میانبرهای حمل و نقل – ابزار آسان

این خط تنها برای مدت کوتاهی از حساس ویژه ای برخوردار بود، هنگامی که راه آهن برنر بسته شد، هنگامی که تقریباً صد قطار باری و فاصله طولانی از این خط استعمال می کردند. جفت قطارهای باری پیش‌بینی‌شده در برنامه‌ریزی برقی‌سازی محقق نشد، اما قبل از تکمیل راه‌آهن نو تارویسیو- اودینه (Pontebbana) در اوایل ده سال 1990، روزانه یک سری قطار باری خالی تردد می‌کردند. مونترال دیلی استار. اتاق‌های انتظار هم بنا شدند، آسانسورها ساخته شدند، محوطه‌های ایستگاه بازآرایی شدند، هشت قطار نو خریداری شد، فضای پارک خودرو و دوچرخه کارگزاری شد و دو ایستگاه تازه ساخته شد: ایستگاه سنت لورنزن در دسامبر 2008 و ایستگاه Percha-Kronplatz، که مستقیماً قرار دارد. در 12 دسامبر 2010 حساس تله کابین به پیست اسکی Kronplatz متصل شد. در سرانجام همین اقدامات، تعداد مسافران طی پنج سال سه برابر شد (ژانویه-نوامبر 2006: 312000 مسافر؛ ژانویه-نوامبر 2011: 980000 مسافر). همین ایستگاه اولی ایستگاه از پنج ایستگاه در امتداد بخش دریاچه نیویورک و گرین‌وود از خط مونتکلر-بونتون می باشد و دارای دو سکوی کناری کم طول است. تنها ایستگاه در منطقه اطراف دریاچه هوپات کونگ، ایستگاه دریاچه هوپات کونگ در لندینگ بود (این ایستگاه در جدول وقتی به تیتر دریاچه هوپات کونگ-کوه آرلینگتون نامیده می شود). به گفته منابع اداره منطقه آزاد تجاری Xiamen چین (فوجیان)، قبل از حرکت، لامپ‌های اتومبیل به قیمت حدود 860000 یوان (129000 دلار) زودتر از Kaohsiung تایوان به Xiamen ارسال شده بود. همین قطار 51 کانتینر استاندارد حساس کالاهایی به قیمت حدود 3.06 میلیون دلار حمل می کرد. هر دوم قطار به لینز ادامه می دهد. پروژه Rigger Valley Link مدت‌ها گزینه دعوا قرار گرفته است: پس از خروج از دره Puster، راه‌آهن Puster Valley در اکنون حاضر به سمت شمال به دره Wipp می‌چرخد و در ایستگاه Franzensfeste به نقطه نهایی می‌رسد، به این مضمون‌ که مسافرانی که به سمت Brixen و Bolzano حرکت می نمایند بایستی به قطاری به سمت جنوب حرکت کنند. به مراد نجات اکثر مسافرانی که ناچار به انحراف و ردوبدل قطار هستند، پیشنهادی برای یک خط اضافی در ناحیه وجود دارد که دره ریگر (بخش کوتاهی از دره ایزاک) به وسیله یک پل عبور می‌کند. قطارها از دره Puster دیگر منحصراً به سمت Franzensfeste حرکت نمی کنند، البته بعضا از آن‌ها به سمت جنوب Brixen حرکت می کنند. علاوه بر این، واردات نوع های فیات، پاندا، سینکوئنتو و سیچنتو، تولید لهستان، از شیوه راه و روش آهن Puster Valley انجام شد. طی 9 ماه گذشته، سهام 4.9 % رویش کرده میباشد تا آخرین روز معاملاتی خود را در 23.36 دلار به پایان برساند. قبل از برقی‌سازی، قطارهای بخاری عمدتاً دارای لوکوموتیوهای کمپانی راه‌آهن جنوبی اتریش و از سال 1918 از Ferrovie dello Stato Italiane (FS) بهره‌برداری این لینک می‌کردند. اگر شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در مورد این سایت لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید