معرفی سرویس خدمات پست درب به درب

افراد در سراسر جهان برای ارسال و جابه جا کردن کالاهای خود از پست استفاده می کنند. یکی از جدیدترین و بهترین راه های ارسال کالاها استفاده از پست درب به درب است، امروزه این خدمت بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

در این روش دیگر نیازی نیست برای ارسال کالا به پست مراجعه شود، با استفاده از روش درب به درب فرستنده، کالا را از درب منزل به مامور پستی تحویل می دهد و تحویل گیرنده نیز در درب منزل خود کالا را دریافت می کند. جلب اعتماد مشتری یکی از نکاتی است که  تمام شرکت های حمل و نقل بار  باید به آن توجه کنند؛ شرکت دانا حمل با ارائه مطمئن و ایمن خدمات پست درب به درب  ارسال کالا را برای مشتریان خود بسیار سریع و راحت کرده است. ما در این مطلب می خواهیم به بررسی پست درب به درب بپردازیم، به شما پیشنهاد می کنیم که با ما همراه باشید.

 

سرویس پست درب به درب

محبوب ترین سرویس پستی که در تمام دنیا از آن استفاده می شود، سرویس درب به درب است. ارسال  درب به درب معمولاً توسط اتوبارها، شرکت های حمل و نقل، باربری ها در خارج  و داخل شهرها انجام می شود. بهره گیری از این سرویس باعث کاهش هزینه برای فرستنده می شود؛ در روش‌های دیگر پستی واسطه های بسیاری بین فرستنده و گیرنده وجود دارد، اما در این روش افراد تنها کافی است محلی را برای ارسال بسته تعیین کنند، پستچی بسته  را در آن مکان دریافت کرده و به گیرنده تحویل می دهد. هیچ واسطه ای به جز مامور پست در این بین حضور ندارد؛ خدمات حمل درب به درب باعث کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا، حفاظت از محیط زیست، کاهش خطاهای انسانی، راحتی در رهگیری  مرسوله ، کاهش هزینه های عملیاتی و … می شود.

شرکت دانا حمل خدمات سرویس پرداخت در محل را نیز ارائه می کند.

ویژگی های با اهمیت در پست درب به درب

طبق نظرسنجی ها معمولاً افراد به نحوه تحویل و دریافت کالا توجه خاصی نمی کنند، نکته بسیار مهم در حمل درب به درب زمان تحویل و دریافت بسته است، زیرا به هر حال دریافت و ارسال بسته اتفاق می‌ افتد، اما زمان تعیین شده در رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است. مامور ارسال و دریافت باید مودب و آراسته بوده و در طول زمان تحویل و دریافت کالا در دسترس مشتری باشد. یکی دیگر از نکاتی که مامور پست باید رعایت کند ارائه خدمات تکمیلی در پست درب به درب است؛ خدمات تکمیلی شامل بسته بندی کالا هنگام دریافت و دادن رسید به فرستنده و گیرنده در زمان تحویل است. دانا حمل همیشه به دنبال جلب اعتماد مشتریان است، این شرکت همیشه با بالا بردن کیفیت خدمات سعی در جلب رضایت مشتری و همین طور نظارت مستقیم بر روی حمل و ارسال کالاها دارد و این امکان را به افراد می‌ بخشد که با عدم مراجعه به دفاتر پست دولتی یا خصوصی و اتلاف زمان با راه های ایمن و راحت بسته های خود را به سراسر کشور ارسال کنند.

سرویس پست درب به درب

بسته بندی مرسولات پستی

در خدمات پست درب به درب تمام بسته ها باید بسته بندی شوند. شرکت های پستی به منظور حفظ سلامت کالا و محتوا، محموله‌ها را بسته بندی می کنند؛ این بسته بندی ها باید طبق استاندارد باشد که تا زمان ارائه کالا به گیرنده سلامت محتویات درونی را حفظ شود. بسته بندی کالا یکی از الزامات شرکت های بیمه ای است که باید خدمات دهنده های پستی از آن پیروی کنند تا از بروز خسارات احتمالی جلوگیری شود.

 

مزیت های ارسال درب به درب

  1. افراد با استفاده از سرویس درب به درب دیگر نیازی نیست که به ترمینال مرکزی مراجعه کنند؛ مطمئناً در مسیر مراجعه ترافیک، آلودگی هوا، اتلاف وقت و … برای هر کسی آزار دهنده است، بنابراین بهتر است که کسی کالا را دریافت کرده و به مقصد تحویل دهد.
  2. یکی دیگر از مزیت هایی که افراد هنگام استفاده از پست درب به درب از آن بهره‌ مند می ‌شوند، امکان رهگیری بار به صورت آنلاین از طریق سایت یا اپلیکشن مربوطه می باشد، این کار باعث جلب اعتماد مخاطبان می شود.
  3. یکی از مزیت های ارسال درب به درب به پست این است که زمان ارسال کالا می ‌تواند با توجه به زمانبندی افراد باشد، این کار باعث می شود که بر روی بسته بندی کالا نظارت شود و مسئول جمع آوری کالاها با امنیت و تضمین سلامت کالا ان را به گیرنده برساند. ماموران جمع آوری با نحوه این نوع پست آشنایی کامل دارند، فردی که کالا را ارسال می کند با استفاده از زمانبندی دقیق و اعلام شده توسط مامور و اعلام آن به گیرنده زمینه جلب اعتماد کاربران به این پست را فراهم می کند.
  4. یکی دیگر از ویژگی های پست درب به درب این است که افراد می ‌توانند هر گونه کالا و یا محموله ای را با با خیال راحت ارسال کنند. محصولات از زمان ارسال فرستنده تا تحویل به گیرنده بیمه می ‌شوند. احتمال خرابی در بار و یا دیر رسیدن کالا در این روش بسیار کم است؛ کالاهای دریافتی توسط شرکت امنیت را برای مشتریان به ارمغان می آورد.
  5. مسافتی که قرار است کالا جا به جا شود بسیار حائز اهمیت است؛ معمولاً افرادی که در شهرهای شلوغ هستند بیشتر از پست کردن درب به درب استفاده می کنند. امنیت و سلامت کالا از کارهایی است که ماموران دریافت کالا به آن دقت و توجه می کنند که این موضوع باعث می شود که امنیت خاطر مشتریان از تحویل کالاهای خود به آن ها حاصل شود.
  6. قبل از تحویل کالا باید حتما نوع کالا به مامور جمع کننده پست اعلام شود، زیرا نحوه ‌نگهداری، بسته بندی و حمل آن در زمان ارسال بسیار مهم است؛ بعضی از وسایل باید با دقت خاصی حمل شوند.
  7. هزینه حمل کالا با توجه به نوع نگهداری، بسته بندی و مسافت طی شده محاسبه می شود؛ هزینه ارسال پست درب به درب نسبت به پست های دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

در شرکت دانا حمل افراد می توانند در عرض چند دقیقه سفارشات خود را ثبت کنند؛ قیمت سفارش با توجه به مقصد و نوع کالا مشخص می شود، با تایید قیمت ثبت سفارش انجام شده و شرکت مامور دریافت بسته را به درب منزل فرستنده هدایت می کند. این شرکت یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه ارسال مرسولات پستی است، آن ها از یک اپلیکیشن و پانل وب برای ثبت سفارشات خود استفاده می کنند.

منبع:

https://www.danahaml.com/سرویس-پست-درب-به-درب/