پیستون دیزل ژنراتور چیست؟

1- کاهش مرحله تماس در میان پیستون و جداره سیلندر تا دستکم ممکن : افزایش مرحله تماس به معنای افزایش اصطکاک بوده و آسیب های جدی را به دنبال خواهد داشت ؛ شایان ذکر میباشد که رینگ ها ممکن است بعد از مدتی ساییده شده و همین فرمان هم می تواند سبب به ارتقا اصطکاک گردد . دست‌کم ضخامت رینگ اولیه بایستی ۱.۰۸ میلیمتر باشد و در صورتی که کاهش از این باشد، آن رینگ به درد نمیخورد حلقه ساییده شده می باشد و می بایست از حلقه تازه استعمال نماییم . و نکته اخیر این‌که ضخامت رینگ چقدر است . نکته مهمی که وجود داراست همین هست که در موتورسیکلت همین مقدار لقیها ، فاصلهها یا خلاصیها میباشند که میزان مرغوب بودن عمل موتورسیکلت را تعیین میکنند . این میزان لقی را میتوانید اصلی دست و پایین دستتان احساس نمایید .ولی بهتراست که از ابزار ظریف استعمال کنید. این پیستون ها به طور معمول در ماشین های مسابقه ای و خودرو هایی که فشار متعددی بر روی آن ها است استفاده می شود . پس حالا که اهمیت پیستون و نقش آن در عملکرد خودروی خودتان آشنا شدید، مطلقا متوجه شدید که فارغ از این قطعه و یا در اثر فساد پیستون خودرو، عملیات احتراق و به تبع آن، حرکت خودرو مختل شده و رخ نمی پذیرد. اندازه سوراخ واقعی در بین پیستون و سیلندر در گونه های موتورها متعدد است و برای بدست آوردن بهترین میزان لقی دربین پیستون و سیلندر بایستی به راهبرد سازنده و دفترچه تعمیراتی خودرو مراجعه کنید. از این رو باید مطابق رخ پایین سمت چپ، رینگ سالمی را باطن سیلندر قرار داد و توسط فیلر میزان باز بودن دهانه رینگ را میزان گیری نمود. طولش کمی عمده از قطرش بوده و یک سر آن گشوده و سر دیگرش بسته است. با دقت به شكل (5) ، ملاحظه مي شود كه در هنگام بالا رفتن پيستون مقداري گاز متراكم شده بين رينگ و پيستون قرار گرفته و سبب ساز باز شدن رينگ مي گردد در اين صورت رينگ با نيروي بيشتري به جداره سيلندر چسبيده و از خروج سوخت و هواي فشرده جلوگيري مي كند. به همین شکل هنگامی که پیستون ها به حرکت در می آیند نباید به بدنه سیلندر تماس داشته باشند و یا این که این که روغن داخل سیلندر نباید به محوطه احتراق وارد شود. اگر بخواهیم همین قطعه را به صورت مختصر توصیف کنیم، یک قطعه استوانه ای رخ هست که دارای متصل شدن به شاتون در باطن سیلندر، اساسی حرکت رفت و برگشتی است. همین رینگ فقط به اندازهای روغن را روی جداره سیلندر باقی میگذارد که لایه فیلم روغن به جهت روغن کاری پیستون و رینگ تشکیل شود. در اینجا روغن نقش روانکاری و همینطور نقش خنککاری را دارااست . انتهای بزرگ کلیدی درزهای یاتاقان میباشد که اصطکاک را به دست کم می رساند و فاصله مناسب روغن را اهمیت میل کروم روی میل لنگ حفظ می کند. اندازه ترک عمودی پیستون،نشان دهنده میزان ارتجاعی بودن آن است.حالت ارتجاعی بیش از اندازه پیستون منجر لرزش و تکان مضاعف پیستون در سیلندر می شود و نیز آن را از شرایط حساس خویش خارج می کند.در چنین حالتی نشتی گاز از کناره های پیستون،افزایش یافته روغن سوزی موتور زیاد تر می شود. مسافت در بین دو کناره رینگ پس از کارگزاری آن در سیلندر را دهانه حلقه می نامند که باید دارای فیلر مناسب ترازو گیری شود تا از مطلوب بودن آن اطمینان حاصل کرد . تمامی پیستون های موجود در سیلندرهای یک موتور بایستی از لحاظ میزان و ابعاد و وزن یک عدد باشند تا در عملکرد آنان اختلاف کیفیت یا این که زمانه تولید نشود. پیستون TU5JP4K اهمیت گژن پین عظام ، یکی از از مهمترین قطعات دارای موتور محسوب می گردد ، که ذیل لیسانس MAHLE آلمان که بوسیله کمپانی پیستون جمهوری اسلامی ایران یکی از پایین گروه های گروه قطعات اتومبیل عظام ایجاد به وسیله عظام آنلاین بصورت آنلاین بفروشد می رسد. ترک گژن پین سوراخی سرتاسری می باشد که در دو طرف جانبی سر پیستون امتداد دارد. به کار گیری از چدن مزایای فراوانی داراست که به جهت نمونه میتوان به مقاومت بالا در برابر حرارت، ارزش پایین و انبساط اندک آن اشاره نمود و معایب آنهم مواردی زیرا وزن زیاد و انتقال حرارت اندک است.پیستونها بر مبنا مدل موتور به دودستهی دو زمانه و چهارزمانه تقسیم میشوند. در هنگام ذیل آمدن، در اثر فشار گاز های ناشی از احتراق، نیرویی که از انفجار هوا و سوخت ناشی می شود را به دیگر بخش های موتور انتقال می دهد. همانگونه که می دانید بالای پیستون محیط احتراق می باشد و ادغام سوخت و هوا می بایست در محیط احتراق فشرده بشوند تا اهمیت یک جرقه کوچک شمع ، محترق شوند و موج انفجار حاصله ، پیستون را به تحت رانده و ایجاد نیرو و انرژی بنماید؛ چنانچه قطر پیستون از قطر سیلندر ( قطر بوش سیلندر ) کوچکتر باشد ، هوا و سوخت در هنگام فشرده شدن ، از فضای خالی در میان پیستون و سیلندر خارج می شود و مواد احتراق ، فشرده نشده و احتراق به صدق انجام نمی شود؛ از طرف دیگر در صورتی که قطر پیستون اکثر از قطر سیلندر باشد ، پیستون باطن سیلندر گیر می کند و قابلیت و امکان حرکت پیدا نمی کند. درصورتیکه شما این نوشته را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد پیستون یانمار بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum mobil ödeme bozdurmaTürk Telekom Mobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme Bozdurma