سوئیچ به “قرنطینه سبک” لباس — عرق و تی شرت و گاهی اوقات یک “zirt” یک پیراهن شیک برای پرتاب در قبل از زوم جلسات — که در عین حال یکی دیگر از ضربه به فروشگاه پوشاک, در حال حاضر یک رنج بخش قبل از coronavirus بیماری همه گیر.

در نتیجه ولع خوردن از موجودی به ویژه در اواخر زمستان و بهار, لباس, شایع تنزیل و خرده فروشان نیاز به دوباره اختراع طبقه بندی آنها به عنوان ترجیحات مصرف کننده را تغییر دهید. این اختلال همچنین ایجاد یک ثروت باد آورده برای شرکت های مانند Eagan-بر اساس Proozy.com ساخته شده است به عنوان یک e-بازرگانی ترخیص کالا از فروشگاه برای بیش از حد unsold در آن زمان موجودی.

“پوشاک فروشان را دیده اند یک جهان درد و تقریبا به همان اندازه به عنوان سفر و سرگرمی” گفت بث Perro-Jarvis زنجبیل بازاریابی در مینیاپولیس. “آنها لرزان رفتن به این بیماری همه گیر چون ما بیش از retailed. همه فروش یک تی شرت سفید و آبی و ژاکت و شلوار جین.”

نتیجه stay-at-home سفارشات که بسته آجر و ملات نقاط همراه با سبک, تغییر, شتاب مسائل مالی برای این صنعت است.

هفته گذشته Ascena خرده فروشی گروه — که صاحب Ann Taylor, Lane Bryant و عدالت برای پرونده فصل 11 ورشکستگی. این پیوست از جمله بازیکنان به عنوان برادران بروکس, Neiman Marcus و J. C. Penney.

نزدیک به 25000 فروشگاه های خرده فروشی در حال انتظار به پایان سال با توجه به Coresight تحقیقات در نیویورک است. نزدیک به 60 درصد از تعطیلی انتظار می رود در ایالات متحده آمریکاست.

در عین حال فروشگاه تخصصی از جمله کسانی که بر اساس و یا واقع در شهرهای دوقلو نیز احساس تنگنا هر دو از نظر فروش دلار و در واکنش به تغییر در اولویت است.

“مشتریان استفاده می شود به در آمده و به طور منظم به فروشگاه ها اما بدون ترافیک که خرده فروشان باید اجازه دهید آنها را می دانیم چه جدید در فروشگاه و به همین دلیل آنها به آن نیاز دارند” گفت: Kevin Quinn از مدل دهید خرده فروشی مشاور مستقر در غرب ویسکانسین.

هوبرت سفید در شناسه مرکز بسته شده است و بازگشایی دو بار اول به دلیل همه گیر ماندن در خانه سفارش و پس از آن به دلیل ناآرامی های پس از روز یادبود پلیس قتل جورج فلوید.

“فروش ما ابدا عادی” گفت: باب سفید, رئيس جمهور از 104 سال مردانه فروشگاه. “دو بدترین خرده فروشی حالات در حال حاضر داخل مراکز خرید و مرکز شهر خرده فروشی. شناسه برج است که احتمالا تنها 5 تا 10 درصد اشغال در حال حاضر.”

به علاوه این فروشگاه در خدمت حرفه ای بسیاری از آنها در حال کار در خانه و پانسمان کردن.

ناتالی Sudberry صاحب سبک تو رفتگی در دیوار در Rosemount انجام آنچه او می تواند در این سال است. او به سرعت قرار دادن یک سایت تجارت الکترونیکی زمانی که دولت stay-at-home منظور پایین آمد. او تحت فشار قرار دادند منظقه وانت با مشتریان به طور منظم.

اما تقریبا به همان اندازه به عنوان موجودی رود نقل مکان کرد.

“مقدار ما را ترک کرده بود بیش از زمستان قطعا وزن بر ما” Sudberry گفت.

به جای قرار دادن آن در ترخیص کالا از گمرک قفسه هنگامی که او فروشگاه بازگشایی در مه, او قرار داده جدید در تابستان کالا از, تلاش برای جلب مشتریان در.

او قصد دارد برای پاک کردن آن از زمستان باقی مانده با یک پیش فصل ترخیص کالا از گمرک در مرداد ماه. “ما در شروع فصل با یک bang-up blowout رویداد همه چیز را با علامت “$10, $15 و 20 یا 30 دلار.”

به نظر می رسد مانند ادینا-بر اساس Evereve که 90 فروشگاه در 26 متحده خواهد شد تنها یک فروشگاه به دلیل همه گیر و نقل مکان کرد به جلو با پنج جدید فروشگاه های برنامه ریزی شده در سال جاری گفت: Mike Tamte از بنیانگذاران و همکاری مدیر عامل شرکت.

هنوز هم مانند دیگر خرده فروشان از آن شده است یک سال بد.

