پیستون چیست و طرز کار آن چگونه است؟

2- به عمل بردن فلز انوار در ساختمان پیستون های آلومنیومی، فلز اینوار آلیاژ فولادی نیکل دار می باشد که این آلیاژ در حرارت های بالا انبساط مقداری دارد. پیستون از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)، چون فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود 450/0 کیلو گرم (1پوند)است.دامنه یا این که قسمت تحت پیستون را می تراشند تا هم وزن آن کاهش یابد و هم جا برای وزنه های تعادل میل پیستون پراید hp لنگ گشوده شود. دامنه یا این که نصیب زیر پیستون را می تراشند تا نیز وزن آن کمتر یابد و نیز جا برای وزنه های تعادل میل لنگ باز شود . بهترین پیستون برای آفرود چیست ؟ 2- درز بندی گوشه و کنار احتراق و خودداری از نشت گاز از اطراف پیستون : نشت گاز از اطراف پیستون می تواند در عمل موتور اختلال ایجاد نماید که رینگ ها وظیفه آب بندی و دوری از همین گزینه را بر عهده دارا هستند . در رخ بالا فشار ناشی از احتراق باعث می شود که پیستون در هم اکنون حرکت به سمت بالا هنگامی به نقطه مرگ بالایی نزدیک می شود اندکی به طرف راست کج شود.در سرانجام سر پایینی مرحله فشار گیر مهم کلیدی جداره سیلندر تماس پیدا می کند.پس از آنکه پیستون از نقطه مرگ بالایی گذشت،صاف می شود.در همین هنگام سطح فشار گیر اصلی به طور کامل حیاتی جداره سیلندر تماس پیدا می کند.این تماس نوعی عمل روبشی هست که زدن پیستون را به حد اقل می رساند.در سرانجام همین کار موتور آهسته خیس کار می کند و استمرار پیستون ارتقا پیدا می کند.زدن پیستون به طور معمول فقط در موتور های کهنه ای بازدید می شود که جدار سیلندر های آنان ساییده شده و دامنه پیستون آن ها ساییده و یا این که شکسته شده است. 3- انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر : به عبارتی طور که گفته شد ، دمای پیستون به هنگام عمل به شدت افزایش می یابد و می بایست دمای آن کاهش پیدا نماید که حلقه ها در این دستور تاثیر گذار بوده و مهم انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای ذیل تری دارااست به کمتر دمای پیستون یاری می نماید . گرمای بیشتری دفع می شود و پیستون خنک تر فعالیت می نماید . پیستون های آهنگری شده در مقایسه حساس پیستون های ریخته گری متراکم تر و محکم ترند و در دمای زیر تری کار می نمایند چون گرما را خوب تر انتقال می دهند . لازم می باشد این نکته را در خاطر داشت که کارگزاشتن درست سیلندر نقش موثری در عملکرد درست سیلندر دارد. از قبیل جنس، طرح و رخ و جور موتوری که در آنها به عمل میروند. حرکت رفت و بازگشت در آنان بوسیله فشار روغن انجام می شود. پایینترین شیارها وابسته به رینگهای روغن می باشد و این استدلال در ته همین شیار منافذی به جهت ورود روغن به داخل پیستون تعبیه شده است. معمولا به جهت محاسبه تندی از نمادها و فرمولهای ذیل استعمال میکنند. به جهت فهم همین مضمون‌ مدار زیر را در قابل انعطاف افزار Fluidsim ترسیم کنید. برای کمک نمودن به در دست گرفتن پیستون عمده پیستون ها را طوری تراشکاری می کنند که اتاقک آن ها اندکی بیضوی صورت شود . وقتی پیستون های اتاقک بیضوی گرم می شوند صورت بیضوی خود را از دست می دهند و گرد می شوند. زمانی این مدل پیستون گرم می شود دامنه پیستون انبساط می یابد و پیستون گرد می شود . شیار ها در نصیب بالایی دامنه قرار داشته و حلقه ها در درون آن جای می گیرند . دامنه یا این که تنه پیستون در سه جور سوای برش ، نصفه برش و برش تمام ساخته می شود . در این چرخه، پیستون در واقع یک صفحه فلزی می باشد که هیچ هوا یا سوختی از کنار آن فراروگریز نمی کند. هنگامی موتور روشن هست پیستون و رینگ ها بر روی لایه ای از روغن حرکت می نمایند که همین فاصله را مالامال کرده هست . پس از همین تراز روی بسیاری از پیستون ها را با لایه نازکی از آب قلع یا این که مواد دیگر می پوشانند . استفاده از فلزات برای تولید رینگ ها امری کلیدی و اضطراری میباشد چرا که همین قطعه دایم در معرض حرارت بالا است و داشتن مقاومت بالا آن از واجب ترین فاکتورها به حساب میآید. به جهت مثال گرمترین روز سال در گرمترین مکان مرزوبوم را در لحاظ بگیرید و موتور را واضح و به آن فشار وارد نمایید چه می شود ؟ چرخه ای که به آن اشاره کردیم، از بالای سیلندر شروع شده و همین قطعه به عنوان یک روزنه کار کرده و حیاتی باز شدن آن، هوا و سوخت وارد استوانه می شوند. پیستون یک موتور احتراق داخلی جرقه ای گزینه بررسی قرار گرفته است. پاره گی موتور به معنای ایجاد رخنه در بدنه و درز موتور می باشد که در اثر کارداران متعددی مانند گرم شدن بیش از حد موتور یا سرد شدن ناگهانی آن شکل می دهد. در این نحوه برای جلوگیری از انتقال حرارت سر پیستون (که در مجاورت احتراق سوخت است) به بدنه پیستون ، یک سر حرارتی شامل شیاری هست که در نزدیکی سر پیستون و به موازات شیارهای رینگ ایجاد میگردد کلیدی همین کار تا اندازهای راهی که حرارت را از سر پیستون به بدنه آن منتقل piston 70 pen 15 میسازد کمتر میکنند. در سرانجام در بالای پیستون فضای بیشتری برای انبساط وجود دارااست . ادغام هوا-سوخت نسوخته از طرز اگزوز در محیط پخش می شود . همین قطعه، استوانه ای شکل میباشد که به شاتون متصل می شود و از طرز جریان رفت و بازگشت در سیلندر فعالیت می کند. درصورتیکه دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ اطلاعات فراوان بیشتر در آیتم پیستون لامبورگینی لطفا به مشاهده از وب وبسایت ما.

دانلود رایگان مقاله

ایندکسر