دانشگاه مینه سوتا, بررسی وضعیت مربیان ترجیح می دهند برای تدریس در کلاس درس است اما نگرانی در مورد COVID-19

مینه سوتا معلمان در مورد ادامه آموزش از راه دور این سقوط اما همچنین نگرانی در مورد ایمنی از بازگشت به کلاس های حضوری, با توجه به یک ایالت نظرسنجی سه شنبه منتشر شد توسط دانشگاه مینه سوتا است.

بیش از 13000 اولیه و ثانویه مربیان در پاسخ به این نظرسنجی در ماه مه و ژوئن پس از دولت مدارس منتقل شده بود به آموزش از راه دور در میان COVID-19 شیوع همه گیر.

معلمان گفت: آنها بیشتر در مورد ایجاد روابط با دانش آموزان و می خواستم برای انجام این کار در فرد — در حالی که همچنین مایل به نگه داشتن خود و دانش آموزان خود را ایمن از COVID-19.

در میان چالش هایی که پاسخ دهندگان ذکر شده بودند بررسی و درگیر شدن دانش آموزان در آموزش از راه دور محیط زیست و رفع نیازهای آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان است. این نظرسنجی همچنین نشان داد که مربیان نگران دانشجويان دسترسی به فن آوری است.

آنها گفت: روابط “چیزی که آنها احساس موفقیت های بسیاری در مورد بلکه چیزی که آنها نگران در مورد گفت:” کتی Pekel سرب پژوهشگر در بررسی و اصلی-در-اقامت در U کالج آموزش و پرورش و توسعه انسانی.

“این یک تصویر از تنش ما در کل گزارش — مربیان هستند و همه در یک اردوگاه” این است که با شکوه و نه همه آنها در یک اردوگاه ” این وحشتناک است.’ آنها توافق کردند که از آن سخت بود و آنها می خواهند بهتر است.”

در نهایت Pekel گفت: گزارش ارائه نمی دهد هر گونه بتن پاسخ در مورد اینکه آیا آموزش از راه دور ادامه می باید در پاییز. به جای او گفت: این یافته ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد در هر دو ایالت و سطح منطقه را بهتر درک معلمان نگرانی ها و نیازهای خود را برای سال تحصیلی آینده.

“آنچه ما دریافتیم این است که مربیان در کشور ما نگران هستند و در عین حال خوش بینانه در مورد آنچه که سقوط خواهد به نگاه مانند آنها و خود دانش آموزان” Pekel گفت. “وجود دارد ذاتی تنش در درون ما مربیان. آنها می دانند که منافع فرد در یادگیری و چالش های است که نیاز به خطاب با آموزش از راه دور, اما آنها می خواهند همه — از جمله خود دانش آموزان و خانواده خود را — برای ایمن از ویروس.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de