او باید اجرا: باربی مبارزات انتخاباتی ممکن است یکی از ما در حال هیجان زده در مورد در سال 2020


Illustration for article titled She Should Run: Barbies Campaign May Be the One Were Most Excited About in 2020

عکس: Mattel

ما هنوز هم ممکن است گمانه زنی در مورد کسی که نامزد ریاست جمهوری جو بایدن در نهایت انتخاب خود را در حال اجرا mate اما ماتل آخرین نسخه در حال حاضر ما رای دادن. در روز سه شنبه معشوق اسباب بازی با نام تجاری خود را اعلام کرد انتخاباتی مجموعه ایجاد شده “به افشای دختران به نقش رهبری و بستم علاقه خود را در شکل دادن به آینده” با توجه به انتشار مشترک با تب و تاب بودن ،

تبلیغات

باربی تا به برخی از عالی کمپین مشاوران برای سال 2020 teaming تا با شریک دیرین او باید اجرایک حزبی غیر انتفاعی ارائه “هدایت و حمایت از زنان با توجه به یک اجرا برای دفتر.” مجموعه جدید از باربی نه تنها شامل نامزد (یک روشنی عروسک های سیاه و سفید) اما سه زن همتایان:مدیر کمپین جمع آوری کمک و رای دهندگان. همه حیاتی برای هر انتخاباتی و در مجموع در نظر گرفته شده “برای نشان دادن اهمیت یک تیم سیاسی کار هم به نفع خود می گوید:” ماتل که همچنین توضیح داد که بسیار عمدی استفراغ کردن, از نامزد خود و گروه, گفتن تب و تاب بودن تا:

“[T]او با نام تجاری ساخته شده سیاسی نامزد سیاه به دلیل وجود دارد کمتر زن سیاه و سفید و مقامات منتخب و کمتر زنان سیاه کاوش در مسیر رهبری سیاسی. از 127 خدمت زنان در 116هفتم , کنگره, 22 هستند و از 90 خدمت زنان در ایالت انتخابی اجرایی دفاتر تنها 5 سیاه و سفید هستند. علاوه بر این پس از رای دهندگان برای Latinos نشدم حدود 20 درصد پشت که از سفید و سیاه و سفید رای دهندگان باربی طراحی شده رای دهندگان عروسک برجسته این underrepresentation برای دختران است.”

تبلیغات

ما در حال حاضر می دانم که قدرت, سیاه, زن رای اما وقتی که می آید به زنان در حال اجرا برای انتخاب منشی تعداد کسانی که خوشبختانه به سرعت در حال بهبود است. پس از یک رکورد تعداد کاندیداهای زن در حال اجرا—و برنده شدن—در انتخابات میان دوره ای در سال 2018 یک گزارش منتشر شده در روز دوشنبه نشان داد که زنان در حال پرتاب کلاه خود را در کنگره حلقه در تعداد رکورد در سال 2020 نمایش کوچک سیاه و سفید دختران در همه جا امکان پذیر است.

البته این نه اولین باربی اجرا برای دفتر پس از تولد او در سال 1959. “با هفت اجرا برای دفتر از سال 1992 باربی دارای سابقه ای طولانی در نشان دادن دختران آنها می تواند و باید در دفتر می گوید:” این نام تجاری. “پیش از سال 2020 انتخابات تجاری راه اندازی این عروسک جدید مجموعه در کنار تمام برنامه های بازاریابی با هدف نسل بعدی رهبران با تاکید بر اهمیت رای گیری و موضع و نشان دادن دختران چگونه برای اجرای یک کمپین.”

در واقع تیم مبارزات انتخاباتی مجموعه ای است که این تلاش ها در رویای باربی شکاف پروژه که هدف آن کاهش self-باورهای محدود کننده در دختران جوان است.

تبلیغات

“از سال 1959 باربی دفاع و پشتیبانی و تشویق آنها به رهبران آیا در کلاس درس جامعه و یا روزی از این کشور گفت:” ماتل را SVP و جهانی سر از باربی و عروسک, لیزا McKnight. “با کمتر از یک سوم از انتخاب رهبران در آمریکا بودن و سیاه بودن حتی کمتر نشان داده شده در این موقعیت ما طراحی باربی انتخاباتی با مجموعه ای متنوع از عروسک برای نشان دادن تمام دختران آنها می تواند به بالا بردن صدای خود را. هدف ما این است که به حذف موانع به رهبری با دادن دختران این ابزار به تصور و بازی آینده خود نقش.”

اگر شما تعجب کنید که چقدر با الهام از یک کودک می تواند در حالی که بازی با عروسک, شانس هستند شما هرگز با بازی Barbies—اما آن را واقعا جامع و گرد و یادگیری تجربه انتخاباتی مجموعه “شامل منابع آموزشی از جمله بازی آراء و چاپ فعالیت دهید برای دختران به نوشتن خود مبارزه سخنرانی ها و بیشتر.” تمام خواهد شد در دسترس از طریق انتخاباتی در صفحه Barbie.com به عنوان به خوبی به عنوان جدید “بپرسید باربی” ویدیو باربی در کانال یوتیوب (چون شما می دانید یکی از اصلی زیبایی اثرگذارندهها به خود کانال).

تبلیغات

و از آنجا که مشارکت سیاسی و جاه طلبی نیست بازی باربی رویای شکاف پروژه نیز وجوه اهدا شده به او باید اجرا با بخشی از منابع به طور خاص اختصاص داده شده به کمک به او منجر شود “یک دوره طراحی شده برای حمایت از دختران جوان به خصوص دختران از رنگ در مسیر خود را به رهبری سیاسی توسط بزرگسالان مدل های نقش منابع و راهنمایی به شرکت و الهام بخش آنها در اوایل زندگی” از طریق عمدی مکالمات جمع آوری کمک های مردمی داوطلب تلاش و رهبری فعالیت های.

“با انتخابات آینده و زمان فشار برای برابری و نمایندگی 2020 باور نکردنی است زمان برای ما برای الهام بخشیدن به زنان جوان و دختران به رهبری” گفت: ارین لوس Cutraro بنیانگذار و مدیر عامل شرکت او باید اجرا شود. “درک نقش ما در توانمند سازی دختران ما اولین گام ما باید سالم مکالمات در خانه و تشویق کنجکاوی. با گرفتن آنها را هیجان زده امروز ما به آنها اعتماد به نفس برای بالا بردن صدای خود را و اجرا برای فردا.”

تبلیغات

این باربی انتخاباتی است به فروش می رسد به عنوان یک مجموعه برای $39.99 قیمت و در دسترس است از عمده خرده فروشان آنلاین در حال حاضر.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de