پیستون پژو 206 تیپ 5 استاندارد (TU5) الدورا -قیمت گروه خودرویی خادم

به جهت اطلاع از ارزش رینگ و پیستون tu5 و xu7 می توانید حیاتی واحد فروش کارگاه تماس بگیرید. استعلام بها پیستون پژو ۴۰۵ از کارخانه تولیدکننده گونه های پیستون با یک تماس تلفنی آماده شده است. به جهت خرید کردن رینگ پیستون پژو پارس حساس بهترین کیفیت و مواد اول مرغوب می توانید اهمیت مدیریت فروش کارخانه تولیدی تماس بگیرید. تراز بعدی ردوبدل میل سوپاپ ها دارای نمونه اگرسیو خیس آیتم مهربانی میباشد که لیفت و دوریشن بیشتری داشته باشیم. درحال حاضر که سری موتورهای بالا را شناختیم خالی از خوبی نمیباشد که نگاهی نیز به تیونینگ داشته باشیم . پیستون به قطعهای به نام شاتون متصل میباشد که شاتون نیز در انتهای خویش به میل لنگ پیستون طرح نو پژو . در همین مجموعه پیستون پژو ۴۰۵ برای گونه های موتور پژو ۴۰۵ ساخت و به فروش می رسد. دست یافتن به همین عدد ها و ارقام ممکن است مهم استاندارد های امروزی همخوانی نداشته باشد البته به جهت موتوری که در گذشتههای نسبتا دور ایجاد شده است ، قابل قبول میباشد.موتورهای تازه پراید که از استاندارد یورو۴ بهره می‌برند دارای اسم M13 شناخته میشوند. در هلند پروژه ای در دست مبادرت هست که موتور ES9J4S شش سیلندر (که مثال شبیه آن برروی زانتیا v6 و بر روی پژو ۴۰۶ و ۴۰۷ نصب شده بود ) را بصورت توربوشارژر و اهمیت دفرانسیل ائودی A3 و سیستم هالدکس بر روی یک ۲۰۶ کارگزاری بشود در حقیقت باتوجه به وزن قلیل و اقتدار فراوان آن احتمالا به تیتر اتومبیل رالی به کار گیری شود. همینطور ماکزیمم گشتاور این پیشرانه در بدور پیشرانه ۴۰۰۰ RPM به دست میآید که به جهت یک ماشین شهری کمی بالاست و منجر می‌گردد تا به جهت افرادی که به دنبال یک رانندگی آهسته و شهری هستند، یه خرده ناراحتکننده باشد. اقتدار و گشتاور تولیدی این موتور طبق گفتههای مجموعه PSA و جمهوری اسلامی ایران خودرو به ترتیب برابر دارای ۱۰۵ تا ۱۰۸ اسب بخار در به دور پیشرانه ۵۶۰۰ بدور در دقیقه و ۱۴۲ نیوتنمتر در به دور ۴۰۰۰ RPM است. ماشین پراید برخلاف خیال عموم ، ظرفیت تقویت و تیونینگ بخش اعظمی را دارااست ، به همین برهان در مسابقات داخلی از محبوبیت بالایی برخوردار میباشند به طوری که در پیستهای سرتاسر کشور شاهد حضور برجسته آن ها هستیم. فلایویل به ادله آنکه اهمیت ریختهگری و در تیراژ بالا ساخت می گردند احتمال بالانس نبودن وجود داراست . موتور B5 برروی ماشینهای مزدا۳۲۳ و فورد لیزر عملکرد خوبی به اکران گذاشتهاست.مدل دیگر B5 که ۱۶ سوپاپ و تک میل سوپاپ هست نیز اهمیت سریهای گوناگون است که تنها یک سری آن از کاربراتوری هست ، اقتدار و گشتاور تولیدی همین موتور به ترتیب ۹۱ اسب بخار و ۱۲۲ نیوتن متر است.سریهای دیگر آن که انژکتوری هستند میتوانند قدرتی در بازه ۸۰ تا ۱۰۰ اسب بخار ایجاد کنند و درکنار آن گشتاورشان هم در بین ۱۱۸ تا ۱۳۲ نیوتن متر متغیر هست . در تغییر و تحول حجم و به کارگیری از رینگ و پیستون دیگر ما شاهد ارتقا حجمی نیز هستیم . تعویض میل سوپاپ و میل لنگ و سوپاپها نیز به جهت همین گونه قابلیت پذیر است.لازم بهذکر میباشد که ادله حضور قلیل پراید مهم موتور B3 در پیستها هزینه بالای تیونینگ بوده و به صرفه نمیباشد که بخواهیم تمام پروسه بالا را از قبیل تعویض فلایویل ، نصب هدرز ، کیت مکش ، حجم زنی و ردوبدل میل سوپاپ و سوپاپ را صرفا به جهت ارتقا ۱۰ تا ۱۵ اسب بخاری قدرت انجام دهیم . بدیهیست که در بلوک سیلندر یک اتومبیل ، به تعداد پیستون های آن بوش سیلندر تعبیه شده است به همین ترتیب هرچقدر تعداد پیستون های یک ماشین بخش اعظم شود ، حجم و مقدار بلوک سیلندر آن خودرو نیز ارتقا پیدا می کند. موتور EW10J4 نیز از اخوی خودش از محبوبیت کمتری برخوردار میباشد پس بیشتر در رابطه EW10J4S کلام میکنیم.از جایی که خود این موتور حدود ۱۸۰ اسب بخار خروجی دارااست یک سواری لذت بخش را بصورت فابریکی ارائه میدهد . در استیج یک خودرو را کلیدی هزینهی کمتری تقویت و همت می کنیم بخش اعظم از قطعات فابریک کارگاه استعمال نماییم تا قطعات افترمارکت. سیستم های تعلیق بادی یکی از ازتاثیرگذار ترین دستآورد ها در دنیای اتومبیل به حساب میآید ، همین مورد قضیه به مراتب در ماشین های لوکس اکثر مشهود است. به جهت مثال، از کلیدی ترین دلایل روغن سوزی موتور خودرو، خرابی بوش سیلندر، رینگ و پیستون خواهد بود؛ وقتی که دود آبی از اگزوز ماشین خارج می شود، به این معنی می باشد که خودرو روغن سوزی دارااست و بایستی سریعا قطعات معیوب ( بوش سیلندر، رینگ و پیستون ) تعمیر یا این که ردوبدل شوند. منیفولد ورودی یا به عبارتی ورودی هوای متغیر BP اصلی دو مسیر جدا از هم به جهت ورود هوا به سیلندر است. این دو مسیر اهمیت دو ارتفاع مختلف هستند که برای به دور های ذیل از مسیر دارای ارتفاع اکثر و وقتی که بدور موتور افزایش مییابد ، هوا به طور اتوماتیک از روش دریچه گاز از مسیر مهم ارتفاع کمتر خرید حلقه پیستون tu5 به موتور میرسد. به جهت افزایش توان عمده می توان از هدرز نیز به کارگیری کرد که به خروج خوب تر دود حاصل از احتراق در سیلندر کمک می‌نماید . همینطور ازآنجاییکه همین موتور نیز طرفداران زیادی در اروپا داشته است، سیستمهای حساس برای تغییر و تحول و دگرگون سازی و تقویت به جهت این پیشرانه هم وجود دارد.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort hovarda