در عمده تکان خوردن به مرکز برنامه های بلند پروازانه برای فشار هزینه های عمده زیرساخت های بخش راه آهن هند یکی از کلید همکاران برای اقتصاد کشور به دنبال امور مالی وزارت فوری مداخله به عنوان آن را نمی دیدار با آن هزینه های بازنشستگی تومان 53,000 کرور برای 2020-21 و خواست شمالی بلوک را بیش از آن حقوق بازنشستگی مسئولیت برای این سال مالی. راه آهن هند حدود 13 لاخ کارکنان و حدود 15 لاخ بازنشستگان.

وزارت راه آهن را ناتوانی در پرداخت آن به بازنشستگان افزایش زنگ هشدار خود را به عنوان بد مالی قرار دادن یک علامت سوال بیش از توانایی خود را به حتی پرداخت حقوق به آن lakhs از کارکنان در سراسر هند در دراز مدت است. آن نشان داده است که با توجه به بحران مالی تمام آن پروژه های زیربنایی تحت تاثیر قرار خواهد شد.

پرچم قرمز مطرح شد توسط وزارت راه آهن در یک جلسه به نام مقامات دفتر نخست وزیر با مقامات مرکزی وزارتخانه ها به بورس از زیرساخت های بخش.

وزارت راه آهن را خونریزی وضعیت مالی ممکن است یک شکست به مرکز طرح بلند پروازانه برای ایجاد, بزرگ, بلیط, پروژه های زیربنایی در پنج سال آینده که این طرح مستلزم صرف هزینه Rs 102 لاخ کرور تحت ملی زیرساخت های خط لوله (NIP) تا 2024.
بسیار قرار می گیرد منابع گفت: سازمان بنادر و دریانوردی بود که مطلع از این واقعیت است که حتی در 2019-20 که به تازگی به پایان رسید وزارت راه آهن نمی تواند مکمل همان مقدار (تومان 53,000 کرور) در آن صندوق بازنشستگی که تا به حال در سمت چپ آن با منفی بسته شدن تعادل در اطراف تومان 28,000 کرور.

راه آهن Bhavan ماندارین در نتیجه به دنبال فوری redressal از وزارت مالیه. منابع گفت: در سطح بالا از مشورت آن را نشان بدهی بالا نگهداری تا به حال مسئولیت محدود راه آهن’ قابلیت تولید منابع داخلی که به شدت تحت تاثیر آن صندوق در دسترس بودن برای بحرانی پروژه.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de