جوان به نوعی از مسئولیت به این مکالمات در مورد اتهامات اطراف هنرمندان مانند XXXTentacion و 6ix9ine?

برای طرفداران XXXTentacion و Tekashi 6ix9ine من را تشویق به فکر کردن در مورد چه کسانی و چه سود از این فرد جوان حرفه ای و رفتار خود را. برای من روشن است که مردم شاهد یک فرصت در هر دو آنها را و نیست نگران خسارت های ناخواسته در طول راه: آسیب به زنان درگیر و به رپرهای خود یکی از آنها مرده است دیگر تحت بازداشت خانگی است. من فکر می کنم در بازمانده R. Kelly, رویای همپتون انجام یک کار بزرگ از دریدن این توانمندسازها که کلی سوء استفاده طولانی مدت ممکن است. اگر آنها به چالش کشیده کسانی که توانمندسازها به احتمال زیاد آن را دوباره و دوباره با هنرمندان مختلف. این چیزی است که آنها انجام می دهند. اگر من هنوز هم یک روزنامه نگار, من می خواهم به بررسی آنها. X و Tekashi علائم اما نه علت. این بدان معنا نیست که ما نباید آنها را نقد و نگه دارید آنها را روشن مزخرف, اما ما همچنین باید برای درک سیستم که بالا آنها را.

چند سال پیش زمانی که Kelis گفت که Nas شد سوء استفاده از آن سخت بود برای من. من عاشق Illmatic, من تا به حال در مورد او نوشته شده بود, من ریشه برای او. تا زمانی که او را شکست و او سکوت من او نا امید شده و ویران ، و سپس متوجه شدم که کارمن Bryan گفته بود همین. او با رد اتهامات اما من معتقدم زنان است. به عنوان یک طرفدار الغای برده داری من هدف این است که برای ارسال معتادان به زندان است. آن را به کار معنی دار نسبت به پاسخگویی و شفا. من می دانم که بسیاری از معشوق هنرمندان از پیکاسو به جناس شده اند سوء استفاده از زنان در زندگی خود را. نه هر کس مایل به گام به دور از هنر خود را, و من نمی خواهد آنها را به. اما اگر شما می خواهید برای گوش دادن, گوش دادن انتقادی و در نظر گرفتن آنچه که شما در حال مصرف, آنچه در آن به معنی و تاثیر آن بر شما و جامعه شما است. که در بهره از آن است که این نسخه خاص از مردانگی می فروشد ؟

چه چیزی شما فکر می کنم فیلم های مستند مانند بازمانده R. Kelly و در رکورد را برای زنان ؟ این خطر وجود دارد از آنها تبدیل شدن به محتوا یا مثل true crime محصول فوق العاده. به وضوح وجود دارد ارزش در آنها در حال حاضر.

من فکر می کنم آنها چند چیز است. آنها بالا بردن تجارب زنان که نام ما نمی دانیم که قبل از. که واقعا مهم است چرا که من فکر می کنم در مورد این واقعیت است که نبرد در اطراف جریان اصلی hip-hop زن ستیزی و زن ستیزی را به دست آورد. و من فکر می کنم در مورد این دیدن و بودن در تور است. آنها درخواست رضایت ؟ چگونه می توانم آنها مذاکره روابط خود را با زنان ؟ و چگونه زنان مذاکره روابط خود را با آنها ؟ همه که پر و پیچیده برای هر کسی, اما آن را به خصوص پر و پیچیده که پول و قدرت و شهرت درگیر هستند و از آنجا که به طور کلی اکثریت مردم که جمع شده اند که نوع و قدرت در این صنعت در حال مردان است.

و سپس شما باید این فیلم ها که می گویند: این زنان هستند که شما ممکن است هرگز از شنیده می شود اما در غیر این صورت که داستان و ماده که بدن استقلال مسائل و که شایسته بود با احترام رفتار شود. من فکر می کنم که واقعا مهم است چون مثل من گفت: هنگامی که لیزا صحبت کرد تا او را ملاقات کرده و با تشویق و یا حمایت و یا یک جایزه حتی اگر من فکر می کنم او سزاوار یک. و هیچ عمر مستند در مورد تجربه خود را. او ساخته شده خود را مستند و مهم بود اما آن را دریافت نمی کند که سطح دید و یا ظرافت بیایید می گویند. و بنابراین من فکر می کنم که جنبش زنان در خارج از سایه ها از صنعت و به مرکز مرحله قادر به داستان خود را این است که واقعا قابل توجه است.

یکی از بزرگترین سیاسی درس زندگی که من آموخته ام که به اعتقاد من همه باید یاد بگیرند این است که کسانی که ناخوشایند این افرادی که شما آموخته اند و نه به اعتقاد و یا که شما آموخته اند که نه به ارزش آن کاملا مردم شما را مجبور به گوش دادن به این دلیل که آنها هستند افرادی که تجربه بدترین. در حالی که من با سوگواری تمام هیپ هاپ نشریات آن دوران من همچنین فکر می کنم که فضایی که باز کرده است تا در رسانه های اجتماعی بسیار مهم و لازم است. در حال حاضر در زمینه پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس مکالمه من گوش مردم گفت: “اما آنچه در مورد تجاوز جنسی و یا خشونت خانگی?” و من مردم پاسخ با وضوح در مورد راه هایی که پلیس مجهز به مقابله با خشونت مبتنی بر جنسیت. کسانی که مکالمات امید به من بدهید.

مقاله خود را در گیر من سر در طول سال به عنوان یکی از کسانی که در منی پرنیان قطعات و منی تکه از روزنامه نگاری. وجود دارد هر چیزی که شما می خواهید برای اضافه کردن ؟

من احتمالا این نقطه, اما فقط به چکش آن را به خانه من فکر می کنم آن را واقعا مهم است روشن شود که چه اتفاقی می افتد در این صنایع کوچک از آنچه اتفاق می افتد در فضاهای دیگر. و بنابراین pathologizing هیپ هاپ من سعی کنید مراقب باشید و نه به شرکت در خاطر من فکر می کنم از دوباره رئیس جمهور که او چه کسی است و همه از این مکان های مختلف که در آن این پویایی وجود داشته باشد. چیزی که همیشه می آید و به من است و من می خواهم به زندگی می کنند در یک جهان که در آن “تلوزیون” در حال امن که در آن کشش که مردم هرگز از شنیده امن هستند که در آن زنانی که به زنان دیگر احساس جدا از ما امن که در آن تجاوز و جنس غیر منطبق مردم امن هستند. چون من احساس می کنم که بخش بزرگی از تفکر برای “عشق لطمه می زند.” اگر شما تا به حال شنیده ام از او و اگر شما نمی دانید که نام او می تواند به شما هنوز هم برای مراقبت از او را ؟

الیزابت مندز بری است معاون رئیس جمهور و اجرایی سردبیر یک جهان کتاب از بنیانگذاران مهم فکرو مشورتی عضو هیئت مدیره از یک پیاده روی طولانی خانه.


این پست به روز شده است با یک آمار در مورد قتل نرخ برای زنان در پورتوریکو.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>