عجله ترافیک یک ساعت به طور چشمگیری کاهش یافته با شروع coronavirus و کاهش شده است به خصوص مشهود در MnPass خطوط که در آن تعدادی از سفرهای گرفته شده در هر روز توسط, تک, رانندگان که پرداخت تلفات کاهش یافته 86 درصد است.

قبل از COVID-19 رانندگان که پرداخت عوارض به استفاده از خطوط در بزرگراه بین ایالتی 394 بین ایالتی 35E و بین ایالتی 35W در مورد 12,300 سفر در روز است. از آنجا که مدارس بسته شده و بسیاری از کارمندان شروع به کار در خانه پس از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz صادر اقامت در خانه سفارش در اواسط ماه مارس روزانه به طور متوسط کاهش یافته و به بیش از 1700 سفر با توجه به گزارش های اخیر از مینه سوتا بخش حمل و نقل است.

تعداد نمایش تلفن-پرداخت درایور های ساخته شده در مورد 62,000 سفر در MnPass خطوط آخرین هفته از ماه فوریه است. در اواسط ماه ژوئن هفتگی تعداد کمتر از 15000 نفر. شماره حساب نمی carpoolers و اتوبوس و موتور سیکلت که می توانید با استفاده از خطوط به صورت رایگان.

“با بسیار کمی تراکم بسیار کمی وجود دارد که تقاضا برای استفاده از آنها گفت:” براد لارسن MnPass سیاست و برنامه ریزی مدیر برنامه.

کارولین Marinan رئیس روابط عمومی افسر Hennepin County, نجات داده است بین $20 و 40 دلار در ماه در عوارض پس از اواسط ماه مارس زمانی که او شروع به کار در خانه متوقف و با استفاده از I-394 MnPass خط. که پول در جیب خود را, اما آن را به سمت چپ یک سوراخ در MnPass بودجه.

آژانس به طور معمول جمع آوری حدود 432,000 یک ماه در عوارض. اما پس از COVID-19 ضربه درآمد پایین 97 ٪ به $14 ، 800 زمین یک ماه با توجه به گزارش. پول استفاده می شود به پرداخت برای بهبود سرمایه و پوشش هزینه برای راه اندازی خطوط. هر گونه پول در سمت چپ استفاده می شود برای حمل و نقل و سایر بزرگراه ها پروژه های لارسن گفت.

رانندگان عجله به MnPass حساب حتی اگر آنها با استفاده از خطوط راست در حال حاضر. MnDOT می گوید: 273 مردم حساب های بسته شده در طول ماه مارس آوریل و مه. یکی دیگر از 227 افتتاح حساب. دیگران مانند Marinan در حال برگزاری بر روی آنها برای زمانی که آنها بازگشت به کار.

MnPass خطوط در اثر از 6 تا 10 صبح و از 3 تا 7 بعد از ظهر روزهای هفته و MnDOT هیچ برنامه فوری برای تغییر که لارسن گفت.

“در برخی از نقطه, ازدحام باز خواهد گشت و ما نیاز به استفاده از این خطوط دوباره” لارسن گفت. “هیچ کس تا به یک توپ کریستال به عنوان به که چه خواهد شد.”

باز و گسترده خطوط شده اند بیش از حد وسوسه انگیز برای برخی از رانندگان گفت: سرهنگ گوردون Shank مینه سوتا دولت گشت. از ماه مارس از طریق ژوئن سربازان را صادر کرد 681 استناد و 351 هشدار به رانندگان غیر قانونی با استفاده از خطوط.

“سربازان در حال اجرای MnPass نقض و دیگر قوانین ترافیک,” او گفت:.

عجیب و غریب برای توقف, ثبت نام

درایو خوان لوئیس Nemmers شگفتی است که چرا یک علامت توقف در عازم شمال Ayd آسیاب جاده قبل از آن را متصل با سلبی خیابان در خیابان. او همچنین در شگفتی که چرا آن را همراه با نشانه آن است که بار خوانده شده “مخالفت با ترافیک متوقف نمی شود” هنگامی که وجود ندارد عبور از خیابان در آن محل.

درایور های آینده جنوبی در Ayd آسیاب جاده ها مجاز به ایجاد یک U-نوبه خود وجود دارد به طوری که آنها می توانید دسترسی به کسب و کار گفت: لیزا Hiebert از این شهر آثار عمومی بخش. “آنها را از راه حق.”

آن حذف خواهد شد در ماه اوت زمانی که شهر شروع می شود اینصورت نزدیکی تقاطع در اشلند خیابان. برنامه های تماس برای چپ جدید-تبدیل خطوط به رانندگان اجازه می دهد به نوبه خود به سمت چپ از اشلند بر روی Ayd آسیاب و اجازه می دهد تا رانندگان عازم جنوب به نوبه خود در اطراف وجود دارد.

 

به دنبال اخبار در مورد ترافیک و رفت و آمد در رانندگی در startribune.com. کردم ترافیک و یا حمل و نقل سوال و یا ایده ؟ E-mail drive@startribune.com صدای جیر جیر @stribdrive و یا تماس با تیم هارلو در 612-673-7768.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de