ساکنان می خواهید تغییر خطرناک در بزرگراه. 65 تقاطع در است بثل

ساکنان خواستار تغییرات برای افزایش ایمنی در تقاطع غیر معمول در بزرگراه. 65 در است بثل که در آن یک موتورسوار به تازگی درگذشت.

مینه سوتا بخش حمل و نقل نیز به دنبال رفع به وایکینگ بلوار تقاطع امن تر در میان رانندگان سردرگمی در مورد تنظیمات آن شامل چندین خطوط روشن و U-تبدیل می شود.

MnDOT نصب طرح پیچیده به نام کاهش درگیری تقاطع در سال 2019 به کاهش عبور ترافیک و تصادفات در تقسیم بزرگراه. در حال حاضر رانندگان از وایکینگ فقط می توانید راست نوبت بر روی بزرگراه. 65. اگر آنها می خواهند برای رفتن جهت دیگر و یا ادامه در طرف دیگر از وایکینگ بلوار آنها باید در ادامه به یکی دیگر از چراغ ترمز در بزرگراه و یک U-نوبه خود. اما رانندگان در حال گرفتن افتاد تا توسط چندین خطوط روشن با قوانین متفاوت است.

“این یک کابوس” گفت: نانسی Levercom زندگی می کند که حدود نیم مایل از تقاطع آغاز شده و طومار آن را تغییر دهید. “وجود دارد بیش از حد بسیاری از خطوط و بیش از حد بسیاری از مردم در بیش از حد بسیاری از مکان های مختلف است.”

از روز شنبه بیش از 6,200 مردم او را امضا کرده اند Change.org طومار درخواست MnDOT برای قرار دادن در گذشتن.

Levercom گفت: او گرفته گریزان عمل چند بار — و دیده دیگران انجام همان — هنگامی که رانندگان ساخت U-turns را از جیبش در مقابل او.

“من اعتقاد دارم که آن را ناامن با مقدار خطوط روشن,” او گفت:. “و من باور نمی کنم آنها به وضوح برچسب.”

کاهش درگیری تقاطع جلوگیری از ترافیک از سمت جاده به طور مستقیم از عبور از بزرگراه ها مشغول کاهش شانس سطح پهن هرچیزی تصادفات نوع که نتایج به طور معمول در اکثر صدمات جدی و مرگ و میر MnDOT گفت. آژانس نصب شده در حدود 20 از تقاطع ها در سراسر کشور از جمله پنج در دو سال گذشته در امتداد بزرگراه. 65 در هم لیک و در است بثل.

آنها سابقه خوبی در کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی و گفت: ملیسا بارنز MnDOT شمالی منطقه مهندس. اما این اتفاق افتاده است نه در وایکینگ ها و بزرگراه. 65 تنها چنین تقاطع در مینه سوتا به دو سمت راست به نوبه خود خطوط U-تبدیل و چراغ های ترافیک.

داده ها از MnDOT نشان می دهد که این تقاطع تا به حال 29 تصادفات — با 15 صدمات و مرگ — از ژانویه 2016 تا ژوئن 2019 زمانی که تقاطع جدید در وایکینگ افتتاح شد.

پس از آن وجود داشته است 17 تصادفات و در نتیجه شش صدمات و مرگ دو نفر. آنها شامل شش rear-end تصادفات پنج T-استخوان یا راست زاویه دار سقوط دو sideswipes دو راننده که آمار سیگنال یا قطب, یک راننده ای که فرار کردن از جاده و سقوط MnDOT طبقه بندی شده به عنوان نامشخص.

روشن است که اگر این تقاطع را طراحی چراغ های اخیر مرگ موتورسوار Michael T. McCauley, 64. او رهبری جنوبی در بزرگراه. 65 صبح روز 22 ژوئیه هنگامی که او در برخورد با یک کامیون که کشیده بود روی بزرگراه از وایکینگ ها.

رانندگان در وایکینگ دو راست خطوط روشن. رانندگان می توانند در سمت راست قرمز از خط نزدیکترین حق محدود کردن دیگر نه خط. در U-turns on Hwy. 65 درایور می توانید پس از توقف برای نور قرمز و بازده به ترافیک.

بارنز اذعان کرد که یک دستور برای, سردرگمی, اما او گفت: وجود دارد نیز شده است راننده بد رفتار.

“شما قرار نیست و حق را روشن قرمز به جز از [دور] از سمت راست خط” بارنز گفت. “ما باید مسائل را با مردم پس از آن, سپس آنها بافت به جایی که آنها می خواهند.”

MnDOT است که در طیف وسیعی از راه حل های بهتر از جمله نشانه ها و پیاده رو نشانه گذاری. آژانس همچنین ممکن است منع راست در چراغ قرمز از وایکینگ بر روی بزرگراه. 65 و افزایش آموزش و پرورش و اجرای.

“ما به دنبال چه می تواند انجام شود در کوتاه مدت به بهبود ایمنی” بارنز گفت. “ما می خواهیم به مطمئن شوید که آنچه ما در حال کار به طور موثر. این غم برای مقابله با هر گونه مرگ و میر در جاده ها است. ما در حال بدست گرفتن این جدی است.”

Levercom که در او درخواست آنلاین به نام تقاطع یک “دام مرگ” است که به امید گذشتن. تقاطع می بیند در مورد 29,000 وسایل نقلیه هر روز در بزرگراه. 65 و 6,500 وسایل نقلیه هر روز وایکینگ. هر دو جاده در حال انتظار برای دیدن 20-50% ترافیک بیشتر توسط 2040 با توجه به MnDOT.

اما گذشتن بعید است.

“آن را چند سال به ساخت یک پل” بارنز گفت.

 

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de