دیدن ستاره دنباله دار Neowise این هفته و یا صبر کنید 6800 سال

حیدرآباد: ستاره دنباله دار Neowise یا C/2020 کلید F3 را تبدیل به شی مورد علاقه برای 1000-جامعه قوی از stargazers و علاقه مندان به نجوم در حیدرآباد. پس از 14 ژوئیه این گروه از stargazers همراه با دیگر علاقه مندان به نجوم در سراسر کشور شده اند در تلاش برای گرفتن یک نگاه اجمالی از آنچه که به عنوان یک صورتحساب ‘چشم’ ستاره دنباله دار که بدان معنی است که می توان آن را خال خال و بدون کمک از هر ابزار نوری.

Neowise یک ستاره دنباله دار کشف شده در مارس 27 توسط ناسا در نزدیکی زمین شی Wide-field Infrared Survey Explorer در حال چرخش تلسکوپ. ستاره شناسان محاسبه شده است که در زمان آینده ستاره دنباله دار باعث می شود آن سفر به منظومه شمسی خواهد بود 6,800 سال بعد.

کشف ستاره دنباله دار آمده است به عنوان یک فرصت برای ستاره شناسان و علاقه مندان به نجوم برای شکستن قفل بلوز شرایط و نگاه به جلو به چیزی جالب است.

Praveen Suryavanshi یک جوان ستاره شناس و مربی گفت که او و هم سن و سالان خود اقدام به گرفتن یک نگاه اجمالی از Neowise در آسمان شب هفته گذشته, اما می تواند آن را پیدا کند با توجه به کم عرض جغرافیایی و موقعیت شهر. “حیدرآباد است که در 18 درجه عرض جغرافیایی به این معنی که Neowise است و نزدیک به افق و بالا در آسمان است. این همراه با باران و جنگل بتن محدود کردن افق دید باعث می شود پیدا کردن آن سخت تر از داخل شهر,” او گفت:. بهترین راه برای به دست آوردن یک دیدگاه خوبی است به درایو را به یک مکان از راه دور ترجیحا در ارتفاع بالاتر او بیشتر اضافه شده است.

توضیح میدهد که چگونه یکی می تواند نقطه Neowise ستاره دنباله دار دکتر BG Sidharth, مدیر, BM Birla علم مرکز حیدرآباد گفت: “ستاره دنباله دار به احتمال زیاد می تواند دیده می شود در هفته آینده در سراسر جولای 22 و 23 پس از غروب آفتاب به صورت مختصر پنجره از حدود 20 دقیقه. مناسب ترین زمان از 7 بعد از ظهر تا 7:30 pm. یکی باید شمال غربی آسمان برای گرفتن ستاره دنباله دار.”

با چشم غیر مسلح ستاره دنباله دار در زیر آسمان پاک و بدون آلودگی نوری از یک محل که در آن نمایی از افق است بدون مانع است انتظار می رود به نظر می رسد به عنوان یک فازی ستاره مانند شی زیر ‘ظرف’ تشکیل چهار ستاره به راحتی قابل شناسایی ‘دب اکبر یا خرس بزرگ صورت فلکی. یک جفت دوربین دوچشمی می توانید مشاهده واضح تر و ستاره دنباله دار را دم بیش از حد دیده می شود اگر آسمان روشن است.

هر چند محلی فصل های جامعه در حال برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های مختلف در Birla افلاک یا Osmania University نجوم گروه برای مشاهده ستاره دنباله دار آنها لغو شده است با در نظر گرفتن زمان Coronavirus گسترش یافته است.

با کلیک بر روی دکن کرونیکل تکنولوژی و علم برای آخرین اخبار و بررسی است. ما را دنبال کنید Facebook Twitter.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de