در ایزابل جدیدترین سری Rummaging از طریق اتاق زیر شیروانیما مصاحبه غیرداستانی نویسنده که کتاب کشف جذاب لحظات شخصیت ها و داستان ها در تاریخ است. برای این قسمت ما با صحبت مارسیا Chatelain نویسنده حق رای دادن: قوس طلایی در امریکایک غیرداستانی کار که کشف رابطه تاریخی بین مک دونالد و مبارزه برای حقوق مدنی در امریکا است.

در اوایل ماه ژوئن سال جاری, mcdonald’s Corporation ارسال شده در یک ویدئو کوتاه در توییتر که ذکر شده نام چند سیاه قربانیان خشونت پلیس به اوج خود رسید و در بیانیه “سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.” معرفی شد با کلمات “آنها یکی از ما.” شرکت های درگیر در فعالیت به عنوان تلاش برای به نظر می رسد بیشتر در خط با پایه مصرفی خود را از آنها شاید در واقع نیست هر چیزی جدید. اما آنچه بسیاری نمی دانند که در مورد مک دونالد به طور خاص این است که روابط خود را با جوامع سیاه—آیا مشکل یا مفید—مورخ می تواند تمام راه برگشت به جنبش حقوق مدنی دهه 1960.

تبلیغات

صحبت از پرواز پدیده از ’50s و 60s, استاد, Marcia Chatelain می گوید: “هنگامی که مردم فکر می کنم در مورد سفید پرواز در امریکا, آنها اغلب فکر می کنم از مسکن … اما مردم اغلب فکر نکنید اقتصادی, سفید, پرواز, است و این روند که در آن سفید صاحبان کسب و کار خود را در کسب و کارهای عمدتا سیاه و سفید محله و حرکت به سمت حومه شهر. بنابراین با در نظر گرفتن آنها مشاغل مهم و مالیات بر درآمد است.” یک دیدگاه برای این بود که به سرمایه گذاری در ایده سیاه داری است. “سیاه سرمایه داری ایدئولوژی است که اگر آفریقایی-آمریکایی ها برای ایجاد کسب و کار و ثروت خود را به آنها را قادر به اهرم قدرت سیاسی و برابری اجتماعی.” به عنوان سفید مک دونالد صاحبان حق رای بسته فروشگاه مک دونالد نگاه به اعضای جامعه سیاه و سفید را بیش از آن مکان و همچنین باز کردن امکانات جدید.

سرمایه گذاری فوق العاده موفق در نتیجه ایجاد ملی, سیاه, mcdonald’s اپراتورهای انجمن و در یک نقطه در مک دونالد که بزرگترین کارفرمای جوان سیاه آمریکایی ها در این کشور. موفقیت نیست و بدون آن انتقاد. “وجود دارد برخی از افرادی که واقعا فهمیده که گفت: ما نمی توانیم تبدیل به آزاد فقط به خاطر اینکه ما شرکت در سرمایه داری می گوید:” Chatelain. اخیرا سیاه مک دونالد اپراتورهای گزارش مالی نابرابری و فقدان فرصت های برابر بین آنها و همتایان سفید. “سرمایه داری باعث می شود هر رابطه ما پیچیده و چالش های آن ما را به یاد داشته باشید که شرکت های بزرگ هرگز تحویل آزادی—که مردم را تحویل آزادی برای خودمان.”

تبلیغات

در حق رای دادن, ظهور, سیاه, mcdonald’s اپراتورها تنها بخشی از رابطه بین مک دونالد و سیاه امریکا است. “من نه تنها در نگاه مک دونالد به عنوان یک کسب و کار در سیاه و سفید محله” Chatelain می گوید: “اما من نیز در این کار فرهنگی از مک دونالد که آیا این حمایت مارتین لوتر کینگ جونیور تعطیلات محتوا و یا حمایت آمریکا دو هلندی لیگ و یا در حال توسعه محصولات است که آنها بر این باور بودند را جذب آفریقایی-آمریکایی شام.” Chatelain توضیح می دهد که چگونه مک دونالد و سیاه خود را franchisee صاحبان شدند محوری در ایجاد قالب در مورد چگونگی به بازار به آفریقایی-آمریکایی است. “راه هایی که Popeye مرغ, ساندویچ بود, تبلیغ با استفاده از سیاه بومی و عامیانه دونالد انجام شد بسیار چیزهای مشابه را در 1970s.”

وقتی پرسیده شد که چه پیگیری به حق رای دادن می شود به نام Chatelain متوقف شد. “آیا Hamburglar واقعا بر این باورند که زندگی مهم است ؟ یک تجزیه و تحلیل از شرکت های مواد غذایی سریع در سن جورج فلوید.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de