مینه سوتا سازمان آگهی تعهد به پست نژادی آمار اشتغال را متنوع تر استخدام

در پی جورج فلوید را کشته و در سراسر کشور تظاهرات که پس از 32, مینه سوتا, آگهی آژانس های وعده داده شده به خود را فاش نژادی آمار اشتغال و استخدام بیشتر مردم از رنگ در امید داشتن کارکنان که بیشتر از نزدیک نشان دهنده جامعه تنوع.

در چند هفته گذشته Fallon, کارمایکل لینچ کله McVoy, Padilla, Periscope, حل و سایر تبلیغات و بازاریابی mavericks پیوست #CommitToChange تلاش رهبری 600 & افزایش قیمتی غیر انتفاعی است که با تاباندن نور روی مداوم فقدان سیاه پوستان, اسپانیایی, آسیایی ها و سرخپوستان در تبلیغات.

با توجه به U. s. اداره آمار نیروی کار درصد از آگهی مدیرانی هستند که سیاه کاهش از 0.8 درصد در سال 2010 به 0.7 درصد در سال گذشته. درصد از آسیایی افزایش یافت و از 2 درصد به 7 درصد در حالی که اسپانیایی ها در 9 درصد و آمریکایی های بومی در سطح 1% ماند همان.

از جان گذشته برای تغییر, دو, سیاه و سفید مدیران تبلیغات از مینه سوتا و نیویورک تاسیس 600 & افزایش و انتشار نامه سرگشاده ای به این صنعت در ماه گذشته. از آنها خواسته سازمان آگهی به عموم انتشار خود مسابقه اشتغال و بهبود برنامه.

این نامه که در حال حاضر دارای بیش از 3000 امضا کرده متقاعد کردن بسیاری از آژانس های تبلیغاتی به تعهد به آزادی مسابقه اعداد و بهبود استخدام و آموزش. مشابه نژادی سهام تلاش ها دم در شرکت های حقوقی و رسانه ها.

برای تبلیغ شرکت “ما در 90 سازمان در سراسر کشور در حال حاضر و 32 در مینیاپولیس. که یک سورپرایز شیرین و لذت بخش گفت:” ناتان جوان رئیس و بنیانگذار شرکت از 600 & افزایش و گروه استراتژیک مدیر در Periscope در مینیاپولیس.

تا به حال سازمان بودند تمایلی به افشای مسابقه داده است. این تغییر پس از جورج فلوید را به قتل توسط پلیس و outcries برای پایان دادن به نژادپرستی نظاممند.

“در حال حاضر برخی از [سازمان] گفت:” ما می خواهیم به مطمئن شوید که حداقل 50 درصد از مردم ما به استخدام افرادی هستند که از رنگ یا که 50 درصد از متقاضیان هستند.’ دیگران در حال سرمایه گذاری در برنامه های کارآموزی. ما در سمت چپ آن را به سازمان های خود را به تعهدات گفت:” جوان یکی از 179 کارکنان به راه رفتن از Periscope در اوایل این ماه زمانی که ویسکانسین شرکت مادر چهار دستور کارگران به حذف هر گونه ارجاع به عبارت سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در رسانه های اجتماعی پست.

این اعتصاب باعث عذرخواهی از این شرکت مدیر عامل انتشار آمار اشتغال (نمایش 16 نفر از کارکنان رنگ از جمله چهار دختر از 179 کل کارگران) و یک وعده به انجام تنوع آموزش و استخدام بیشتر مردم از رنگ.

#CommitToChange طرفداران در تبلیغات و بازاریابی شرکت است که نشان دهنده علامت های تجاری مانند 3M, هدف, زمین O’Lakes Walgreens, سوبارو و دوقلوها مینه سوتا گفت: داشتن فراگیر تیم خلاق می توانید آگهی غنی تر با ورودی است که نشان دهنده بزرگتر بخش از جمعیت.

“آنچه اندازه گیری می شود عمل. آن را یک عمل شجاعت و شفافیت برای به اشتراک گذاشتن با جهان که در آن ما امروز” گفت: Mike Caguin مدیر ارشد خلاق افسر در کله McVoy و رئیس هیئت BrandLab کارآموزی برنامه طراحی شده است به معرفی دانش آموزان از رنگ به تبلیغ میباشد. “هنگامی که جورج فلوید کشته شد هر کس در اینجا بود که عمیقا تحت تاثیر آن است. بسیار شبیه به بقیه جهان ما در زمان یک نگاه در آینه … [پیوستن به #CommitToChange] در مورد چگونه ما می تواند کمک به ساخت جامعه ما و صنعت بهتر از ما هستند.”

برای یک دهه کله McVoy کار با BrandLab غیر انتفاعی به استخدام دبیرستان و دانشجویان از رنگ به عنوان کارورزان و معرفی آنها به تبلیغات مشاغل. اما وجود دارد بیشتر به انجام Caguin گفت.