“ما از دست داده و حدود 8 میلیون دلار در هشت هفته $150,000 یک روز” Tamte گفت. “ما احتمالا باید خرید و فروش در حدود 120 میلیون دلار در این سال است. بدون COVID آن را احتمالا می شده اند و حدود 200 میلیون نفر است.”

Evereve راه اندازی “اتاق پانسمان به رفتن” است که در آن یک سبک میدارد 12 تا 15 موارد بر اساس ترجیحات مشتری. پس از وانت مشتری 48 ساعت به سعی کنید لباس و موارد بازگشت نیست می خواستم قبل از اینکه شارژ.

“ایجاد شد برای COVID برای مشتری که می خواهد به جست و خیز فروشگاه اما هنوز هم باید هدایت یک سبک” Tamte گفت.

Jason Hammerberg بنیانگذار دشت بهشت-بر اساس چکش ساخته شده ورزش مردان پیراهن شاهد کاهش فروش حدود 30 درصد از این بیماری همه گیر است و تا به حال سعی کنید به مصرف کنندگان خرید که در آن او می تواند.

برای مثال فروشگاه قبل از همه گیر به فروش می رسد بسیاری از روابط اما او در بر داشت یک راه برای تبدیل خارج از نفع محصول — روابط مردان — به یک آیتم است که متناسب با زمان است.

“ما در زمان پارچه است که یک neckwear شرکت برای ما ساخته شده و تغییر آن از روابط به جیب مربع است که هم یک ماسک صورت,” او گفت:.

ابریشم ماسک پوشیده شده است بیش از یک پنبه و آن را فروخته است آنلاین و در نه چکش ساخته شده و فروشگاه ها در سراسر کشور چهار نفر از آنها در شهرهای دوقلو. خرده فروش به تازگی در حمل و نقل دوم از ماسک.

در عین حال چکش ساخته شده و دیگر خرده فروشان هنوز هم نیاز به مقابله با سوئیچ به سبک های گاه به گاه.

“هر کس احساس فشار قیمت در unsold در آن زمان موجودی” گفت: Rob McGovern, مدیر اجرایی مصرف کننده-شرکت داده PreciseTarget در واشنگتن دی سی “برگزاری زمین خود را در قیمت می تواند مخاطره آمیز باشد این روزها.”

هوبرت سفید است تنزیل بالا پایان برندهای Zegna و Brunello Cuccinelli 30 درصد است که به ندرت در فروش به جز در پایان فصل است.

ق را در تابلوهای پیام نور با مصرف کنندگان های عمده markdowns. Macys.com تا به حال 85 ٪ off مناسب برای زنان و مردان در هفته گذشته. J. Crew به تازگی یک فلش فروش با لباس زیر $20 و مردان با تکنولوژی شلوار برای $24.50.

بر اساس Eagan-Proozy.com یک پوشاک ترخیص سایت در بر داشت خود را در جای مناسب در زمان مناسب پس از همه گیر.

“جدید داغ محصول نیست ما تو رفتگی در دیوار” گفت: Proozy بنیانگذار جرمی سگال. “ما در برخورد با C-Suite به حرکت, مسن, [نام تجاری] موجودی.”

این شرکت فقط به حال آن سه بزرگترین ماه پس از آن تاسیس شد و پنج سال پیش. فروش تا 400 تا 500 ٪ است که به معنی Proozy به احتمال زیاد تا پایان سال با 140 میلیون دلار در فروش سگال گفت.

Proozy فروش نام تجاری بیش از حد اندوختن از فصل قبل در 50 تا 90 ٪ تخفیف از جمله كم کوتاه جاگر و کفش و پیراهن از نایک, Under Armour, آدیداس, عینک ری بان کی مون و, Reebok.

Proozy اضافه کرده است دیگر مشتریان این سال به دلیل overstocks یا لغو سفارشات ناشی از این بیماری همه گیر از جمله Nordstrom, kohl’s, Costco باشگاه سام, T. J. Maxx dick’s Sporting Goods and Sierra Trading Co., سگال گفت.

فروش Proozy ساخته شده تا نام که صدا مانند “گوگل” به سگال شده اند بسیار قوی برای مدت طولانی است که سگال است که به دنبال گسترش در ادینا منطقه است. 65 ، 000 فوت مربع محل خواهد خانه بیشتر از فضای انبار بلکه باید یک گام شبیه به کسانی که گرفته شده توسط آمازون و دیگر موفق تجارت الکترونیکی کسب و کار — یک کلیک-به-آجر فروشگاه های خرده فروشی.

سگال امید به آن باز کردن در تعطیلات.

“من استفاده می شود به اعتقاد ما می تواند 500 میلیون دلار شرکت در پنج سال اما COVID تسریع کرده است که” او گفت:. “در حال حاضر من فکر می کنم ما می توانیم آن سه سال است. ما در شوک کامل و احساس خوش شانس.”

 

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de