MnDOT preps برای زمستان برف ساختمان نرده در بزرگراه. 10

چند درایو خوانندگان خال خال قهوه ای نرده های نصب شده در دو مبادلات در امتداد بزرگراه. 10 در شمال مترو. آنها همچنین متوجه نرده ها به خوبی در خارج از جاده و به نظر نمی رسد به یک مانع برای جلوگیری و یا کاهش سرعت وسایل نقلیه است.

“شما می توانید به من بگویید چه این نرده ها هستند؟” درایو خواننده دیوید خواسته در یک e-mail پس از او را دیدم یکی از جدید نرده در بزرگراه. 10 و خیابان اصلی در آنوکا.

این سوزان داغ در حال حاضر اما بخش مینه سوتا در حال آماده سازی برای زمستان برف ساختمان نرده ها به کاهش میزان برف شناور بر روی رمپ و جاده سخنگوی کنت بارنارد گفت.

“باد حوادث برف رخ می دهد با سرعت باد بیشتر از 13 mph با برف بر روی زمین” بارنارد گفت. نرده شکستن باد و الگوی “ایده این است برای نگه داشتن برف از رفتن بر روی جاده و انجماد و ایجاد شرایط یخ زده است.”

یک سری از 4 پا نرده — 812 پا در دسترس نباشد — می رویم تا در ربع شمال شرقی بزرگراه. 10 و خیابان اصلی. در بزرگراه. 10 و دور دریاچه بلوار در راگون رپیدز MnDOT نصب نرده در جنوب غربی و شمال شرقی ربع و کاشت یک “زندگی در حصار برف” با سه ردیف ترکیبی بید بوته ها به دام برف در نزدیکی زمین وقتی که بادها ، نرده ها هزینه خواهد شد $156,000.

یکی از اولین برف نرده ها به نظر می رسد حدود 15 سال پیش در I-494/694/94 تبادل در افرا گراو “که در آن وجود دارد یک مشکل واقعی” با دست خوش پیشامد میشه بارنارد گفت.

از آن پس MnDOT قرار داده است در هر دو ساختاری و زندگی برف نرده در یک تعداد انگشت شماری از مبادلات در مترو که مستعد ابتلا به شناور از جمله من-494 در Tamarack جاده در وودبوری من-694 در قرن خیابان در اوکدیل و در امتداد بزرگراه. 169 در شاکپی. دو برنامه ریزی شده در بزرگراه. 212 و Engler بلوار در چسکا و در بزرگراه. 7 و جاده شهرستان 10 در نزدیکی واکونیا.

“نرده صرفه جویی در پول و صرفه جویی در زندگی با نگه داشتن جاده ها روشن و ترافیک در حال حرکت [در زمستان],” بارنارد گفت. “برای دیدن آنها کار سحر و جادو خود را, شما باید صبر کنید چند ماه.”

بسیاری از درایو خوانندگان احتمالا بسیار خوشحال صبر کنید.

تاریخی پل برای فروش

MnDOT می خواهد به شما فروش یک پل. واقعا….

این آژانس به دنبال کسی برای خرید تاریخی کرن پل است که تنها زه طاق پل در مینه سوتا و در 189 پا طولانی ترین در نوع خود در کشور و دوم طولانی ترین در شمال امریکا است.

MnDOT پذیرش نامه بهره از خریداران بالقوه از طریق Aug. 31 با نهایی برنامه های کاربردی با توجه سپتامبر. 30.

ساخته شده از آهن نرم بدست میآوردند, یک نوع نادر از پل ماده 147-سال-پل قدیمی spanned لو سور رودخانه در جنوب غربی منکیتو, Minn., و در ابتدا مورد استفاده برای اسب و ترافیک حشره دار. آن را بسته به عابرین پیاده و وسایل نقلیه در اوایل 1990s. MnDOT همکاری با آبی زمین شهرستان برای نجات پل که برچیده شد در اوایل سال جاری قرار داده و در ظروف در بسته به حفظ آن است.

“کرن این پل می تواند علاوه بر جذاب برای دوچرخه سواری و پیاده روی دنباله دار” گفت: کتی Haun Schuring, MnDOT مورخ. “در حالی که هدف اصلی ما این است که برای دیدن این پل مورد استفاده مجدد قرار و برای بسیاری از مردم به تجربه این ساختار منحصر به فرد آن را ایده آل خواهد بود اگر این پل می تواند در یک شبیه تنظیم به تاریخی آن یکی بیش از آب است.”

هزینه خرید نیز بازسازی و relisting پل L5669 ملی ثبت اماکن تاریخی برآورد شده است در $1.5 میلیون. بودجه فدرال پوشش 80 ٪ از هزینه در دسترس هستند MnDOT گفت.

 

به دنبال اخبار در مورد ترافیک و رفت و آمد در رانندگی در startribune.com. کردم ترافیک و یا حمل و نقل سوال و یا ایده ؟ E-mail [email protected] صدای جیر جیر @stribdrive و یا تماس با تیم هارلو در 612-673-7768.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de