یک هفته پیش کله McVoy ارسال شده در توییتر که 90 درصد از 240 عضو مینیاپولیس کارکنان سفید بود. وب سایت شرکت در حال حاضر متحده یک وعده است. “ما جذب بیشتر BIPOC [سیاه, بومی, مردم color] کارکنان در تمام سطوح در سراسر سازمان است. ما مربی قهرمان و پیشبرد BIPOC کارکنان به نقش های ارشد . و … ما را به انجام بیشتر ضد نژادپرستی آموزش برای مدیران و آژانس است.”

کارمایکل لینچ مدیر عامل مارکوس فیشر گفت: مینیاپولیس شرکت به زودی پست خود را نژادی آرایشی در Instagram. مردم از رنگ شامل 12 درصد از تمام کارگران آن است. “اما اگر ما به اطراف نگاه کنید ؟ آن است که در آن ما می خواهم به. آن است که انعکاسی از جمعیت” فیشر گفت. سیاه کارکنان نمایندگی 1.7% از همه کارگران است. سفید پوستان تشکیل می دهند 87.7%.

پس از یک دهه تامین مالی BrandLab کارآموزی مربیگری و کار با ADColor و آمریکا تبلیغات فدراسیون موزاییک مرکز چند فرهنگی بیشتر طرح های هستند که در آثار به افزایش جذب و احتباس.

“مانند هر سازمان ما همواره متعهد بوده است اما تلاش ما محزون می خوانی کوتاه” فیشر گفت. “چه Nathan [جوان] و #CommitToChange باید انجام شود این است که یک چیز بزرگ به دلیل آن است که وادار کردن یک سطح از شفافیت و پاسخگویی است.”

Dorion تیلور که مشغول به کار در شهرهای دوقلو سازمان آگهی قبل از تبدیل شدن به یک مدیر در کارمایکل لینچ گفته شده است وجود دارد برخی از پیشرفت. اما این صنعت است “هنوز هم horrifically پشت سر گذاشت. شما را از قادر بودن به تعداد مردم رنگ از یک دست دو دست در تبلیغات. که کم کم در صد” گفت: تیلور که در سمت چپ این سازمان در ماه نوامبر برای تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی در Pohlad Cos.

او می خواهد متنوع تر رهبری در تبلیغات و بازاریابی و معنی دار توسعه حرفه ای.

“دیدن نیست دیگران مثل من در هر بالاتر نقش? نیست من خیلی امید وجود دارد که واقعا فرصت برای من برای پیشرفت” تیلور گفت. “بسیاری از سازمان ها می تواند احتمالا مشتری جلب کردن آنها استخدام یک فرد از رنگ اما آنها باید یک کار خوب انجام داده در حال توسعه [رهبران]. که یک مشکل بزرگ است.”

و در سراسر کشور گفت: Christopher Louise یک دانشیار استاد ارتباطات در دانشگاه تمپا نوشت که تز دکترای خود را در مسابقه در تبلیغات.

“با وجود چهار دهه به دنبال به گسترش خط لوله’ از کارکنان از طریق کوچک و هدفمند کمک هزینه تحصیلی و کارآموزی تبلیغات حفظ سیاه/سفید کار فاصله است که 38 درصد بزرگتر از بازار کار به طور کلی” او گفت:.

تغییر نیاز به شرکت های خود را به مسابقه اعداد ، “به من که تک تقاضا بیشترین تاثیر را. پس [محصول سازندگان] می توانید ببینید اگر آژانس تبلیغاتی است که ریاکارانه” Louise گفت. “امید است که قرار گرفتن در معرض شرم تبلیغ به شلیک بازیگران بد.”

جوان به توافق رسیدند. “این فشار افکار عمومی است که فوتی و فوری این سازمان به عمل می کنند. ما تا به حال چندین دهه و دهه برای رفع این مشکل است.”

به زودی 600 & افزایش برنامه به درخواست محصول سازندگان به دنبال رهبری تنوع پیشگامان مانند جنرال میلز و Verizon. “آنها در حال حاضر تنوع نیازهای” خود را برای تیم خلاق گاهی اوقات نیاز است که 20 درصد از این تیم بود متشکل از مردم از رنگ جوان گفت.

فیشر در کارمایکل لینچ گفت: هدف این است که بیش از اعداد است. حفظ و نگهداری است فقط به عنوان مهم به عنوان استخدام.

“این صنعت به عنوان یک کل دارای گردش مالی بالا,” او گفت:. “بنابراین مطمئن شوید که فرهنگ ما استقبال و دعوت از همه مهم است به طوری که آنها می خواهم به بخشی از [شرکت] و احساس آنها می تواند خود را کامل میکند.”

 

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de